טיול לחו״ל מבית טריפ אוואי

פנאי תיירות ונופש

ספרד במיטבה- ולנסיה, מורסיה ועוד...

מחיר : 2862 2718.9 ₪
זמן אספקה : 03-10.07.16
ארץ יצור : הדרכה בעברית
פרטים נוספים:

בחן את עצמך !!

האם אני:

1. גיליתי את ספרד זה עתה... ואהבתי!

2. אוהב את ספרד- אבל מעדיף את המוכר...

3. אוהב את ספרד- מת על המוכר ומתרגש לראות מה עוד התרבות הספרדית יכולה להציע לי....

אם ענית 1 או 2... אתה בטיול הלא נכון! אם ענית 3- אתה לגמרי במקום הנכון!!!!!

טיילת בברצלונה? התאהבת בקוסטה ברווה? היית במשחק בברנבאו ? 

ברכותינו: אתה מבין תרבות ספרדית מהי. כנראה שהבנת שספרד היא קצת יותר מעוד מטרופולין כמו ברצלונה או מדריד.... עכשיו הגיע זמן לראות. ליהנות, לטייל ולהתאהב בספרד האמיתית. 

ברוכים הבאים לולנסיה, חבל מורסיה, לורקה, לה מנגה ועוד!!!  בואו להתרגש איתנו בתגליות היהודיות שנחשפו לאחרונה. בואו לטעום חוויה קולינרית במיטבה.... !!!! וכן- טעים פה, יוקרתי פה והכל בטוב טעם- אבל בעיקר- במחירים נוחים לכל כיס. כיבשו את ספרד רגע לפני כולם !!!  

בטיול לחו״ל בחרנו לכם את המקומות המרגשים, היפים, הטעימים ומהנים- לפני שכולם יגלו..... תוכלו תמיד להגיד- אני הייתי ראשון!!!!

 

מוצרים

טיול לחו״ל מבית טריפ אוואי

טיול לחו״ל היא התגשמות משאלה. הטיול שתכננת, במחיר שרצית והתוצאה – מעל ומעבר לכל ציפייה.
גם אם נראה שחברות הנסיעות מציעים מסלולים דומים, לא כל הטיולים זהים. יש טיולים שלוקחים אותך רחוק יותר. הטיולים שלנו.
חברת טריפ אוואי, קמה לפני חמש שנים במטרה להעניק למטייל הישראלי טיול לחו”ל ייחודי ואטרקטיבי – גם בחוויה וגם בעלות.
מנהלת החברה, פזית בר-עוז, בעלת תואר ראשון בתקשורת ולימודים לתואר שני במנהל עסקים, שילבה את כל הידע והמומחיות שצברה במהלך הקריירה שלה כמדריכת טיולים, כאשת עסקים וכמפיקה בטלויזיה, כדי לרקום בעבורכם טיולים חד פעמיים שתזכרו כל החיים.
פזית בחרה בקפידה את הנבחרת שלה שהולכת איתה מאז הקמת החברה – מדריכי טיולים נמרצים, אנרגטיים, מומחים בתחומם ובעלי יחסי אנוש מעולים. זה הצוות שמחויב לא רק להביא אתכם אל המקומות הנפלאים בחו”ל אלא גם לספק לכם ליווי מהנה, מעצים ומרתק לאורך כל הדרך.
אחת ממטרות החברה היא למנוע כל עוגמת נפש או הפתעה לא נעימה המתחבאת באותיות הקטנות, בטיפים בלתי צפויים ובחוסר הבהרת ציפיות מוקדמת בין החברה ללקוח.
אנו מתחייבים לעשות כל שניתן כדי לספק לכם הפתעות חיוביות בלבד. היושרה, האדיבות והבנת צרכי המטיילים עומדים במרכז תשומת הלב שלנו.
זו הסיבה שהקמנו מעין משפחה. המדריכים נשארים כי הם אוהבים ואהובים, ואפילו הנהגים שלנו מוכרים על ידי המטיילים שחוזרים אלינו שוב ושוב. או כפי שהם כותבים בשתי מילים: “אין עליכם.”אנחנו מצדנו מחויבים לכל מה שזה אומר: מצוינות, מקצועיות, אמינות ואהבת המטיילים שלנו מכל הלב.
אז להתראות באוויר
שלכם, טיול לחו״ל



5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: פזית בר עוז

סיווגים