הילינג אנרגטי - דניאל קרני

רפואה אלטרנטיבית ביהוד מונוסון

קורס ירידה במשקל

שיטה להורדת משקל ושיפור הבריאות – לניקוי הגוף מרעלים ומגורמי מחלות. ומדוע היא פועלת לטווח הארוך? בגלל שהיא מתבססת על תפיסת "נסים בריפוי נישמתי – רפואת נשמה תודעה גוף", מאת "מאסטר שאה".

איך תרדו במשקל ותשפרו את בריאותכם ללא דיאטה מיוחדת וגם ללא פעילות גופנית?

מאת דניאל קרני – מרפא הילינג ונטורופת

ירידה במשקל והצרת היקפים הם תוצאה של האצת חילוף החומרים בגוף, שריפת שומנים וסילוק נוזלים עודפים. השאלה היא רק איך גורמים לאלו להתבצע.
מרבית תכניות ההורדה במשקל מתניעות תהליכים אלו באמצעות הנחיות תזונה: מה מותר לאכול, מה אסור לאכול וכמה. בדרך כלל זה עובד, אבל חלק גדול מן המבצעים אותה חוזרים למשקלם הקודם ואף יותר. מדוע שיטות אלו אינן מועילות לטווח הארוך? מדוע רובנו יורדים ועולים בחזרה?
את התשובה תמצאו בשיטה הזו:

הורדת משקל ושיפור הבריאות באמצעות מדיטציה ודיבור אל תוך הגוף!
שיטה זו פועלת לא רק להורדת משקל אלא גם לשיפור הבריאות – לניקוי הגוף מרעלים ומגורמי מחלות. ומדוע היא פועלת לטווח הארוך? בגלל שהיא מתבססת על תפיסת "נסים בריפוי נישמתי – רפואת נשמה תודעה גוף", מאת "מאסטר שאה".
התהליכים פועלים ברמת ה  DNA  בתאים ובמרווח שבין התאים, דהיינו צריבה בזכרון התאי, או במילים פשוטות, ברמות העמוקות ביותר של הגוף, התודעה והנשמה.    

אתם מוזמנים להשתתף בקורס הראשון הנערך בשיטה זו : הורדת משקל באמצעות מדיטציה .... ועוד כמה דברים מעניינים. המשתתף נדרש ל 3 אימונים יומיים בני 15 דקות, ולנסות להקפיד על אכילה נכונה.   
מנחה – דניאל קרני, מטפל בהילינג ונטורופת, מנהל מרכז מנורה להילינג ומדיטציה ביהוד.

פרטי הקורס

הקורס מתקיים ברחובות, ימי שלישי 7 בערב, כל מפגש 90 דקות למעט המפגש הראשון שיהיה ארוך יותר. הקורס מוגבל ל 12 משתתפים וכולל 6 מפגשים שבועיים – כל הקודם זוכה.
זהו קורס ראשון מסוגו ולכן הוא יערך במחיר מוזל מיוחד מיוחד של 600 שקלים בלבד!

פתיחה ביום שלישי 10.3.15 בשעות  19:30- 21:30
להרשמה 03-9470787     www.danielsoulhealing.co.il

 

 

 

דניאל קרני – מרפא הילינג ונטורופת

הילינג אנרגטי - דניאל קרני

דניאל קרני מטפל בהילינג משנת 2010, במגוון שיטות, כשהשיטה המרכזית היא שיטת ריפוי נשמה תודעה וגוף של Master Sha ממנו דניאל לומד מזה כשנתיים. הילינג, הילינג אנרגטי, ריפוי הנשמה, וטיפול בשיטת טריגר פוינטס, שיטה שמביאה להקלה מהירה בכאבי תנועה - כאב גב, צואר תפוס, כתפיים כואבות, ידיים, רגליים, ברכיים, נימול וכאבים שונים.

שם איש קשר: דניאל

סיווגים