כפר סבא - יעד איכותי להשקעות בנדל"ן

נכס להשקעה" - חלומו של כל מי שמחפש אלטרנטיבה ראויה להשארת הכסף בבנק.

 מה מחפש המשקיע? עליית ערך ותשואה טובה.

 את אלה יודעים להציע נכסים להשקעה בכפר סבא.

 מדוע? איך? על כך במאמר הבא...

"נכס להשקעה" - חלומו של כל מי שמחפש אלטרנטיבה ראויה להשארת הכסף בבנק.

מה מחפש המשקיע? עליית ערך ותשואה טובה. את אלה יודעים להציע נכסים להשקעה בכפר סבא.

מדוע?

אמנם מחיר הנכסים בכפר סבא גבוהים למדי (ויש שיאמרו אפילו גבוהים מידי) וניתן למצוא זולים מהם באזורי השקעה שונים - בעיקר בפריפריה - אבל כאשר אנו בוחנים את מכלול הפרמטרים המרכיבים את "כדאיות ההשקעה" - מתברר שההשקעה בכפר סבא בהחלט משתלמת לטווח הקצר ועוד יותר לטווח הארוך.

חשיבות מיקום הנכס -  אין ספק שנכס הממו - קם בלב השרון, באזורי הביקוש - הוא נכס הנמצא במקום טוב. בדרך כלל קל לקבל מימון בנקאי אם נדרש כזה (אם במשכנתא ואם במימון מסחרי) לרכישה כזו - משום שהיא נחשבת סולידית ובטוחה למדי (כמובן שיש לבחון כל נכס לגופו מול הבנקים למשכנתאות או הבנקים המסחריים). מובן שלמשקיע המתגורר במרכז קל יותר להשקיע בנכס במרכז משום הנוחות בטיפול בנכס במידת הצורך.

מחיר הנכס וגובה ההשקעה הנדרשת -  ניתן כיום למצוא דירות להשקעה - בכפר סבא שעלותן בין כ- 650,000 ₪ ל- 1,000,000 ₪. מדובר בדרך כלל על נכסים שיהיו בשכונות המתפתחות של העיר - יוספטל, קפלן, תקומה, כיסופים, עליה וכדומה. יתרונן - בכך שהמחירים בהן נמוכים יחסית, אך עדיין מאפשרים תשואה סבירה - נכסים אלה מושכרים כיום בדרך כלל במחירים שבין 2,500 ל- 3,500 ₪ ונותנים בדרך כלל תשואה מיידית של 3.7-4%.

 

עד כמה קל להשכיר את הנכס?  - כפר סבא, גם בשכונות, נהנית מביקוש גבוה על ידי שוכרים - ממגוון אוכלוסיות - החל ממשפחות צעירות המעוניינות לגור בעיר ולהנות מיתרונותיה, דרך בעלי עסקים הזקוקים לדיור עבור עובדיהם מהפריפריה במרכז הארץ וכלה בסטודנטים מהמכללות בשרון (שערי משפט, בית ברל ועוד) ואפילו מתל אביב - כאלה המעדיפים להתרחק מהעיר על מנת לגור בזול ומנצלים את הרכבת לצורך הגעה לכרך הגדול (בדרך כלל ניתן להגיע תוך כ- 25 דקות מהעיר לאוניברסיטת תל אביב). מכאן, שהסיכון שהנכס יעמוד ריק ולא יכניס לבעליו את ההכנסה הצפויה - נמוך ביחס למקומות אחרים בארץ בהם הסיכון גבוה יותר - בעיקר בפריפריה.

שמירת ערך ועליית ערך -  למרות הערכות שתהיה ירידת מחירים - גם בשנים האחרונות לא חלה ירידת מחירי נדל"ן בכפר סבא. המחירים בדרך כלל שמרו על יציבות ולעתים אף עלו בשעורים מתונים - כולל בשנה האחרונה. מכאן, שהסיכון בירידת ערך לנכס הנרכש להשקעה בכפר סבא - נמוך. ניתן לומר שבסבירות גבוהה מאד הנכס ישמור על ערכו ואף יעלה את ערכו.

שדרוג הנכס ועליית ערך עתידית -  נכסים בשכונות בכפר סבא מהווים פוטנציאל גבוה לשדרוג עתידי - אם באמצעות תמ"א 38 ואם באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי. אמנם לא מדובר על משהו מיידי - אבל - עדיין - בטווח של מספר שנים הסיכוי למימוש כזה בהחלט גבוה - ובכך יש בהחלט משום שיקול מרכזי של עליית ערך משמעותית למשקיע הפוטנציאלי.

לשם השוואה - בפרויקט פינוי בינוי היחיד שבוצע עד כה בכפר סבא בעלי נכסים ששוויים מוערך כיום בכ- 1,000,000 - 1,100,000 ₪ קיבלו נכסים ששוויים עומד על 1,600,000 - 1700,000 ₪. בפרויקטי תמ"א 38 שדרגו בעלי נכסים את נכסיהם בשעורים של 10-25% - בהתאם לסוג הנכס לאופי השדרוג. למשל - דירה בת 3 חדרים שערכה עמד על כ- 1,100,000 ₪ לפני שדרוג המבנה והוספת מעלית ומרפסת שמש - תהיה שווה כיום, לאחר שדרוג כזה כ- 1,250,000 ₪.

יכולת מימוש הנכס -  משך הזמן הממוצע למכירת נכס בכפר סבא עומד כיום על כ- 4 חודשים. מכאן, שגם כאשר ירצה המשקיע לממש את הנכס - לא יהיה עליו להמתין זמן רב - ויוכל למכור את הנכס במחיר סביר ובמהירות. זאת, בהשוואה לאזורים אחרים בארץ בהם המימוש קשה הרבה יותר.

לסיכום ,

ניתן בהחלט למצוא בכפר סבא נכסים אטרקטיביים להשקעה - כאלה שיתנו תשואה טובה וישמרו על ערכם לאורך זמן.

כמו בכל השקעה יש לבדוק אותה בצורה רצינית ולהתייעץ עם מומחים לפני ביצועה - ולשם כך - אנחנו כאן.

תייעץ עם מומחים לפני ביצועה - ולשם כך - אנחנו השירות שלנו הוא הרווח שלכם.

אנו מתחייבים לצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר !!!

רענן שיווק נדל"ן - 09-7671010 / www.RRE.co.il

רענן שיווק נדל"ן - תיווך ושיווק נדל"ן בשרון

מי אנחנו

אנו משפחת רענן שיווק נדל"ן. כן, משפחה. מנהל המשרד, יוחנן רענן ואנשי צוותו מוכרים ומנוסים בעיר כפר סבא ועובדים בשיתוף פעולה ובאווירה נינוחה.

אנו מכירים באופן אישי אותך הלקוח, לומדים את צרכיך, מדברים איתך בגובה העיניים ועובדים איתך ובשבילך,

אנו משרד לתיווך ולשיווק נדל"ן, המתמחה בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, קוטג'ים וכל סוגי הבתים למכירה בכפר סבא.

מכירת וקניית דירה או בית הינה עסקה רצינית ויקרה אשר חובה להובילה נכון.

ה"אני המאמין" שלנו הינו הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף איתך, הלקוח שלנו, בהתאם לצרכיך ורצונותיך, בקיאות עד לפרטים הקטנים ביותר, ניהול משא ומתן עבורך להשגת התוצאה הנדרשת על ידך והכל בפרק הזמן הקצר ביותר שאפשר.

החזון העסקי שלנו הנו להיות חברה פעילה, חדשנית ומובילה בתיווך ושיווק נדל"ן בכפר סבא וסביבתה, היוצרת תרבות של איכות, יעילות ואפקטיביות בתיווך נדל"ן

כיצד אנחנו עושים זאת?

חדשנות, מקצוענות, יעילות, אמינות ויושר הינם הערכים על פיהם אנו עובדים.

הצוות שלנו בכפר סבא כולל נבחרת של אנשי מקצוע אשר עוברים הכשרות רבות במטרה לשמר את הסטנדרטים הגבוהים על פיהם עובד המשרד. העשייה המשותפת דואגת לטיפול שוטף בכל לקוחות המשרד וכן לבקרה קבועה כי העשייה הינה ברוח המשרד ועל פי ערכיה.

מכירה או קניה של נכס יכולה להיות מהנה מאוד כאשר הצוות הנכון מטפל בכך. תפקידנו לחסוך לך, הלקוח שלנו, זמן וכסף במטרה לאפשר לך לבצע את אחת העסקאות הגדולות של חייך בתבונה ובנינוחות.

אנו מתמחים בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, פנטהאוסים, קוטג'ים וכל סוגי הנכסים למגורים ונכסי יוקרה בכפר סבא ובמושבי השרון וכן בשיווק מגרשים ונכסים מסחריים בכפר סבא וסביבתה.

דירות למכירה בכפר סבא , קוטג'ים למכירה בכפר סבא , דופלקסים למכירה בכפר סבא, בתים למכירה בכפר סבא - זו המומחיות שלנו !!!

אנו מתחייבים ליצור עבורך את העסקה הטובה ביותר !!!

שם איש קשר: יוחנן

סיווגים