לנקות את השולחן

חבר טוב פגש אותי בצרכניה (כן אצלנו במושב קונים בצרכניה) ואמר לי: "אני מת שתבואי לסדר לי את השולחן, אבל אני מפחד".

"ממה אתה מפחד?" שאלתי מודאגת, הרי מלסדר ניירות, עוד אף אחד לא מת, כפי שידוע לי.
"שתזרקי לי חצי ממה שיש לי עליו".
אז בהזדמנות זו אני רוצה להרגיע אתכם ולספר לכם למה לא צריך לפחד מלזרוק דברים.

חבר טוב פגש אותי בצרכניה (כן אצלנו במושב קונים בצרכניה) ואמר לי: "אני מת שתבואי לסדר לי את השולחן, אבל אני מפחד".

"ממה אתה מפחד?" שאלתי מודאגת, הרי מלסדר ניירות, עוד אף אחד לא מת, כפי שידוע לי.
"שתזרקי לי חצי ממה שיש לי עליו".
אז בהזדמנות זו אני רוצה להרגיע אתכם ולספר לכם למה לא צריך לפחד מלזרוק דברים.

ראשית נתחיל עם למה כדאי לזרוק? אז קודם כל זה מפנה מקום. אתם יודעים שמה שמתפנה מהשולחן, מהארון, מהמדף וכו' מפנה גם מקום מהראש או מהלב.

ואולי תתפלאו זה גם מפנה לכם זמן. איך?
תחשבו על הדברים שאתם אוהבים לעשות: לצייר, לכתוב, לנגן, לקרוא, כל דבר שמעניין אתכם והוא בשביל הנשמה ובשביל הכיף אבל אז אתם נזכרים שאתם "חייבים" לסדר את ערימת הניירות שיושבת לכם על השולחן (או בכל מקום אחר) ובעיקר על הנשמה. ונשבעתם לעצמכם שעד שלא תסיימו את הסידור, אתם לא עושים שום דבר אחר.
אז מה נהיה לנו? ערימת ניירות לא מסודרת, אהבה לא ממומשת, ועונש שרובץ עליכם ש...רק אתם הטלתם על עצמכם. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק, אתם לא חושבים?
עכשיו תדמיינו אפשרות אחרת: תוך 3-4 שעות כל הערימה הזאת פשוט נעלמת ולכם יש חודש שלם (אולי יותר) להתפנות לאהבות הישנות.
וגם הרווחתם משהו נוסף- ברגע שהסידור כבר נעשה יש ברשותכם מנגנון שמאפשר לכם לסדר בעתיד ביעילות , בקלות והרבה יותר מהר כשנערמת שוב ערימה.
בהצלחה. ואם קשה לכם לבד- תקראו לי.

אילנה רף - המנהלת האישית שלך

שירותי משרד מרחוק ותיאום מופעים
04-6308050, 054-7744146 

elanaref@gmail.com

ליצור כל יום מחדש

אילנה רף- "משרדי" שרותי ניהול וליווי לעסקים

אילנה רף שירותי ניהול לעסקים.
הצוות שלנו מעניק לכל לקוח מנהלת אישית לעסק שלו. ההתמחות שלנו היא את/ה. אנו תופרים עבורך את הפתרון המשרדי בדיוק על פי הצרכים של העסק שלך. כדי שגם לך ישאר זמן פנוי לחשוב, לתכנן, לנהל.
תוכל להנות משירותי משרד מרחוק ותפעול שוטף של העסק. הלקוחות שלך בכלל לא ידעו שהמזכירה שלך לא נמצאת על ידך.
מתי אנחנו יכולים להתאים לך:
*כאשר אין עבודה רציפה. בעבודה עונתית . כשיש מעט עבודה ועדיין יש צורך בעזרה. כאשר יש פערים בכמות העבודה מחודש לחודש ולא כדאי להעסיק מזכירה קבןעה. בתקופה שבה אין עבודה או שיש ירידה משמעותית בכמות העבודה
*כאשר אין מקום פיזי לעמדת מזכירה. בעלי עסקים שאין להם משרד או שעובדים מהבית ואין להם מקום למזכירה בעסק או שאינם רוצים לרכוש את כל הציוד הדרוש לעמדת מזכירה (ריהוט, מיחשוב, טלפוניה, ציוד משרדי וכד')
היתרונות:
ניתן לרכוש חבילת שעות קטנה בחודש או לעבוד איתנו רק כשיש הרבה עבודה - הכל בהתאם לעומס אצלך בעבודה ולדרישה. אין מחוייבות לתקופה ממושכת וגם לא לתקופת מינימום.

מי עובד איתנו:
יש לנו נסיון עם מאות לקוחות, חלקם עובדים איתנו כמה שנים ברציפות, בעלי עסקים מגוונים:
חברת תיירות
מושבים, מועצות
עמותה לשמירת הסביבה
חברת השמה
חברת הנדסה אזרחית
חברת גיוס משאבים
חברת התקנות גז
מטפלים
אנשי מחשבים
גננים
מרצים
סטנדאפיסטים
מנחי סדנאות
אנשי שיווק
בוני אתרים
יועצים עסקיים
יועץ תשתיות חשמל ומים
סיורים קולינריים
*ניתן לקבל המלצה על פי בקשה




שם איש קשר: אילנה רף

סיווגים