היכולת לשלוח מכתב /גלויה ללקוח פוטנציאל היא פריבילגיה בשבילכם, אבל חשוב להתשמש בה בצורה חכמה.
אם ההודעות נשלחות לעיתים קרובות מדי, לא רלוונטיות או לא מועילות, אז זה כבר יותר ספאם משיווק לגיטימי.
הודעה טובה היא הודעה אישית, קצרה ובגובה העיניים, כזאת שהלקוח שלך יכעס על עצמו אם יפספס אותה.
שיווק באמצעות הדיוור הישיר הוא אחד מערוציי השיווק הפופולרים
לקמפיין דיוור ישיר יש פוטנציאל עצום לגיוס לקוחות, שימור לקוחות והגדלת המכירות.
אבל זה רק בתנאי שעושים את זה נכון . עם מסר מדויק, לקהל היעד המתאים
בפניה נכונה ובתדירות המתאימה.
חשוב מאד לפלח את קהל היעד
בשיווק ובכלל בדיוור הישיר הכלל הזה הוא תמיד נכון, פילוח נכון של קהל היעד יבטיח שכל אחד יקבל את מכתב /הגלויה הרלוונטית
* גורם סקרנות
ביטוי מעורר סקרנות, כמו למשל: "חדש!", "רצינו להזכיר לך ש..", או למשל מה עושות המזכירות בלילות? ישנות!!!
* חשוב להציג את עצמכם לספר עליכם , לגעת בכאב שלו (גם זה חשוב לפעמים) ואז להציע את התועלות שבשירות , במוצר שלכם
* לשלוח מכתב עם חדשות טובות
לדוגמא
• קופון הנחה למוצר או לשירות שלכם , ברכת יום הולדת עם הטבה , הזמנה לכנס/סדנה עם אישור הגעה בקליק , חשיפה למוצר חדש , תזכורת לחידוש מנוי/להגיע לטיפול תקופתי ועוד
* המטרה של המכתב/הגלויה כמו בכל מגע עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם, היא לגרום לו לבצע פעולה. וכדי שזה יקרה תרצו לקרוא לו לעשות אותה לכן אל תשכחו לכלול בהודעה שלכם קריאה מפורשת לפעולה.
* להפחית התנגדות
, חשוב לזכור שהקריאה לפעולה עצמה יכולה, בצורה לא מודעת, לעורר אצל הקורא התנגדות.
למה? כי היא מעבירה את הכדור אליו ומבקשת ממנו לנקוט עמדה ולבצע פעולה. סוג של אחריות שהוא לא תמיד רוצה לקחת.
לכן כדי להפחית את ההתנגדות או החשש שלו, אל תשתמשו במילים עם המעוררות התנגדות : למד, קנה, חפש.
במקום זאת כדאי להשתמש במילים שמעוררות הזדמנות לפעול . למשל: גלה, קבל, תיהנה.
הרעיון הוא להמריץ את הלקוח ע"י לחיצה על החשש המובנה שקיים בכל אחד מאיתנו: החמצה של הצעה טובה.
ואת זה ניתן לעשות ע"י הגבלה בזמן (ציינו הודעת תאריך תפוגה) , בכמות (רק 50 שוברים ל- 50 משתתפים),
הצגת קישור קצר, שגם שומר על ניקיון ואסתטיות של המודעה וגם משאיר מקום לעוד טקסט חשוב.
לסיכום..
היכולת לשלוח מכתב /גלויה ללקוח פוטנציאל היא פריבילגיה בשבילכם, אבל חשוב להתשמש בה בצורה חכמה.
אם ההודעות נשלחות לעיתים קרובות מדי, לא רלוונטיות או לא מועילות, אז זה כבר יותר ספאם משיווק לגיטימי.
הודעה טובה היא הודעה אישית, קצרה ובגובה העיניים, כזאת שהלקוח שלך יכעס על עצמו אם יפספס אותה.