אטריבוציה לפי קליק אחרון או קליק ראשון.

אטריבוציה לפי קליק אחרון או קליק ראשון.

פירוש המושג אטריבוציה, שיוך, הוא הדרך שעבר גולש באינטרנט לפני השארת הליד או ביצוע קנייה. יש כמה מודלים של אטריבוציה והיום אני רוצה לדבר על שניים - לפי קליק אחרון ולפי קליק ראשון.

ברירת המחדל של כל הדוחות במערכות אנליטיות, היא אטריבוציה לפי קליק אחרון.

כלומר, מאיפה הגיע הגולש לפני שביצע המרה (רכישה או השארת פנייה).

לדוגמה:

מפייסבוק נכנסו 10 איש וקנו 2

מגוגל נכנסו 15 איש וקנו 7

 

לפי הנתונים האלו אפשר לומר שפרסום בגוגל הרבה יותר יעיל.

אבל...

אטריבוציה לפי קליק ראשון מאפשרת לנו לבדוק איזה ערוץ הניע את כל השרשרת הפעולות שבסופו של דבר הביאו למכירה..

נחזור לדוגמה שלנו.

לפי קליק אחרון גוגל הביא 15 רכישות

כאשר בדקנו דוח לפי קליק ראשון, גילינו ש-13 איש קודם ראו את הפרסום בפייסבוק ורק אחרי זה ביצעו חיפוש בגוגל ורכשו.

זה אומר דבר מאוד פשוט - אם לא היה פרסום בפייסבוק, דרך גוגל היו קונים רק 2 איש. 

 

לראות דוחות אנליטיים, זה מאוד חשוב. מה שחשוב אפילו יותר, זה לנתח נכון את הנתונים.

 

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות

פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, ניוזלטר, מובייל ועוד עשרות ערוצים שיווקיים באינטרנט עוזרים לבעלי עסקים לקדם את עסקיהם.

בעלי עסקים רבים שואלים את השאלה: "באיזה ערוץ שיווקי כדאי לבחור?
תשובתנו היא שכמו שאין שני עסקים זהים, כך - גם אין שתי תכניות קידום זהות.
אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור בתוכנית הקידום שמתאימה לעסק שלכם תוכלו ליצור קשר ולקבל את כל התשובות!

* ניתוח ובניית תכנית שיווקית לעסקים
* ניתוח עסק מבחינת השיווק, ניתוח מתחרים ורמת התחרות, בניית תכנית שיווקית, מתן המלצות, ותקציב הפרסום.
* קידום בפייסבוק ואינסטגרם
* ניהול דף עסקי בפייסבוק ואינסטגרם:
* 12 סטטוסים בחודש בפייסבוק
* 12 סטטוסים בחודש באינסטגרם
* ניהול קמפיינים שיווקיים


שם איש קשר: מיכאל גורודצקי

קבוצות נטוורקינג

הפניות טובות עבורי

סיווגים

וידאו: