בזמן שכולם שולחים אימיילים, ווטסאפים וסמסים, מכתב בדואר יפתיע את הלקוח שלך ויצוד את תשומת לבו.
אנשים הם סנטימנטליים לגבי מכתבים.
האם ידוע לך שתיבות הדואר ריקות ופנויות עבורך?
בזמן שכולם שולחים אימיילים, ווטסאפים וסמסים, מכתב בדואר יפתיע את הלקוח שלך ויצוד את תשומת לבו.
אנשים הם סנטימנטליים לגבי מכתבים.
אבל זה לא הכל.
אם כבר מכתב, למה לא להדפיס על המעטפה משפט מסקרן ולשפר את אחוזי הפתיחה?
במקום לשעמם את הלקוח עם מכתב כללי בסגנון של "לקוחות יקרים", אני ממליצה לך להשקיע בהדפסה אישית ולהשתמש בשם הלקוח ובמידע נוסף שידוע אודותיו.
את המכתב האישי הזה יש לנסח קצר ולעניין, כמובן.
תמיד כיף לקבל מכתב – ומפתיע לטובה לראות שפנו אליך בשם.
רונית