איך לא להפסיד מכירות בחנות אינטרנטית

03:20 בלילה.
התקלה בחנות האינטרנטית טופלה והאתר חזר לפעילות תקינה.
נשלחה הודעה ללקוח. אפשר ללכת לישון.

הכל התחיל בשעה 9:00 בבוקר, מהתראה שהגיעה למייל - האתר חווה איטיות לא שגרתית. נא לבדוק.
מאותו הרגע התחיל מרתון בדיקות בניסיון לאתר ולתקן את התקלה. 
בשעה 18:00, אחרי אין ספור ניסיונות לתקן את התקלה והתייעצויות עם בעלי מקצוע נוספים, הגענו להחלטה להשתמש במוצא אחרון - שחזור האתר לגרסה הקודמת שלו.
האתגר המרכזי בפעולה הזאת היה לשמור על נתונים של הזמנות כדי למזער את הנזק. 
בשעה 19:00 התחיל תהליך של גיבוי, סידור ושחזור נתונים.

בשעה 01:30 החנות חזרה לחיים. הצלחנו לשמור על כל הנתונים ואף קנייה לא נמחקה.
עוד שעתיים הרצנו בדיקות שונות, ורק אחרי שראינו שהכל עובד תקין, הלכנו לישון. 

עכשיו הדבר החשוב!
מתחקיר שנעשה למחרת התגלה, שמקור התקלה היה באדמין של האתר. הוא ניסה לשנות פונקציה מסוימת באתר והתערב בקוד של האתר. ועשה זאת מאוד לא מקצועי.
כתוצאה מההתערבות הזאת, החנות הפסידה יום שלם של מכירות. נזק עצום! 

למה כתבתי כל זה,
הרבה פעמים לקוחות דורשים ממני גישת אדמין לאתר שלהם.
מצד אחד, זאת דרישה לגיטימית. הרי זה האתר שלהם.
מצד שני, אדמין יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר אם הוא לא יודע להיזהר בפעולות שלו.
אם אתם לא סומכים על האיש הטכני שלכם ובכל מקרה רוצים גישת אדמין לאתר, תבקשו 2 הרשאות:
1. הרשאת אדמין, שתהיה שמורה אצלכם ליתר בטחון.
2. הרשאת עורך לעבודה באתר. ורק עם הרשאה זו תיכנסו ותבצעו פעולות באתר שלכם.

טיפים נוספים בנושא https://www.2010in.com/category/blog/">ניהול אתרים אפשר ללחוץ https://www.2010in.com/category/blog/">כאן


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות

פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, ניוזלטר, מובייל ועוד עשרות ערוצים שיווקיים באינטרנט עוזרים לבעלי עסקים לקדם את עסקיהם.

בעלי עסקים רבים שואלים את השאלה: "באיזה ערוץ שיווקי כדאי לבחור?
תשובתנו היא שכמו שאין שני עסקים זהים, כך - גם אין שתי תכניות קידום זהות.
אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור בתוכנית הקידום שמתאימה לעסק שלכם תוכלו ליצור קשר ולקבל את כל התשובות!

* ניתוח ובניית תכנית שיווקית לעסקים
* ניתוח עסק מבחינת השיווק, ניתוח מתחרים ורמת התחרות, בניית תכנית שיווקית, מתן המלצות, ותקציב הפרסום.
* קידום בפייסבוק ואינסטגרם
* ניהול דף עסקי בפייסבוק ואינסטגרם:
* 12 סטטוסים בחודש בפייסבוק
* 12 סטטוסים בחודש באינסטגרם
* ניהול קמפיינים שיווקיים


שם איש קשר: מיכאל גורודצקי

קבוצות נטוורקינג

הפניות טובות עבורי

סיווגים

וידאו: