הדרכת הורים, טיפול דיאדי

הכוונת הורים בגן יבנה

האם הילד בשל לכתה א'?

בימים אלה ממש אלפי הורים לילדים שסיימו גן חובה מתלבטים בינם לבין עצמם בשאלה: האם הילד שלי באמת בשל לכיתה א'? לאור השינויים הגדולים שחלים על ילדינו כשהם עוברים מהחממה של הגננת אל מערכת החינוך הגדולה והמאתגרת, השאלה הזאת חשובה במיוחד. וזאת יש לדעת בעניין טווח הריכוז: טווח הקשב והריכוז מתארך באופן טבעי, עם הגדילה והבשלות. טווח הקשב מתארך כאשר הפעילות מהנה, או מרתקת, או מאתגרת. חלק מהעבודה על טווח הקשב ימשיך בביה"ס. בימי החופשה בידי ההורים לחזק את החוסן הנפשי של ילדם. ילד בעל דמוי עצמי ובטחון עצמי מסוגל להתמודד טוב יותר באתגרים שמציב בית הספר 054-4907102 עידית רונן כספי מדריכת הורים, מטפלת דיאדית- מומחית לכתות א'

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

הדרכת הורים, טיפול דיאדי

הורים יקרים,
האם חוויתם יותר מפעם אחת התחצפות הילד, נדנוד, הסתגרות, בכי, שתלטנות, שימוש בכוח או במניפולציות כדי להשיג משהו? התנהגות שיוצרת אצלכם תסכול, כעס או שגוררת אתכם להסברים, לויכוחים עם ילדך, להתניות, לאיומים, לנוקשות ולהפעלת כוח מולם ?
אפשר אחרת!
* כי הגישה עד עכשיו לא באמת עוזרת להפסיק את ההתנהגות הילד, או אפקטיבית ליום-יומיים עד שהילד חוזר לסורו.
* המחיר להפסקת ההתנהגות הוא גבוה - תחושה של מועקה, מתח, תחושה שהאנרגיות שלך מתרוקנות והשימוש בכוח, באיומים או בהרמת קול בא מתוך אילוץ וחוסר ברירה ולא בגלל שאתם רוצים בזה.
כמומחית בהדרכת הורים ובטיפול דיאדי, התהליך משלב את צרכי הילד וצרכי הוריו. השינוי בגישה מביא לרגיעה בבית ולשינוי בהתנהגות הילד. אפשר להגיע למפגש אחד לייעוץ. וגם כדאי.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: עידית רונן כספי

סיווגים