הדרך הנכונה לשיפור דיור

לפני מספר שנים קניתם דירה קטנה ונחמדה. הפכתם אותה לבית חם והתחלתם בה את חיי המשפחה. זוג צעיר ללא ילדים וכעבור מספר שנים - נולד לו הצורך לעבור לדירה גדולה יותר - או אולי לבית פרטי...

רעיון נחמד, אפילו בר בצוע - אבל לא קל למימוש. החששות רבים - מה יקרה אם לא נצליח למכור... מה יקרה אם נמכור ולא נמצא דירה לקניה כמו שאנחנו מחפשים... מה יקרה אם לפתע יעלו המחירים... ובכלל - כמה כסף יש לנו וכמה אנחנו צריכים לתהליך כולו... איזה הוצאות מחכות לנו מעבר לפינה... מה עושים? לנו ב"רענן שיווק נדל"  יש את הפתרונות עבורכם - באזורי התמחותנו בכפר סבא ובשרון...

איך לתכנן נכון שיפור דיור?

לפני מספר שנים קניתם דירה קטנה ונחמדה. הפכתם אותה לבית חם והתחלתם בה את חיי המשפחה. זוג צעיר ללא ילדים וכעבור מספר שנים - עדיין זוג צעיר - אבל עם שני ילדים - ופתאום - צפוף, לוחץ והנה - נולד לו הצורך לעבור לדירה גדולה יותר - או אולי לבית פרטי...

רעיון נחמד, אפילו בר בצוע - אבל לא קל למימוש. כי - בכל זאת, יש משפחה ויש ילדים ובכלל - התרגלנו לסביבה ולאזור. לא כל כך פשוט למכור את הדירה ולקנות אחרת - החששות רבים - מה יקרה אם לא נצליח למכור... מה יקרה אם נמכור ולא נמצא דירה לקניה כמו שאנחנו מחפשים... מה יקרה אם לפתע יעלו המחירים... ובכלל - כמה כסף יש לנו וכמה אנחנו צריכים לתהליך כולו... איזה הוצאות מחכות לנו מעבר לפינה... מה עושים?

בסופו של דבר, צריך למצוא את הפשרה בין הרצון, היכולת והצרכים - מי לא היה רוצה לגור בבית ענק וחדיש - כולנו! אך האם זה מה שאנו צריכים וזה מה שאנו יכולים להרשות לעצמנו?

לכן, יש להכנס לתהליך של שיפור הדיור כאל פרויקט לכל דבר, עם הגדרת מטרות ויעדים ותוך שימוש בכלים הכי מקצועיים שניתן.

אנחנו ב"רענן שיווק נדל"ן מתמחים בסיוע למשפחות המבקשות לשפר את מגוריהן. אנו נותנים את השירות הזה מידי יום ללקוחותינו בכפר סבא.

מה אנחנו ממליצים לעשות?

קודם כל, צריך לתכנן את התהליך כתהליך שלם. בתחילה, לבדוק את הנתונים שרק אתם יכולים להחליט לגביהם:

  • היכן תרצו לגור - האם באזורכם או לעבור לאזור אחר? מה הסביבה המתאימה למשפחתכם - קרבה לבתי ספר, לקנטרי קלאב או למרכז קהילתי, לפארק העירוני, ליציאה מהעיר, למרכזי הקניות שאתם רגילים להם, בקרבת המשפחה או ליד חברים טובים וכך הלאה... רק אתם תדעו להגדיר בצורה מושלמת מהו אזור המגורים המתאים לכם. אנחנו נוכל לסייע לכם בשאילת השאלות הרלבנטיות ובהכרת העיר כפר סבא כדי שתוכלו לבחור בה את האזור או השכונה בהם תרצו לגור.

  • כמה כסף זמין יש לכם - האם תוכלו להתחיל בתהליך רכישת דירה בכפר סבא לפני שמכרתם את דירתכם הנוכחית?

  • כמה מימון תוכלו לקבל - מומלץ לפנות למספר בנקים למשכנתאות ולערוך סקר שוק, או להעזר בחברת ייעוץ - אנחנו נוכל להמליץ בפניכם על יועצי משכנתא ואמינים בבנקים למשכנתאות הפועלים ב כפר סבא ובשרון  ועל חברות המתמחות בייעוץ כזה בעלות לא גבוהה (לקוחותינו זוכים, כמובן, לשירות VIP). יש לבדוק גם אופציות של קבלת הלוואת גישור לתקופת ביניים - למשל למצב בו נמצא עבורכם את בית חלומותיכם אך עדיין לא מכרתם את דירתכם.

  • מה סוג הנכס שתרצו לקנות - זו שאלה שלהעדפות אישיות ושל התקציב, כמובן. יש שיעדיפו דופלקס מרווח ויש שיעדיפו באותו תקציב בית על הקרקע. אנו נוכל להציע לכם את האופציות הטובות ביותר לכל אחד מסוגי הבתים בכפר סבא שתעדיפו וכמובן - נוכל לייעץ לכם מה יתרונות כל אחד מהם.

  • מהם מאפייני הנכס תרצו לקנות - מספר חדרים, עם מרפסת או בלעדיה, חדש או ישן ועוד... למעשה - כל השאלות ששאלתם את עצמכם כשקניתם את דירתכם הראשונה - עולות עכשיו.

  • חשוב להתייעץ בכל בני המשפחה בגיבוש העמדה - רצוי מאד שהילדים ירגישו חלק מהתהליך ויהיו עורבים בו. תנו להם להרגיש חלק ממנו - הרי אינכם רוצים לעורר התנגדות מצד אחד או חרדות מיותרות מצד שני.

  • אז - בסופו של דבר עלינו להגדיר לעצמנו את הרצונות והצרכים שלנו - של כולנו - ולהבין את היכולות שלנו ו- למצוא את שביל הזהב בין כל אלה.

את התהליך כולו חשוב לעבור בליווי מקצועי ואחראי - שיוכל לתת לכם תשובות אמיתיות ולוודא שאינכם נכנסים ל"פינות" או ל"בורות" שלא תוכלו לצאת מהם.

יעוץ מקצועי ומיומן יעזור לכם לקבל את המענה המלא והנכון לשאלותיכם, לקצר עבורכם את משך הזמן לאיתור הנכס המתאים לכם ובסופו של דבר - לנהל עבורכם משא ומתן יעיל שבסופו תשלמו מחיר הוגן עבור הנכס שתקנו ותקבלו מחיר הוגן וראוי במכירת הנכס שכרגע בבעלותכם - וכל זאת בשקט נפשי ובנעימות - כי מהלך של קניה ומכירה של דירה או בית  למגורים יכול להיות תהליך נעים ונוח.

אנו מתחייבים לצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר !!!

רענן שיווק נדל"ן - 09-7671010 / www.RRE.co.il

רענן שיווק נדל"ן - תיווך ושיווק נדל"ן בשרון

מי אנחנו

אנו משפחת רענן שיווק נדל"ן. כן, משפחה. מנהל המשרד, יוחנן רענן ואנשי צוותו מוכרים ומנוסים בעיר כפר סבא ועובדים בשיתוף פעולה ובאווירה נינוחה.

אנו מכירים באופן אישי אותך הלקוח, לומדים את צרכיך, מדברים איתך בגובה העיניים ועובדים איתך ובשבילך,

אנו משרד לתיווך ולשיווק נדל"ן, המתמחה בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, קוטג'ים וכל סוגי הבתים למכירה בכפר סבא.

מכירת וקניית דירה או בית הינה עסקה רצינית ויקרה אשר חובה להובילה נכון.

ה"אני המאמין" שלנו הינו הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף איתך, הלקוח שלנו, בהתאם לצרכיך ורצונותיך, בקיאות עד לפרטים הקטנים ביותר, ניהול משא ומתן עבורך להשגת התוצאה הנדרשת על ידך והכל בפרק הזמן הקצר ביותר שאפשר.

החזון העסקי שלנו הנו להיות חברה פעילה, חדשנית ומובילה בתיווך ושיווק נדל"ן בכפר סבא וסביבתה, היוצרת תרבות של איכות, יעילות ואפקטיביות בתיווך נדל"ן

כיצד אנחנו עושים זאת?

חדשנות, מקצוענות, יעילות, אמינות ויושר הינם הערכים על פיהם אנו עובדים.

הצוות שלנו בכפר סבא כולל נבחרת של אנשי מקצוע אשר עוברים הכשרות רבות במטרה לשמר את הסטנדרטים הגבוהים על פיהם עובד המשרד. העשייה המשותפת דואגת לטיפול שוטף בכל לקוחות המשרד וכן לבקרה קבועה כי העשייה הינה ברוח המשרד ועל פי ערכיה.

מכירה או קניה של נכס יכולה להיות מהנה מאוד כאשר הצוות הנכון מטפל בכך. תפקידנו לחסוך לך, הלקוח שלנו, זמן וכסף במטרה לאפשר לך לבצע את אחת העסקאות הגדולות של חייך בתבונה ובנינוחות.

אנו מתמחים בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, פנטהאוסים, קוטג'ים וכל סוגי הנכסים למגורים ונכסי יוקרה בכפר סבא ובמושבי השרון וכן בשיווק מגרשים ונכסים מסחריים בכפר סבא וסביבתה.

דירות למכירה בכפר סבא , קוטג'ים למכירה בכפר סבא , דופלקסים למכירה בכפר סבא, בתים למכירה בכפר סבא - זו המומחיות שלנו !!!

אנו מתחייבים ליצור עבורך את העסקה הטובה ביותר !!!

שם איש קשר: יוחנן

סיווגים