גלריה

  • הכנת תיקים לכנסים ועבודות ידניות
  •  הלקוחות שלנו
  • פרופיל חברה
  • השקת פרויקט קליניקס ל-טרגט מרקט
  • עיטוף אבני חן - מותג פרסומי
  • עיטוף בניילון צלופן קטלוג תכשיטים עבור חברת J.B
  • הדבקה של מיטריוות שוקולד  בדבק נתיק
+ הצג גלריה

הרשת שלי

כן להסתכל בקנקן בדיוור ישיר

 לשניות הראשונות בהן נתקל הלקוח שלכם לראשונה במעטפה שלכם יש חשיבות מכרעת.

אם החלטת לדוור לקהל הלקוחות שלך באמצעות מכתב - זה רעיון מצוין.

אין ספק שזו דרך מצוינת להגיע גם ללקוחות קיימים - וגם לפנות לקהל לקוחות חדש.

אבל אני ממליצה לזכור משהו חשוב.

לא משנה עד כמה המסר שמעבירים רלבנטי ללקוח.

ולא משנה עד כמה התוכן יכול לעזור ולתרום לו.

הכל נופל וקם על המראה החיצוני.

מה זה אומר?

שבמקרה הזה הביטוי 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו' לא תופס :)

כן, לשניות הראשונות בהן נתקל הלקוח שלכם לראשונה במעטפה שלכם יש חשיבות מכרעת.

למה?

כי בין אינספור מעטפות של חשבונות, הודעות מהבנק ועדכונים מחברות הביטוח - המעטפה שלך חייבת לבלוט בדרך כלשהי כדי שלא תיזרק לפח עוד לפני שפתחו אותה.

לכן אני ממליצה להשקיע עוד קצת מחשבה במעטפה עצמה כבר בזמן התכנון.

אלה נקודות שכדאי לקחת בחשבון הן מבחינה שיווקית והן מבחינה טכנית:

• האם המעטפה תהיה צבעונית או "חלקה"?

• האם כדאי לציין עליה משפט בודד או לוגו מסוים?

• האם לציין על המעטפה את שם הלקוח ובכך ליצור נימה אישית יותר?

• האם רוצים להדפיס עליה "טיזר" - מעין משפט מסקרן או מגרה שירמז על תוכן המעטפה ויפתה את הלקוח לפתוח אותה - או להשאיר אותה "מעורפלת" ולסמוך על יצר הסקרנות הטבעית של הלקוח?

• באיזו איכות תהיה המעטפה - מנייר רגיל או מחומר איכותי יותר?

• מה גודל המעטפה הרצוי?

• האם המעטפה תהיה סטנדרטית עם הדפסה מצד אחד ופתיחה מצד אחד - או אולי מעטפה יותר "מיוחדת" עם פתיחה משני הצדדים והדפסה פנימית?

• איך ואיפה בדיוק צריך למקם את כתובת הנמען כך שיעמוד בתקנים של הדואר?

יש לך רעיון לדוור ללקוחות שלך? אשמח לעזור לך להוציא אותו לפועל
(לשלוח טלפון בתגובה או בהודעה פרטית).

 

 

רונית שפירא

יועצת הדיוור 

52-2751483

תגובות


תמונת כיסוי של סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "סופרמייל" הינה חברת בוטיק לעיטוף ודיוור ישיר בהנהלת רונית ואבי ,
המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
סופרמייל מספקת שירותי עיטוף ואריזה לקהל הלקוחות שלה למעלה מ- 36 שנה.
איתנו תוכל להרחיב את מעגל השירותים שלך עבור לקוחותיך וביחד נשמור על הלקוחות שלך קרוב אליך .
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו ערוכים לספק שירותי עיטוף ודיוור מהירים במיוחד , עיטוף מכתבים, עיטוף לוחות שנה ,
אריזת ספרים, אריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ , הדבקה על ידי דבק נתיק , קיפול ידני .
 נעטוף עבורך את המוצר במעטפת ניילון או במעטפת נייר המתאימה לך במהירות וביעילות

 נשביח עבורך את רשימת האקסל נחסוך כתוצאה מכך נחסוך לך כסף רב בביול הדואר

 נדביק את מדבקות המען ונמיין על פי חוקי הדאר כפועל יוצא נזרז את הגעת דברי הדאר ללקוחותיך .

 ההובלה וטיפול במשלוח דואר לכל הכמות , יקנה לך חסכון בזמן יקר .

 במסגרת השירות המיוחד שלנו תקבל הנחה משמעותית במחיר הבולים והמשלוח .

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 36 שנה במסירות, באמינות ובדיקנות
השירות המיוחד שלנו יקנה לך שקט נפשי .
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים
לדוגמא :המרכז למודעות אוסנת רובין , אוניברסיטת ת"א, תאטרון אורנה פורת , א.ש.טיקוצקי, הפיל הוורוד,
דפוס סולן, המכללה האקדמית לישראל, דאטהפרו, הרוח הישראלית, עמותת מלבב, הישיבה הגבוהה , עמותת ילדות אבודה ,העמותה לקידום החינוך בתל אביב דפוס דימונה , ומפיקי דפוס.


שם איש קשר: רונית שפירא

קבוצות נטוורקינג

סיווגים