שירות מיוחד לרוכשי נכסים

מחיר : 0 ₪
פרטים נוספים:

מחפש נכס יקר,

רכישת נכס היא בדרך כלל העיסקה הגדולה בחייו של כל אחד מאיתנו.

זוג ישראלי מוכר רוכש ומוכר, בדרך כלל, עד ארבעה נכסים במשך חייו והחלטה שגויה יכולה לעלות לו ביוקר.

תפקידנו לחסוך לך, הלקוח שלנו, זמן וכסף במטרה לאפשר לך לבצע את אחת העסקאות הגדולות של חייך בתבונה ובנינוחות.

חשוב לעבור את התהליך המורכב הזה כאשר לצידך עומד יועץ מקצועי אמין ואחראי שרצונותיך וצרכיך בראש מעייניו ושידאג לשמור על האינטרסים שלך.

אנו מעמידים לרשותכם את הניסיון והידע שלנו כדי להבין מהם צרכיכם, יכולותיכם ורצונותיכם ולעזור לך לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

משרדנו יעמיד לרשותכם סוכן אישי שילווה אתכם בכל התהליך. כמו כן, כל הצוות המקצועי שלנו יפעל למימוש עיסקה לקניית נכס במהירות וביעילות.

מטרתנו - לעזור לכם לאתר במהירות וביעילות את הנכס המתאים ביותר עבורכם ולצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכיכם.

במסגרת זו נבצע:

  • יחד איתכם נערוך מיפוי וניתוח מקדימים של רצונותיכם וצרכיכם, כדי שנוכל להתמקד במה שבאמת חשוב לכם.
  • נסייע לכם בבחינת היכולות הכספיות ונוכל לסייע בהרחבתן במידת הצורך - אנו בקשר עם הבנקים המובילים למשכנתאות ולקוחותינו זוכים לשירות VIP. לא אחת - מעורבותנו מול הבנקים סייעה ללקוחותינו לקבל משכנתאות גדולות יותר ובתנאים טובים יותר. אם תרצו - נקשר בינכם לבין יועצים מומחים בתחום המשכנתאות מהמובילים בתחומם שיוכלו לבצע עבורכם את סקר השוק ויעזרו לכם לקבל את המשכנתא המתאימה ביותר לצרכיכם.
  • במידת הצורך נערוך איתכם סיור מקדים להכרת העיר ומאפיני השכונות בה כדי שתוכלו להתמקד באזורים המעניינים אתכם.
  • נאתר עבורכם רק את הנכסים המתאימים עבורכם ונציג אותם בפניכם בזמן המתאים והנוח לכם, תוך הדגשת היתרונות וגם נקודות התורפה של כל אחד מהם - כדי לתת לכם מידע מקיף ושלם אודות הנכסים ולאפשר לכם קבלת החלטה בתנאים הטובים ביותר עבורכם.
  • רוצים לתכנן מחדש את הבית ולעצבו? נשמח להפנותכם למעצבי פנים מן השורה הראשונה באזור כדי שיתנו לכם רעיונות ואם תרצו יכינו עבורכם תכניות לנכס המועדף עליכם.
  • רוצים להעריך עלויות שיפוץ? נקשר אתכם לקבלנים עליהם אנו סומכים כדי שיעריכו עבורכם את עלויות השיפוץ שאתם מתכננים לנכס. אנו מתחייבים שאיננו מקבלים מהם כל תגמול כספי - בניגוד למקובל בשוק. את התגמול הכספי הזה אנו מבקשים מהקבלנים להעביר אליכם ולתת לכם מחירים אטרקטיביים.
  • אנו ננהל עבורכם משא ומתן בדרך שתשרת אתכם ואת צרכיכם כדי להביא לסגירת העיסקה הטובה ביותר לשביעות רצונכם המלאה בכל ההיבטים (מחיר, תנאי תשלום, מועד פינוי ועוד...).
  • יעוץ משפטי הוא חלק מהתהליך השלם. אנו שמחים להיות בקשר עם עורכי דין מצוינים העוסקים בתחום הנדל"ן באופן קבוע ויוכלו לבצע עבורכם את כל הבדיקות המשפטיות הנדרשות כחלק מתהליך הקניה והכנת ההסכם לרכישת הנכס.
  • נמשיך ללוותכם גם לאחר  שתחתמו על ההסכם לרכישת הנכס בכל הקשור לעסקה.

אנו מתחייבים לפעול עבורכם ביעילות, מקצועיות ובשקיפות מלאה כדי לקדם את המטרה שלכם
רכישת הנכס המתאים ביותר עבורכם במהירות וביעילות ובתנאים המתאימים לכם.

רענן שיווק נדל"ן - תיווך ושיווק נדל"ן בכפר סבא ובשרון

רענן שיווק נדל"ן - תיווך ושיווק נדל"ן בשרון

מי אנחנו

אנו משפחת רענן שיווק נדל"ן. כן, משפחה. מנהל המשרד, יוחנן רענן ואנשי צוותו מוכרים ומנוסים בעיר כפר סבא ועובדים בשיתוף פעולה ובאווירה נינוחה.

אנו מכירים באופן אישי אותך הלקוח, לומדים את צרכיך, מדברים איתך בגובה העיניים ועובדים איתך ובשבילך,

אנו משרד לתיווך ולשיווק נדל"ן, המתמחה בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, קוטג'ים וכל סוגי הבתים למכירה בכפר סבא.

מכירת וקניית דירה או בית הינה עסקה רצינית ויקרה אשר חובה להובילה נכון.

ה"אני המאמין" שלנו הינו הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף איתך, הלקוח שלנו, בהתאם לצרכיך ורצונותיך, בקיאות עד לפרטים הקטנים ביותר, ניהול משא ומתן עבורך להשגת התוצאה הנדרשת על ידך והכל בפרק הזמן הקצר ביותר שאפשר.

החזון העסקי שלנו הנו להיות חברה פעילה, חדשנית ומובילה בתיווך ושיווק נדל"ן בכפר סבא וסביבתה, היוצרת תרבות של איכות, יעילות ואפקטיביות בתיווך נדל"ן

כיצד אנחנו עושים זאת?

חדשנות, מקצוענות, יעילות, אמינות ויושר הינם הערכים על פיהם אנו עובדים.

הצוות שלנו בכפר סבא כולל נבחרת של אנשי מקצוע אשר עוברים הכשרות רבות במטרה לשמר את הסטנדרטים הגבוהים על פיהם עובד המשרד. העשייה המשותפת דואגת לטיפול שוטף בכל לקוחות המשרד וכן לבקרה קבועה כי העשייה הינה ברוח המשרד ועל פי ערכיה.

מכירה או קניה של נכס יכולה להיות מהנה מאוד כאשר הצוות הנכון מטפל בכך. תפקידנו לחסוך לך, הלקוח שלנו, זמן וכסף במטרה לאפשר לך לבצע את אחת העסקאות הגדולות של חייך בתבונה ובנינוחות.

אנו מתמחים בשיווק דירות למכירה, דופלקסים, פנטהאוסים, קוטג'ים וכל סוגי הנכסים למגורים ונכסי יוקרה בכפר סבא ובמושבי השרון וכן בשיווק מגרשים ונכסים מסחריים בכפר סבא וסביבתה.

דירות למכירה בכפר סבא , קוטג'ים למכירה בכפר סבא , דופלקסים למכירה בכפר סבא, בתים למכירה בכפר סבא - זו המומחיות שלנו !!!

אנו מתחייבים ליצור עבורך את העסקה הטובה ביותר !!!

שם איש קשר: יוחנן

סיווגים