האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג כתיבת תוכן
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

כתוב קצר ולעניין
יש לכתוב תכנים לעיתים קרובות ובאופן קצר ולעניין כדי שהגולשים לא ישתעממו
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 19 אוקטובר 2021 19:19

שימוש בבעיות רגשיות ליצירת הזדהות בקרב הגולשים
מכירים מישהו שאין לו בעיות והנו חסר דאגה? אין חיה כזאת ולכן אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת הזדהות בקרב הגולשים באתר שלכם היא באמצעות העלאת בעיות רגשיות עימם הם מתמודדים. אנשים נמשכים באופן טבעי למישהו שמתאר בעיה או קושי אותם הם חווים, ואז קל יותר לשכנע אותם לרכוש את הפתרון שהנכם מציעים.נסו להשתמש ככל הניתן באמפתיה בתיאור הבעיות של הלקוחות הפוטנציאליים והפתרונות שלכם. היטיב להגדיר זאת נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה שאמר "כולנו סובלים ממחסור באמפתיה ולכן היא הכלי הטוב ביותר כדי להניע אנשים לפעולה"!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 06 אוגוסט 2019 16:26

קצר וקולע
אף אחד לא אוהב טקסטים ארוכים ומייגעים! היו ממוקדים וכתבו באופן קצר וקולע!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 17 יולי 2019 20:42

כתיבה ישירה ועניינית
השאיפה לבלוט ולהתבלט גורמת לנו לעיתים להשתמש בכתיבה מתחכמת או יצירתית. מדובר בטעות קשה היות וזמנו של הגולש באתר שלנו הנו מוגבל, ותוך זמן קצר הוא רוצה לבקר בכמה שיותר אתרים ולקבל כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש.לכן, הימנעו מכותרות בומבסטיות וכתיבה מגניבה שיגרמו לגולשים תחושה שבזבזו את זמנם היקר באתר שלכם. היזהרו גם משימוש בבדיחות והומור אלא אם אתם משוכנעים שקהל המטרה יבין אותם ולא ייפגע!השתמשו בשפה פשוטה וברורה אבל לא נמוכה כדי להעביר את המסרים שלכם אם ברצונכם להגדיל את החשיפה והמכירות שלכם.מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי אובליגנהרץ, "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 08 מאי 2019 12:43

כיצד כותבים עמוד אודות מנצח?
אין ספק שהעמוד החשוב ביותר בכל אתר למעט דף הנחיתה, הנו אודות. עמוד זה נועד להציג אותך ואת העסק שלך בפני הגולשים, ולמשוך אותם להישאר באתר באמצעות מסרים ממוקדים ופשוטים על הרקע שלך, החזון שלך, המטרות שלך, המותג שלך ולהדגיש מה מייחד אותך.על מנת שתוכל להשאיר רושם ראשוני מצוין ולזכות בתשומת לבם של המבקרים, עליך לתת את הדעת לנקודות הבאות:•הסבר קצר על הסיפור שעומד מאחורי העסק שלך ומה גרם לך להקים אותו.•תיאור ממצה של המטרה אותה נועד העסק שלך לשרת.•הסבר את המודל העסקי שלך או אילו מוצרים ו/ או שירותים אתה מציע.•הכרות אישית כולל תמונה של מייסדי העסק ו/או האנשים שנמנים עליו.•שימוש בתוכן מרשים ומשכנע כמו למשל סרטוני וידאו, לינקים לכתבות ובלוגים וכדומה.בשורה התחתונה עמוד אודות הוא עמוד שיווקי שנועד לענות על השאלות החשובות ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך ובראשן: מדוע משתלם להם לרכוש דווקא את המוצרים והשירותים שאתה מציע?
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 04 אפריל 2019 18:6

כוונו לרגש
האם ידעתם כי מדי יום כל אנו נחשפים ללמעלה מ-5000 מסרים שיווקיים? נשמע מופרך? נסו לחשב לכמה פרסומות ומסרים שיווקיים נחשפתם בשעה האחרונה בסלולר, כלי התקשורת, ברחובות וכן הלאה, ותכפילו במספר השעות שבהן הנכם ערים.כותבי תוכן מנסים להתחבר לקוראים, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת וליצור אצלם הזדהות במסרים שברצונם להעביר, היא באמצעות פנייה לרגש ושיתוף בחוויות.אחרי שניסחתם את המסר שלכם, קראו אותו בקול רם. במידה והוא נשמע שטחי, משעמם ומונוטוני, נסו שוב עד שתהיו מרוצים מהתוצאה ותחושו שהמילים אותם בחרתם קולעים למטרה.דמיינו לעצמכם כי מדובר בסצינה בסרט, אבל לא סתם סצינה אלא כזאת שעשויה להכריע את הכף בקרב הקוראים בנוגע למסר שלכם.אם הנכם מעוניינים שלכתיבה שלכם תהיה השפעה מכרעת, אתם חייבים לעורר את הרגש בקרב הקוראים. הכתיבה שלכם יכולה לגרום לקוראים לחייך, לשמוח, לכעוס, לחשוש, לעורר בהם השראה או כל רגש אחר שברצונכם לעורר ולהניע אותם לפעולה!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 07 מרץ 2019 13:56

איך לכתוב באופן אפקטיבי?
אמנם אין נוסחה סודית לכתיבת תוכן באיכות גבוהה, אולם בעזרת הטיפים הבאים תוכלו לשפר את רמת והאפקטיביות של התוכן שלכם: השתמשו בכותרות קצרות ומעוררות עניין. הכותרת מכתיבה במידה רבה האם הקוראים ימשיכו בקריאת המאמר שלכם ובמידה ואינה מעוררת עניין, מעוררת רגש או גורמת לקורא לרצות ללמוד יותר על הנושא, לא תוכלו להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם עם כתיבת המאמר. צרו פתיון שיעורר תשומת לב. יש לכם כשלוש שניות לתפוס את תשומת לבם של הקוראים לאחר הכותרת. למשפט הראשון יש תפקיד מכריע האם הם יישארו או יינטשו אתכם. אי לכך חייבים למשוך אותם ולהוביל אותם באופן חלק לתוך הנקודה הראשונה שלכם. עשו מחקר מעמיק. לפני שאתם יושבים וכותבים, עליכם ללמוד היטב את הנושא בו בחרתם כולל נתונים סטטיסטיים, עובדות חשובות ופרטים שיבססו את הטענות והתאוריה שלכם, ומעל לכל את האמינות שלכם אצל הקוראים. התמקדו במטרה אחת. עליכם לזהות לפחות מסר אחד מרכזי שברצונכם להעביר לפני שהתחלתם לכתוב. זכרו זאת בעת הכתיבה, ואל תשכחו לקשור את הדברים שלכם בחזרה לנקודה העיקרית ככל האפשר. השתמשו בכתיבה מיוחדת ומקורית. כשאתם מביעים את העמדות שלכם, חובה עליכם להפגין מקוריות וייחודיות, ולהימנע מקלישאות ומשפטים נדושים שיגרמו לאי נוחות ותרעומת בקרב הקוראים. אופטימיזציה של תוכן דיגיטלי. התוכן הדיגיטלי הטוב ביותר מורכב לעתים קרובות מפסקאות קצרות, משפטים קצרים ומילות מפתח. עריכה וקריאה של המאמר. אחרי שכתבתם את הטיוטה הראשונה, חזרו וקראו אותה מספר פעמים כדי לראות כיצד ניתן לשייף ולשפר את מה שכתבם. כל מקצה שיפורים שכזה יוכיח את עצמו גם אם אתם מיומנים בכתיבה.כתיבת תכנים אפקטיבית היא קריטית בהפיכת המבקרים באתר ללקוחות מרוצים. בנוסף, חשוב לכתוב באיכות גבוהה היות ומנועי החיפוש סורקים תכנים ללא הרף, וערוכים לתגמל אתרים בעלי מאמרים הכתובים באיכות גבוהה על ידי הענקת דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 29 נובמבר 2018 13:29

שעת סיפור
מי מאתנו אינו אוהב סיפורים? כמובן שלא סיפורים ארוכים, מייגעים וחסרי תכלית, אלא סיפורים קצרים עם קורטוב הומור עצמי ופואנטה ברורה!התייחסו לקהל הגולשים שלכם כאל קוראים שצמאים לסיפור טוב, עם קונפליקט במידת האפשר ובקיצור כזה שיגרום להם לרצות לקרוא את "הסיפור" שלכם עד תומו!את המסרים שברצונכם להעביר עליכם לארגן באופן בהיר, ממוקד ותמציתי כך שהקהל שלכם לא יברח למספרי סיפורי אחרים: המתחרים שלכם.אם ברצונכם לחדד את המסרים שלכם, לעלות את החשיפה התקשורתית שלכם ולשדרג את איכות התוכן שלכם, הנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ הראשוני חינם.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 11 אוקטובר 2018 13:34

הזדמנות לא חוזרת
למרות שזה נראה קלי קלות, תסכימו איתי שלא קל לכתוב באופן ברור ומשכנע.הקוראים/ המבקרים באתרכם הם אנשים עסוקים ולכן אל תצפו שהם ישקיעו בקריאת משפטים מורכבים ומייגעים בניסיון להבין מה בעצם אתם משווקים. למעשה הם מתנהלים כמו במאים באודישן ומצפים מכם להיות במיטבכם בזמן שהם מגיעים לביקור. כיוון שאורח לרגע רואה כל פגע, אל תנסו להתחכם, להשתמש בשפה אקדמאית ו/ או גבוהה היכן שלא צריך ובטח שלא בביטויים שאף אחד מלבדכם אינו מכיר.תנו להם את מה שמחפשים באמצעות טקסט קצר, קולח וקולע. כזה שיגרום להם להמשיך לשהות באתר שלכם ואף לחזור אליו!זכרו יש לכם הזדמנות אחת אז אל תפספסו אותה!מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי אובליגנהרץ, "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ חינם!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 09 ספטמבר 2018 13:37

כתיבה מעוררת הנעה והנאה
עיתונאים כותבים כדי שיקראו אותם ולא כדי שיתעלמו מפרי יצירותיהם נכון? אם ברצונכם ללמוד כיצד מייצרים עיתונאים כתבות הזוכות לתשומת לבם של הקוראים, אתם מוזמנים לקרוא את הטיפים הבאים: (1 פתיח מדהים הפתיח (ליד), הפסקה הפותחת של המאמר/ כתבה מהווה את ההזדמנות היחידה לזכותבתשומת הלב של הקוראים שלכם. כתבו אחד מדהים כזה שיגרום להם לרצות לקרוא את כל הכתבה/ מאמר שלכם. אם תכתבו פתיח משעמם, אין מצב שהם ירצו לבזבז את זמנם היקר על מעשה ידכם. הטריק הוא לכתוב ליד ייחודי, כזה שמעביר את עיקרי הסיפור בלא יותר מ- 35-40 מילים – ועדיין משאיר טעם של עוד מבחינת הקוראים. 2) קצר וקולע/ "כתיבה הדוקה"זמנם של הקוראים יקר והם רוצים להבין את המהות של הסיפור שלכם באופן מיידי, ולכן עליכם לכתוב באופן קצר וקולע או "כתיבה הדוקה". נכוונה היא להעביר כמה שיותר מידע בכמה שפחות מילים. נכון זה לא קל, אבל עליכם להיות ממוקדים ולהימנע מפירוט יתר ומשפטים ארוכים ומורכבים. 3) מבנה נכון: פירמידה הפוכהכתיבה עיתונאית חדשותית מורכבת משלל פרטים אותם להציג בפני הקוראים על הצד הטוב ביותר, ולשם כך נוהגים עיתונאים להשתמש במודל הפירמידה ההפוכה. המידע הכי חשוב בראש הפירמידה והפרטים שפחות חשובים בהמשך הכתבה/ כלפי מטה. הפורמט עשוי להיראות מוזר בהתחלה, אבל נכון יותר לכתוב כך ולראיה עיתונאים עושים בו שימוש בהצלחה במשך עשרות שנים. 4) הציטוטים הכי טוביםראיינתם מומחה/ מרואיין/ מקור וכעת אתם תקועים עם כמות רבה של מידע וציטוטים אלא שהיריעה קצרה ולא ניתן להשתמש בכולן, לכן עליכם לבחור את הציטוטים בפינצטה. כיצד בוחרים? הדגש צריך להיות על משפטים מעניינים שנאמרים בדרך מעניינת ו/ או מקורית, כזו שתותיר רושם בקוראים. 5) מינון נכון של שמות תואראחד הכללים הוותיקים בכתיבה עיתונאית הנו: הראה, אל תספר. לא רק ששמות תואר לא מראים לנו שום דבר, הרי שרק לעיתים רחוקות הם מעוררים תמונה חזותית במוחם של הקוראים, ומהווים תחליף עצל לכתיבת תיאור טוב ויעיל. עורכים תמיד מעדיפים ובצדק את השימוש בפעלים:- הם מעבירים פעולה ומקנים לסיפור תחושה של מומנטום. לעתים קרובות מדי כותבים משתמשים בפעלים עייפים, נדושים ופסיביים.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 07 ספטמבר 2018 18:33

השתמשו במילים מוכרות/ פופולאריות
הגולשים ברשת הינם ציידים-מלקטים אלא שבמקום לסרוק את האופק לטרף, הם סורקים דפים על פי מילות מפתח. כאשר הם רואים את המילים בהן הם מעוניינים, הם לוחצים על הדף ופועלים. תארו לעצמכם שאתם רוציםה לטוס לתאילנד לחופשה ואתם מחפשים טיסה זולה. מה תחפשו? טיסה חסכונית, טיסה מוזלת או טיסה זולה לבנגקוק? ברור לכם שאף אחד לא מחפש טיסות חסכוניות/ משתלמות/ כדאיות וכן הלאה אלא זולות! יש לנו נטייה ליפות את המציאות, להישמע מדעיים, מליציים ומיוחדים, אבל זכו שהגולשים מחפשים בגוגל לפי מילים ומונחים מוכרים/ פופלאריים.מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ חינם!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 31 יולי 2018 8:39

פירמידה הפוכה
כתיבה ברשת שונה לגמרי מכתיבת חיבור / מאמר/ נייר עמדה וכו'!היות והיריעה קצרה, המסר חייב להיות קצר וממוקד, ולכן חובה להציב את המידע הכי חשוב שברצונכם להעביר תחילה!גשו ישר לעניין בבואכם לתאר מה אתם עושים ומה מייחד אתכם מאחרים, כי אחרת תאבדו לקוחות פוטנציאליים שאין להם זמן וחשק להתעמק בטקסטים ארוכים ומייגעים!ברגע שהם יבינו את מומחיותכם, סביר להניח שהם ירצו פירוט על הרקע והניסיון שלכם. עיתונאים מכנים כתיבה מהסוג הזה "פירמידה הפוכה": המידע הכי חשוב בראש הפירמידה והפרטים שפחות בהמשך. כמו שמספיק שתקראו את הפסקה הראשונה בכתבה בעיתון כדי להבין את הסיפור, כך עליכם לנסח את המידע החיוני באתר שלכם!מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ חינם!
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 04 יולי 2018 10:48

כתיבה לאנשים עצלנים
כמו כל עצלן שאינו רוצה להתאמץ כדי למצוא את הפתרון האופטימלי לבעייתו, לגולש הממוצע לא מתחשק לעשות מאמץ כדי לקרוא את הטקסטים המופיעים באתר שלך!עשה לו את החיים קלים על ידי:*שימוש במשפטים קצרים- כ-10 מילים בממוצע!*שימוש בפסקאות קצרות- 3-4 משפטים מקסימום!*דילוג על מילים לא הכרחיות ומורכבות!*הימנעות ממילים המוכרות לברנז'ה וליודעי דבר בלבד!*הימנעות משימוש בזמן עבר!*הימנעות מחזרה מיותרת על מילים!*פנייה ישירה אל הגולש באמצעות גוף שני יחיד- את/ה!*קיצור הטקסט המופיע בכל עמוד אם אפשר בכ-50%!אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם : אבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 01 יולי 2018 16:25

לא להרעיב את חיות הבר!
המבקרים באתר שלך מתנהגים כמו חיות בר! הם מחפשים מידע או מוצר לקנות - בדיוק כמו פנתר רעב שיצא לצוד את הארוחה הבאה שלו.כאשר פנתר מרחרח בשביל הוא מחליט במהירות: האם השביל יוביל אותו לארוחה טובה? והאם יהיה קל לתפוס את טרפו?המבקרים באינטרנט מתנהגים באופן די זהה ומבקשים לדעת: האם האתר שלך יציע את מה שהם מחפשים? והאם הם יכולים למצוא את זה בקלות?פנתר רעב לא אוהב לבזבז זמן כדי לתפוס ארוחה. ואילו הגולשים באתר שלך אינם מעוניינים לבזבז דקות ארוכות כדי למצוא את המוצר שהם מחפשים. הם רוצים למצוא אותו במהירות!בדיוק כמו הפנתר שעושה החלטה מהירה אם לעקוב אחר שובל ריח או לא, המבקר באתר שלך מחליט במהירות אם האתר שלך שימושי או לא. אז אם האתר שלך נראה מסובך עם הרבה אפשרויות לבחירה, הוא ישהה בו זמן קצר בלבד ויעבור הלאה לאינספור האתרים האחרים שמנסים לפתות אותו.אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 28 יוני 2018 15:56

מנוע החיפוש הגדול בתבל
הרבה לפני גוגל ודומיו וכנראה הרבה אחריהם, הסקרנות היתה ותישאר מנוע החיפוש הגדול בתבל! הסקרנות היא תופעה מולדת, באה לידי ביטוי בשלל פעולות שונות ונחשבת לזרז של למידה ומחקר. הצורך ללמוד ולהשכיל מושך גולשים לאתר שלנו, אבל ללא תוכן איכותי העונה במדויק ובבהירות על מה שהם מחפשים, הם לא יישארו בו זמן רב ומן הסתם גם לא יחזרו אליו! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 27 יוני 2018 10:24

שקול מילים
"אם היינו מבינים את הכוח של המחשבות שלנו, היינו שומרים עליהם יותר מקרוב. אם היינו מבינים את הכוח המדהים של המילים שלנו, היינו מעדיפים שתיקה על כמעט כל דבר שלילי. במחשבות ובדברים שלנו, אנחנו יוצרים החולשות, המגבלות, ההישגים והדברים שגורמים לנו אושר! אף אחד לא מונע מאתנו להחליף גישה שלילית בחיובית", הסופרת בטי אידי. המסקנה: מילים יכולות לעורר השראה אבל גם לגרום נזק. שקלו היטב מה עדיף לכם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 25 יוני 2018 13:42

הצבת פתיונות
לפני שמעלים משהו על הכתב, קבעו את המטרה שברצונכם להשיג באמצעות המאמר. זה יעזור לכם להיות ממוקדים ויכתיב במידה רבה את הטון של הדברים. כמו דייג מיומן שמשליך את חכתו למים עם פתיון, כל פיסת תוכן שאתם כותבים חייבת להכיל פתיון שימשוך את הקורא אל חכתכם. הפתיון יכול להיות משעשע, מותח ומסקרן. כזה שיגרום לקורא לקרוא עד הסוף את מה שכתבתם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 24 יוני 2018 20:38

כיצד להתבלט?
אחד האתגרים הכי קשים כיום בעולם התוכן הוא כיצד להתבלט, ולא להיבלע בתוך רשת האינטרנט ובכלל. נסו להיות מקוריים ככל האפשר ולהביע את עצמכם באופן בוטה וכנה כדי למנף את עצמכם! נסו למתג את עצמכם כברי סמכא שאינם חוששים לחלוק עם הציבור את דעותיהם הלא שגרתיות! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 23 יוני 2018 12:32

הכר את הקהל שלך
הכירו את הקהל אליו אתם פונים ואת צרכיו, דרישותיו וכן הלאה. אנשי השיווק קוראים לכך יצירת פרופיל הקונה/ הלקוח. זכרו שכאשר אתם כותבים למי שנהכם מעוניינים למכור ולשווק להם את השירותים שלכם, עליכם לכתוב בשפה ובמונחים המוכרים להם ולא רק לכם! אחרת תפספסו את המטרה שלכם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 22 יוני 2018 17:22

התחכום שבפשטות
בעולם שבו אנחנו נדרשים לעבד הררי מידע ללא הרף, מומלץ לנסח את המסר בפשטות. במקום להשתמש במילים מסובכות וכאלה שיתישו למשל את הגולשים באתר שלכם, השתמשו במילים פשוטות המתארות במדויק את המסר שלכם. בנוסף, רצוי להימנע משימוש במילים ומשפטים ארוכים! בקיצור היו מעשיים ולא פרקטיים/ אופרטיביים! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 21 יוני 2018 9:6

חמשת המ"מים
מי, מתי, מה, מדוע ומקום= חמשת המ"מים, חמשת השאלות שכל ידיעה וכתבה עיתונאית חייבות לענות עליהן. כל מי שמעוניין שהאתר שלו ישקף נאמנה את בית העסק שלו, חייב לוודא שהתשובה לכל אחת מהשאלות הנ"ל מופיעה בהרחבה ובבירור באתר! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 20 יוני 2018 8:45

מהן המילים?
"מהן המילים אם לא שתיקה?”, שר שלמה ארצי, ואני אומר: המילים הן הכל רק לא שתיקה. הן יכולות לגרום לנו לצרוח, להרגיז, לקומם, להצחיק, לחייך, לעשות טוב, ולהניע אותנו לעשות פעולה. בקיצור הכל רק לא לשתוק. השתדלו להמנף אותן לטותבכם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 19 יוני 2018 8:55

ההשקעה משתלמת
יש להשקיע בכל משפט ומשפט על מנת לקבל תוכן איכותי, ייחודי וממוקד לקהל היעד. אם לא תתייחסו לתוכן שלכם ברצינות גם קהל היעד יתייחס בהתאם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.
נכתב ע"י מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן ב 18 יוני 2018 12:42