למה חשוב להעניק לעובדים מתנה סימלית בחגים בנוסף לתלושי קניה

אחת המגמות הבולטות שהחלו לפני עשור או שניים בתחום של מתנות לחגים, ואשר הצליחה להשתרש בתרבות זו, היא השימוש בתלושי קניה כמתנה לחג. תלושים אלה מספקים מודל של win win, כשכל הגורמים המעורבים במודל מרוויחים ממנו. מצד אחד, בתי העסק המנפיקים את תלושי הקנייה, ובכך מבטיחים שבעלי תלושי הקניה יבצעו את רכישת המוצרים אצלם ולא אצל המתחרים. מצד שני, המעסיקים המעניקים את התלושים כמתנה לחג, כמעין פתרון קל, זמין ומהיר. ומצד שלישי, העובדים עצמם המקבלים את תלושי הקניה, ונהנים מן החופש לעשות בהם כל שימוש שמתאים להם, בין אם מדובר ברכישת מזון, ובין אם מדובר ברכישת מוצרי מותרות של מותגים מובילים.

תלושי קניה, נטולי ערך רגשי ואישי

יחד עם זאת, המודל של תלושי קניה אינה נקי מחסרונות, והחסרון הגדול ביותר שאפשר לייחס למודל זה, הוא אובדן הערך האישי והייחודי של המתנה לחג. כדי להבין את המשמעות של הדברים, אפשר להמשיל זאת למקרה קיצוני, בו בחור רוצה להציע נישואים לחברתו, ובמקום לקנות לה טבעת יפה, הוא מעניק לה מתנה עם עשרה שטרות של מאתיים שקלים, ואומר לה שתקנה לעצמה את הטבעת המועדפת עליה. לכאורה פתרון מעולה. הבחורה יכולה לבחור את הטבעת האהובה עליה, והבחור לא צריך לבזבז זמן בחנויות תכשיטים בבחירת טבעת שאין לו שום מושג כיצד עושים זאת, אך בפועל, ברור לכל אחד שזו הדרך הגרועה ביותר להצעת נישואים, מאחר והיא מנטרלת לחלוטין, ואף מזלזלת בערך האישי, הסמלי והרגשי של המעמד.

מתנה המשלבת בין ערכים של כדאיות כלכלית, ובין ערכים אישיים, רגשיים וסמליים

אחרי שאמרנו את זה, קל להבין מדוע הפתרון הטוב ביותר למתנות לחגים, הוא שילוב בין תלושי קניה ובין מתנה סימלית המלווה אותם. תלושי הקניה מעניקה לעובדים את השמחה וההנאה בכך שהם יכולים לקנות באמצעותם כל מוצר שהם יבחרו בעצמם, ובדרך כלל מדובר בסכומים נאים שמאפשרים רכישה של מוצרים רבים ובעלי ערך. המתנה הסמלית סוגרת את מעגל המתנה, ומעניקה לה ערך רגשי, אישי וייחודי אותו רוצה לבטא בעל העסק כלפי עובדיו.

מבחר מתנות סמליות בהתאם לחג, לעסק ולערכים החשובים לכם כבעלי העסק

כך למשל, אם מדובר בחג הפסח, תוכלו להעניק לעובדים תלושי קניה בסכום שתקבעו, ובנוסף לכך הגדה מעוצבת, עם הקדשה אישית המודפסת בדף הראשון של ההגדה. אם מדובר בראש השנה, תוכלו שוב להעניק תלושי קניה בסכום שתקבעו, ובנוסף לכך להעניק מתנה מוחשית וסמלית המשקפת ערכים של התחדשות, צמיחה אישית וכדומה. מבחר המתנות הסמליות שמתוכו תוכלו לבחור הוא גדול, ומתאים לכל סוג של מסר שתרצו להעביר לעובדיכם, הן בהתאם לחג הנחגג, הן בהתאם לסוג הפעילות של העסק, והן בהתאם למסרים הייחודיים שתרצו לשקף אל מול העובדים שלכם באופן אישי. 

המאמר בחסות: פוררטמן איל מוצרי פרסום וקד"מ

פורטמן איל מוצרי פרסום וקד"מ

חברת פורטמן איל משווקת מגוון מוצרי פרסום וקד"מ לכל מתנה. מוצרי קידום מכירות ממותגים למתנות לעובדים, לקוחות,
אירועים כנסים ועוד.

אצלנו בפורטמן איל תמצאו מגוון מוצרים חדשים וגימיקים מקוריים לאירועים, כנסים, ימי כיף ועוד.
מבחר ענק של מתנות כגון: הדפסה על חולצות, מתנות לחגים, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, מתנות לוועדי עובדים ועוד.

צרו קשר עוד היום בטל: 03-9625272
או בקרו באתר: http://www.portmaneyal.co.il

שם איש קשר: איל

סיווגים