לשניות הראשונות בהן נתקל הלקוח שלכם לראשונה במעטפה שלכם יש חשיבות מכרעת.
אם החלטת לדוור לקהל הלקוחות שלך באמצעות מכתב - זה רעיון מצוין.
אין ספק שזו דרך מצוינת להגיע גם ללקוחות קיימים - וגם לפנות לקהל לקוחות חדש.
אבל אני ממליצה לזכור משהו חשוב.
לא משנה עד כמה המסר שמעבירים רלבנטי ללקוח.
ולא משנה עד כמה התוכן יכול לעזור ולתרום לו.
הכל נופל וקם על המראה החיצוני.
מה זה אומר?
שבמקרה הזה הביטוי 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו' לא תופס :)
כן, לשניות הראשונות בהן נתקל הלקוח שלכם לראשונה במעטפה שלכם יש חשיבות מכרעת.
למה?
כי בין אינספור מעטפות של חשבונות, הודעות מהבנק ועדכונים מחברות הביטוח - המעטפה שלך חייבת לבלוט בדרך כלשהי כדי שלא תיזרק לפח עוד לפני שפתחו אותה.
לכן אני ממליצה להשקיע עוד קצת מחשבה במעטפה עצמה כבר בזמן התכנון.
אלה נקודות שכדאי לקחת בחשבון הן מבחינה שיווקית והן מבחינה טכנית:
• האם המעטפה תהיה צבעונית או "חלקה"?
• האם כדאי לציין עליה משפט בודד או לוגו מסוים?
• האם לציין על המעטפה את שם הלקוח ובכך ליצור נימה אישית יותר?
• האם רוצים להדפיס עליה "טיזר" - מעין משפט מסקרן או מגרה שירמז על תוכן המעטפה ויפתה את הלקוח לפתוח אותה - או להשאיר אותה "מעורפלת" ולסמוך על יצר הסקרנות הטבעית של הלקוח?
• באיזו איכות תהיה המעטפה - מנייר רגיל או מחומר איכותי יותר?
• מה גודל המעטפה הרצוי?
• האם המעטפה תהיה סטנדרטית עם הדפסה מצד אחד ופתיחה מצד אחד - או אולי מעטפה יותר "מיוחדת" עם פתיחה משני הצדדים והדפסה פנימית?
• איך ואיפה בדיוק צריך למקם את כתובת הנמען כך שיעמוד בתקנים של הדואר?
יש לך רעיון לדוור ללקוחות שלך? אשמח לעזור לך להוציא אותו לפועל
(לשלוח טלפון בתגובה או בהודעה פרטית).