הילינג אנרגטי - דניאל קרני

רפואה אלטרנטיבית ביהוד מונוסון

שיטת הריפוי נשמה תודעה וגוף

לכל דבר יש נשמה – לכם כאדם, לאוזן שלכם, ללב שלכם, לכל תא בגוף. כך גם לבעלי חיים, לפרחים ולכל דבר הקיים בעולם, גם לאוטו, גם לבית, גם לחפצים.

לכל דבר יש תודעה – יש אנטלגנציה עצמאית בכל תא בגוף, בכל איבר – לעיניים שלכם, לברך הכואבת, לכל דבר.
לכל דבר יש גוף – זה האיבר, התאים, הרקמה, העור, שרירים, עצמות, עיניים – כל מרכיבי הגוף.
אבל .... גם לרגשות כמו דכאון, עצבות, חרדה, פחדים , גם להם יש נשמה תודעה וגוף. גם למחשבות, גם ליחסים בין אנשים. לכל דבר.
כל דבר בטבע בנוי מאנרגיה וחומר. כן, אנרגיה. כוח. לכל תא בגוף, לכל איבר, לכל מערכת, לכל דבר.

מה עושים כשאתם סובלים ממחלה, כאבים, בעיות רגשיות או מנטליות – והרפואה לא יכולה לעזור? האם אתם צריכים לקבל את מצבכם, להכנע לגורל, להיות בדכאון ולכפות על המשפחה לטפל בכם?

אם אתם פתוחים לגישה אחרת, גישה פחות רפואית יותר רוחנית, גישה שאולי תביא לכם תקווה להבראה או לשיפור במצבכם הבריאותי, כנראה שכדאי לכם להקדיש מספר דקות למאמר זה על הילינג בשיטת רפואת נשמה תודעה וגוף. ( Soul mind body medicine ) מאת המאסטר הסיני מאסטר שאה (Master Sha).  

מהי שיטת הריפוי נשמה תודעה וגוף?
לכל דבר יש נשמה – לכם כאדם, לאוזן שלכם, ללב שלכם, לכל תא בגוף. כך גם לבעלי חיים, לפרחים ולכל דבר הקיים בעולם, גם לאוטו, גם לבית, גם לחפצים.
לכל דבר יש תודעה – יש אנטלגנציה עצמאית בכל תא בגוף, בכל איבר – לעיניים שלכם, לברך הכואבת, לכל דבר.
לכל דבר יש גוף – זה האיבר, התאים, הרקמה, העור, שרירים, עצמות, עיניים – כל מרכיבי הגוף.
אבל .... גם לרגשות כמו דכאון, עצבות, חרדה, פחדים , גם להם יש נשמה תודעה וגוף. גם למחשבות, גם ליחסים בין אנשים. לכל דבר.
כל דבר בטבע בנוי מאנרגיה וחומר. כן, אנרגיה. כוח. לכל תא בגוף, לכל איבר, לכל מערכת, לכל דבר.

מהי מחלה?
אתם חולים וסובלים וכואב לכם – במחלות קשות כגון סרטן, פיברומיאלגיה, קוליטיס, אוסטיאופורוזיס, תפקודי כליות הדורשים דיאליזה ועוד לא עלינו, או שאתם סובלים ממחלות פחות קשות ותופעות שאפשר לחיות איתם, כגון סוכרת, לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, דלקת, עצירות או שילשול, בעיות מעיים ועוד.  
או כשיש לכם כאבים בגוף ומגבלות תנועה  – צוואר, כתפיים, גב עליון, גב תחתון, אגן, רגליים, אצבעות.  
כל אלו הן דוגמאות לחסימות אנרגיה ומחלות בנשמה של האיברים והמערכות בגוף.
כשאתם סובלים מבעיות רגשיות כגון חרדה, דיכאון, דאגות, פחדים, עצב, בדידות, כעסים – כל אלו גם הם חסימות אנרגטיות, וגם בעיה בנשמות הקשורות לתופעות אלו.
וכך גם בבעיות הקשורות לפסיכיאטריה, בעיות מנטליות אצל מבוגרים וגם אצל בני נוער וילדים.

מהו הפתרון? מהו הילינג נשמה תודעה וגוף?
הילינג היא שיטת ריפוי שבה המטפל מעביר אליכם אנרגיות מכוחות עליונים, ממלאכים, מאלהים. הם יודעים בדיוק איך לטפל בכם. יש להם אינטלגנציה שיכולה לקרוא אתכם על כל המשמעויות הבריאותיות ולדעת מה צריך ואיך לתקן. האנרגיות עוברות דרך הידיים והראש של המטפל בהילינג, ישירות אל המטופל.
אז תשאלו, האם המטפל צריך ידע כלשהו?
המטפל מכוון עם הידיים ועם המחשבה שלו את האנרגיות. כך שאם המטפל יודע את התהליכים בגוף, מכיר את האנטומיה, מכיר את ההסטוריה האישית שלכם, הכוונת האנרגיות טובה יותר, והטיפול אפקטיבי יותר. אבל גם ללא ידע, כל אחד יכול לרפא את עצמו.
האם כל אחד יכול להתרפא, גם ממחלות קשות אחרי שנים רבות?
התשובה היא שזה לא תלוי במטפל, אלא בטיפול של הישויות העליונות דרך המטפל. אבל התשובה היא שלא. לא כולם יכולים להתרפא. אבל כמעט כולם יכולים לשפר את מצבם הבריאותי ולנהל חיים עם פחות סבל. לפעמים בטיפול של 5 דקות יש ריפוי, לפעמים הריפוי או ההקלה באים אחרי מספר רב של טיפולים. לפעמים אין אפשרות להציל את האדם, אם הוא במחלה קשה, אולי להקל עליו.
הרבה תלוי גם ברצון של האדם להתרפא, וכמובן במצב התפתחות המחלה בעת תחילת הטיפול. בקיצור, ההילינג בשיטת רפואת נשמה תודעה וגוף עוזר לכל אחד שמוכן ורוצה לשפר את מצבו הבריאותי, כולל ריפוי מדכאון, מחרדות, מדאגות ועוד רגשות כואבים.
לגבי ילדים – הילדים נרפאים מהר יותר ממבוגרים, מכל תופעה. הם פשוט יותר פתוחים לקבלת האנרגיות. תופעות של בעיות קשב וריכוז, בעיות של כעסים והתפרצויות כעס ואלימות, בעיות של חברה וכמובן גם ממחלות ילדות.
ודרך אגב, הטיפול מתבצע גם בבעלי חיים – כלבים וחתולים שיש להם מחלות, או שנפצעו. גם הם מתרפאים מהר מאד, בגלל שהנשמה שלהם, כמו של הילדים, פתוחה מאד לקבלת אנרגיות. אין התנגדות של המוח נגד הריפוי והרגישות שלהם גבוהה מאד. 
ומה לגבי הטיפול העצמי? האם יכולים אנשים לרפא את עצמם בשיטה זו?
התשובה היא כן. כל מי שמגיע לטיפול, מקבל הדרכה איך הוא יכול לעבוד עם עצמו בבית ולשפר את מצבו הבריאותי.
ומיהו מאסטר שאה?
מאסטר שאה הוא מאסטר סיני שחי בקנדה, מסתובב בעולם ומלמד את שיטת הריפוי, מדריך אנשים לצורך של האנושות להיות באהבה שלום והרמוניה ומלמד התפתחות רוחנית, או מה שקרוי – מסע הנשמה. התפתחות רוחנית משמעותה להבין לעומק מהי הנשמה, מדוע אנו כאן בעולם הזה, מהו היעוד שלנו, ולמה אנו סובלים.
כותב המאמר, דניאל קרני, מייצג את מאסטר שאה בישראל, ועובד בריפוי נשמה תודעה וגוף. דניאל מרפא גם דרך הטלפון, אנשים שאינם יכולים להגיע אליו לקליניקה ביהוד, וכשצריך, גם מגיע הביתה.
דניאל מלמד התפתחות רוחנית, מלמד על הנשמה ומסע הנשמה, וכמובן איך כל אחד יכול לשפר את מצב בריאותו. 
א ל    ת מ ש י כ ו    ל ס ב ו ל  !!!
אם שיטת ריפוי נשמה תודעה וגוף גורמת לכם לסקרנות, אם נותנת תקווה עבורכם או עבור האנשים האהובים עליכם, פשוט אין לכם מה לחשוב יותר מידי. לכותב המאמר, דניאל, יש מטרה מאד מוגדרת בחיים שלו כמטפל, אפילו משימת חיים: לרפא כמה שיותר אנשים! להביא כמה שיותר אנשים לבריאות שלמה, או לשיפור המצב הבריאותי ולשמחה.
תאפשרו לדניאל לבצע משימה זו. ודרך אגב, מחירי הטיפול אינם יקרים.  
דניאל מנהל ביהוד קבוצת מדיטציה שנפגשת פעמיים בשבוע ולפעמים יותר למדיטציות בקבוצה, לשליחת אנרגיות חיוביות לכל העולם, לאומות ולעמים, לאמא אדמה ולכל האנשים החולים.
אם אתם יודעים לעשות מדיטציה, אתם מוזמנים להצטרף.
דניאל ממתין לשיחה שלכם.
היו ברוכים כל הקוראים, בריאות שלמה ושמחה מלאה

דניאל קרני ,מרכז "מנורה"  הרצל 24 יהוד 03-9470878

דניאל קרני מנהל את קבוצת המדיטציה MPH ביהוד, מטפל באנשים בהילינג, נטורופתיה וטריגר פוינטס, לריפוי ממחלות וכאבים, יועץ שיווק לבעלי עסקים וארגונים. 

הילינג אנרגטי - דניאל קרני

דניאל קרני מטפל בהילינג משנת 2010, במגוון שיטות, כשהשיטה המרכזית היא שיטת ריפוי נשמה תודעה וגוף של Master Sha ממנו דניאל לומד מזה כשנתיים. הילינג, הילינג אנרגטי, ריפוי הנשמה, וטיפול בשיטת טריגר פוינטס, שיטה שמביאה להקלה מהירה בכאבי תנועה - כאב גב, צואר תפוס, כתפיים כואבות, ידיים, רגליים, ברכיים, נימול וכאבים שונים.

שם איש קשר: דניאל

סיווגים