הדרכת הורים, טיפול דיאדי

הכוונת הורים בגן יבנה

הדרכה וליווי הורים

מחיר : 250 ₪
פרטים נוספים:

רגשות אשם אצל הורים. הורים אשמים .

יש לנו רגשות אשמה על כך שאנחנו רכים מדי עם ילדינו ולא מציבים להם גבולות, אך גם בגלל שאנחנו קשים מדי איתם, צועקים עליהם  על כך שאנחנו נותנים להם יותר מדי חופש, אך גם על כך שאנחנו יותר מדי משתלטים להם על החיים; על כך שאנחנו לא נותנים להם להחליט בעצמם, אך גם על כך שאנחנו לא נותנים להם הכוונה מספקת; על כך שאנחנו לא מספיק פתוחים איתם בהרגשותינו, אך גם על כך שאנחנו יותר מדי מערבים אותם בצרות שלנו; ועוד ועוד.

אימהות במיוחד מרגישות אשמה בהורות. יש להן רגשות אשמה כאשר הן מחליטות לחזור לעבודה או לפתח קריירה... יש להן רגשי אשמה כאשר הן חוזרות מאוחר לילדתם שנשארה עם מטפלת או כאשר איחרו לשעת הוצאתה מהגן... יש להן רגשי אשמה אחרי שכעסו, התפרצו או צעקו על ילדם... ועוד ועוד.

רגשות אשם הם חלק מההורות. 

כיצד לנהל את הסמכות ההורית כך שלא הרגשי ינהל אותנו,

תוך קבלת כלים חינוכיים מותאמים לצרכי הילד ולצרכי הוריו.

מוצרים

הדרכת הורים, טיפול דיאדי

הורים יקרים,
האם חוויתם יותר מפעם אחת התחצפות הילד, נדנוד, הסתגרות, בכי, שתלטנות, שימוש בכוח או במניפולציות כדי להשיג משהו? התנהגות שיוצרת אצלכם תסכול, כעס או שגוררת אתכם להסברים, לויכוחים עם ילדך, להתניות, לאיומים, לנוקשות ולהפעלת כוח מולם ?
אפשר אחרת!
* כי הגישה עד עכשיו לא באמת עוזרת להפסיק את ההתנהגות הילד, או אפקטיבית ליום-יומיים עד שהילד חוזר לסורו.
* המחיר להפסקת ההתנהגות הוא גבוה - תחושה של מועקה, מתח, תחושה שהאנרגיות שלך מתרוקנות והשימוש בכוח, באיומים או בהרמת קול בא מתוך אילוץ וחוסר ברירה ולא בגלל שאתם רוצים בזה.
כמומחית בהדרכת הורים ובטיפול דיאדי, התהליך משלב את צרכי הילד וצרכי הוריו. השינוי בגישה מביא לרגיעה בבית ולשינוי בהתנהגות הילד. אפשר להגיע למפגש אחד לייעוץ. וגם כדאי.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: עידית רונן כספי

סיווגים