טיול לחו״ל מבית טריפ אוואי

פנאי תיירות ונופש

טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה

מחיר : 2671 2537.45 ₪
זמן אספקה : 07-13.07.16
ארץ יצור : הדרכה בעברית
פרטים נוספים:

מה לא נאמר על ברצלונה? אירופאית וים תיכונית כאחת, אוכל מצוין- טאפאסים, פאייה, פירות ים, משקה הקאווה המפורסם, אדריכלות גאונית, אנשים חמים וצבעוניים. אנו מבטיחים לכם את חבל קטלוניה בעיניים מקומיות עם מדריכים מקצועיים שיראו לכם את האזור בצורה אחרת ומרתקת ביותר.

כשבוע לפני ההמראה ייצרו איתכם קשר ממחלקת האופרציה שלנו. הצוות שלנו שולט בכל מה  שקשור לטיול ולפרטיו הקטנים ביותר. מחלקת האופרציה תשמח לענות על שאלותיכם. מסמך מפורט ובו כל המידע הנחוץ יישלח אליכם במייל או בפקס לנוחיותכם בו תוכלו להבין מה  כדאי לארוז, איך, מידע על המטבע המקומי, השעה המקומית ופרטים נוספים שרצוי וכדאי שתדעו.

בנוסף, יינתן מידע על מהלך הטיול, השהייה ודרכי התנהלות ביעד.

טיול מהנה וטיסה נעימה!

מוצרים

טיול לחו״ל מבית טריפ אוואי

טיול לחו״ל היא התגשמות משאלה. הטיול שתכננת, במחיר שרצית והתוצאה – מעל ומעבר לכל ציפייה.
גם אם נראה שחברות הנסיעות מציעים מסלולים דומים, לא כל הטיולים זהים. יש טיולים שלוקחים אותך רחוק יותר. הטיולים שלנו.
חברת טריפ אוואי, קמה לפני חמש שנים במטרה להעניק למטייל הישראלי טיול לחו”ל ייחודי ואטרקטיבי – גם בחוויה וגם בעלות.
מנהלת החברה, פזית בר-עוז, בעלת תואר ראשון בתקשורת ולימודים לתואר שני במנהל עסקים, שילבה את כל הידע והמומחיות שצברה במהלך הקריירה שלה כמדריכת טיולים, כאשת עסקים וכמפיקה בטלויזיה, כדי לרקום בעבורכם טיולים חד פעמיים שתזכרו כל החיים.
פזית בחרה בקפידה את הנבחרת שלה שהולכת איתה מאז הקמת החברה – מדריכי טיולים נמרצים, אנרגטיים, מומחים בתחומם ובעלי יחסי אנוש מעולים. זה הצוות שמחויב לא רק להביא אתכם אל המקומות הנפלאים בחו”ל אלא גם לספק לכם ליווי מהנה, מעצים ומרתק לאורך כל הדרך.
אחת ממטרות החברה היא למנוע כל עוגמת נפש או הפתעה לא נעימה המתחבאת באותיות הקטנות, בטיפים בלתי צפויים ובחוסר הבהרת ציפיות מוקדמת בין החברה ללקוח.
אנו מתחייבים לעשות כל שניתן כדי לספק לכם הפתעות חיוביות בלבד. היושרה, האדיבות והבנת צרכי המטיילים עומדים במרכז תשומת הלב שלנו.
זו הסיבה שהקמנו מעין משפחה. המדריכים נשארים כי הם אוהבים ואהובים, ואפילו הנהגים שלנו מוכרים על ידי המטיילים שחוזרים אלינו שוב ושוב. או כפי שהם כותבים בשתי מילים: “אין עליכם.”אנחנו מצדנו מחויבים לכל מה שזה אומר: מצוינות, מקצועיות, אמינות ואהבת המטיילים שלנו מכל הלב.
אז להתראות באוויר
שלכם, טיול לחו״ל



5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: פזית בר עוז

סיווגים