העדפת מוצרי קידום על המדיה הדיגיטלית

האם זה באמת קורה ואנחנו הולכים אחורה בזמן? האם המדיה הדיגיטאלית באמת נמוגה אל תוך הצללים של עולם הפרסום? רבים מאתנו כבר מבינים שאין זה חכם להניח את כל הביצים בסל אחד , ואחד הפרטים היותר חשובים בעולם השיווק הוא ביצוע מחקר שוק מתמיד ובדיקה מתמדת של כלל אוכלוסיית הלקוחות הרלוונטיים שלנו.

יצירה של כמה נישות ומסלולים שיווקיים במיוחד בעולם העסקים הקטנים מהווה פתרון ויתרון כלכלי משמעותי שמאפשר לנו לבחון את קהל היעד שלנו והעדפותיו מבלי להשקיע תקציבי עתק על מודעות פרסומת ושלטי חוצות. מוצרי פרסום עשויים אולי להישמע בנאליים אבל מצד שני תוכלו ליצור באמצעותם כיווני חשיבה שונים שיביאו לרווחיות גדולה יותר  ממוצר שיווקי בולט יותר לכאורה כמו שלט חוצות, דף נחיתה או כמה שניות של חסויות...

האם מוצרי קידום יעילים מהמדיה הדיגיטלית?

מוצרי קד"מ מומלצים

מוצרי קידום יהיו יעילים יותר על פני המדיה הדיגיטאלית במקרים בהם התקציב דל ובמקרים בהם ישנו צורך לבצע סקר שוק ומחקר שווקים לפני יציאה עם רעיון חדש או מוצר חדש. גם בחברות גדולות קיימת העדפה לבצע בדיקה וחתך מסוים של אוכלוסיה בנוגע למוצר או רעיון פרסומי חדש לפני השקעה יקרה בתחום הדיגיטל במוצרי מדיה יקרים כמו הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות. 

לפרטים נוספים: פורטמן איל מוצרי קד"מ

יחד עם זאת, ביצוע קידום דיגיטאלי בתחום האינטרנט ושילוב מוצרי קידום המכירות, כמו דפי נחיתה אינטרנטיים בשילוב משלוח מוצר קד"מ כחלק ממסירת הפרטים של הלקוח אל מאגר המידע של העסק או החברה שלנו, יהיה שילוב נהדר וימשוך את הלקוח לקבל מידע נוסף.

הבטחת מתנה או שובר בתמורה להזנת פרטי הלקוח היא שיטה שיווקית שכיחה שמוכיחה את עצמה בעת תכנון וביצוע נכון שלה.

כיצד משלבים את מוצרי הקידום עם המדיה הדיגיטלית

מוצרי פרסום וקד"מ

שילוב מוצרי הקידום עם המדיה הדיגיטאלית באמצעות משלוח מתנות הוא מאפיין מוצלח ומוכח, במיוחד בתחום השיווק וקידום המוצר או העסקה. שילוב שני האלמנטים הללו יחד יעזור לנו להשיג שתי מטרות בפעולה אחת, מטרת קבלת פרטים ולידים חמים ומטרת החשיפה הרחבה תוך יצירת קשר ישיר עם הלקוח בעת משלוח מוצר הפרסום או מוצרי הקידום.

משלוח מוצר קידום בדואר הוא אחד המצבים אליהם אנו מורגלים פחות, אבל קבלת דבר דואר בעל משמעות ושימושיות נותן נופך נוסטלגי משהו ויוצר אלמנט של תשומת לב רבה יותר, כאשר בחירת מוצר הקידום מתבצעת באופן מחושב ומותאם, גם מבחינה שימושית וגם מבחינת העברת רעיון המוצר ו/או העסק שלכם.

ביצוע סקר שוק ומחקר שווקים זול באמצעות מוצרי קד"מ

מוצרי קידום מכירות או מוצרי פרסום יכולים להוות כלי מצוין לביצוע מחקר או סקר שוק. הצמד מוצר פרסום למוצר מדף יכול להראות לכם עד כמה אותו מוצר פרסום מותאם הצליח להשפיע על הלקוח ולהלהיב אותו לרכוש את המוצר בזכות ההפתעה הקטנה שהוספתם....

המאמר בחסות: פורטמן איל מוצרי פרסום, קד"מ ומתנות

פורטמן איל מוצרי פרסום וקד"מ

חברת פורטמן איל משווקת מגוון מוצרי פרסום וקד"מ לכל מתנה. מוצרי קידום מכירות ממותגים למתנות לעובדים, לקוחות,
אירועים כנסים ועוד.

אצלנו בפורטמן איל תמצאו מגוון מוצרים חדשים וגימיקים מקוריים לאירועים, כנסים, ימי כיף ועוד.
מבחר ענק של מתנות כגון: הדפסה על חולצות, מתנות לחגים, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, מתנות לוועדי עובדים ועוד.

צרו קשר עוד היום בטל: 03-9625272
או בקרו באתר: http://www.portmaneyal.co.il

שם איש קשר: איל

סיווגים