האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו

''האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו'' - חלק א'

משפט קצר זה של הפילוסוף הצרפתי `ז`אן פול סארטר` מתמצת באופן אמיתי וריאלי זווית הסתכלות נוספת ומעניינת בכל הקשור לחיזוי וניבוי עתידות בקלפי הטארוט.  

במאמר זה אני פותח בטרילוגיה של מאמרים להבנת אחד הכוחות החזקים והמסתוריים הקיימים בנו – שלמרבה הפלא רובנו אינו מודע לו ופשוט מתעלם ממנו. כל פרק מהשלושה יעסוק בהיבט אחר של כח מסתורי זה בתוכנו ויאירו מזווית ראייה אחרת. הבנה של שלושתם תיתן לנו תשובה הגיונית ומעשית בכל הקשור לחיזוי ולניבוי העתיד, כמו גם להעצמה אישית וקבלת תובנות על צד נוסף בחיינו שרובנו אינו מודע לו.
כאמור, במאמר זה אנסה לשפוך אור ולהבהיר פעם נוספת (אולי, לאכזבתם של רבים) מדוע קלפי הטארוט אינם כלי נבואי ואינם יכולים לחזות את העתיד לקרות – גם הפעם כדרכי בקודש אתן זווית ראייה שונה ולא שגרתית בעליל, עם תובנות מרחיקות לכת על צד אחר ופחות ידוע של המהות שלנו, אז הבה נתחיל.............


בואו נדמיין לעצמנו לרגע אדם העומד על גגו של מגדל `עזריאלי` ומתבונן למטה אל הרחוב (לא לדאוג יש ``הפי - אנד``), ככל הנראה יחוש אותו אדם פחד גדול מהאפשרות (אפילו הקלושה) שייפול למטה. מבחינה עובדתית זהו פחד ברור מוחשי ומצמרר. עצם הידיעה המודעת כל כך שעומדת בפניו האפשרות לקפוץ מגובה חמישים קומות, ועצם העובדה שעומד לרשותו חופש הבחירה המוחלט לכך שאינו תלוי בדבר, גורמת לו למורא גדול.
המחשבה שיש לנו את החופש המוחלט והיכולת לבחור בכל רגע ורגע כל אפשרות הניצבת בפנינו, אפילו באפשרות הנוראה ביותר, גורמת לנו פעמים רבות לאימה נוראה ומשתקת, זוהי אימה הנובעת מדברים חיצוניים כמו בדוגמא לקפוץ ממגדל `עזריאלי`, וכמו לעבור כביש בין – עירוני אל הגדה השנייה נוכח תנועה סואנת ועצבנית, או לבצע עקיפה מסוכנת לכאורה במכוניתנו וכדומה.
חופש הבחירה המוחלט העומד לרשותנו גורם לנו פעמים רבות הן לסקרנות והן לחשש, אך בעיקר לפחד של ממש כאשר מדובר בהתרחשויות שנושאות עימן סכנה אמיתית ומוחשית. כאמור אלה הם פחדים חיצוניים איתם אנו חיים ומתמודדים בחיי היום יום.
יחד עם זאת - וזאת הנקודה - בכולנו טמון פחד נוסף! פחד שרובנו אינו מודע לו - זהו הפחד מפני עצמנו! זוהי מעין תשוקה ומשיכה לא מוסברת לכל מה שמחריד ומפחיד אותנו, המהולה יחד עם החרדה מפני מה שאנו חושקים בו (אי אפשר שלא להיזכר בתמונת הילדים הצווחים באימה כשהם יושבים מכווצים ברכבת השדים בלונה פארק.

איך זה קשור לניבוי וחיזוי עתידות? פשוט, כיוון שהצורך לדעת מה יקרה בעתיד נובע מהחרדה הקיומית שלנו להתייצב מול האין! פעמים רבות חרדה זו מתייחסת לעתיד אשר כלל אינו קיים מפני שאנו ורק אנו אחראים לעתידנו ובוראים אותו כל יום מחדש, והחשש והחרדה נובעים מן האחריות הכבדה הרובצת על כתפנו יחד עם תכנון, `עיצוב`, וניהול חיינו בהווה למען העתיד.
זוהי הסיבה העיקרית שאנשים רבים כל כך מגיעים לקורא ומייעץ בקלפי הטארוט ומבקשים לדעת מה צופן להם העתיד, מכיוון שלאמתו של דבר הם רוצים לספק את אותה תשוקה שהזכרתי המחרידה אותם, וכתוצאה מכך ובאופן לא מודע ברצונם להוריד את מפלס החרדה מפני מה שהם חושקים בו. זה בדיוק כמו להציץ בדף האחרון שבספר מתח אותו אנו קוראים.
בשתי הארות תודעה אסיים את חלקו הראשון של פרק זה מתוך השלושה בדבריו של סארטר:
``האדם מגדיר את עצמו בכל רגע ורגע של חייו ועליו לקחת אחריות מלאה על קיומו ועל מעשיו – מכאן נובע שכך יוכל גם להגדיר את עתידו``
אפשר גם לראות זאת מהיבט נוסף: ``כפי שאדם אומר אמת לא משום שהוא ישר, אלא על ידי בחירה חוזרת ונשנית של אמירת אמת, היא היא שיוצרת לאדם את יושרו כמו גם את עתידו``.
בפרק הבא, חלק ב` נתוודע אל אותו כח מסתורי מן ההיבט המיתולוגי הטמון בכל אחד ואחת מאיתנו.

(המאמר מוצג באתר בקישור זה: http://www.mysticstore.co.il/html5/ARCLookup.taf?_id=17259&did=2227&G=8682&SM=10037
"דרך הטארוט" בוכבינדר צבי * התפתחות והעצמה אישית * הארת התודעה * חניכה והנחיה * קורסים * הרצאות * יעוץ והכוונה אישית, זוגית ועסקית. אתר: www.mysticstore.co.il נייד: 050-2030205

 

''האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו'', חלק ב'

 

 

 

 

 

פרק זה עוסק בהיבט המיתולוגי של הכח המסתורי הזה שפעמים רבות מתווה את דרכנו בחיים לטוב ולרע ומבלי שנהיה מודעים לו.
(לכניסה לחלק א`לחץ כאן)

זהו סיפורן של האלה דמטר (קלף הקיסרית) ובתה האהובה פרספונה (קלף הכוהנת הגדולה). סיפור על אהבה עזה של אם לבתה. סיפור על חטיפה, חתונה אסורה ועל נערה תמימה אשר בסופו של דבר מתבגרת, והופכת להיות אישה השולטת על ממלכה גדולה.
דמטר היא אלת הפריון. אלה חשובה מאוד לבני האדם, כיוון שלה תפקיד חיוני ביותר והוא: לגרום להבשלת היבולים והפירות.סיפורנו מתרחש בתקופה קדומה בה הכלכלה התבססה בעיקר על תוצרי חקלאות. אין ספק כי דמטר הייתה אחת האלות החשובות לבני האדם ומעמדה באולימפוס היה חשוב ומיוחד.
חיים שלווים ומלאים היו לדמטר ובמיוחד רוותה נחת מבתה האהובה פרספונה שהייתה ילדת טבע שמחה ומלאת חיים. פרספונה כילדת טבע פחות אהבה את משחקי האולימפוס והעדיפה להיות במחיצת אימה, לשחק ולטייל בשדות המוריקים. מאחר שפרספונה עדיין לא הגיעה לבגרות מלאה וחובותיה לאימה לא היו רבים היא הורשתה לשחק מעל פני האדמה.
אימה לימדה אותה להיזהר מפני הסכנות האורבות לה ולימדה אותה כל מה שניתן על האולימפוס, על החיים על פני האדמה ועל ממלכת השאול.פרספונה ידעה להיזהר מבני האדם ומהאלים והכירה היטב גם את ממלכת השאול השייכת לדודה האדס, אל השאול.אולם האדס שם עינו על פרספונה. יופייה הרב, המראה התמים וחיוניותה משכו את תשומת ליבו והוא גמל בליבו לשאת אותה לאישה ויהי מה.
וכך, ביום קיץ יפה ושטוף שמש כששיחקה כדרכה עם חברותיה, הצמיח האדס פרח לבן יפיפה. סברה אחת אומרת שהיה זה פרח הנרקיס, ואילו סברה אחרת טוענת שהיה זה צמח התפוח הקוצני "הדטורה אינוקסיה" המכונה גם "פרח השטן."כך או כך, הפרח משך מאוד את תשומת ליבה והיא הלכה כדי לקוטפו, אולם, כשהושיטה את ידה פערה האדמה את פיה והאדס יצא ממנה וחטף אותה. כל צעקותיה לעזרה לא הועילו וקולה נדם כשנבלעה במעמקי השאול. למעלה, על פני האדמה שמעו רבים את צעקותיה של פרספונה, אולם אף אדם או אל לא יכול היה לספר מה קרה שם באמת.
גם אימה דמטר שמעה את צעקותיה ונחרדה. "מה יכול לקרות כבר לבת אלים"? תהתה, ומיד ירדה לחפש את בתה אך לשווא. דמטר לא אמרה נואש ובמשך ימים רבים חיפשה את בתה ונדדה על פני האדמה, וככל שחלף הזמן גבר כאבה והיא הזניחה יותר ויותר את עבודתה וחובותיה כאלה. לבסוף, ולאחר נדודים וחיפושים רבים גילתה שהשמש באותו בוקר זרחה מוקדם מהרגיל והיא הבינה שאין זה מקרה. היא מיהרה להיליוס, אל השמש שרואה הכל וביקשה ממנו לספר לה מה קרה באותו יום מר ונמהר.
היליוס סיפר את אשר קרה ולא חסך בפרטים, אך הוסיף כי לדעתו עליה לוותר כיוון שבתה נמצאת בידיים טובות וכי האדס הנו בעל אידיאלי ועליה לשמוח שגורל בתה נקשר בגורלו של האדס.
אך דמטר לא ויתרה, לא נחה ולא שקטה ואף הלכה לזאוס שהנו אביה של פרספונה כדי לדרוש כי בתם תוחזר אליה מיד. אולם זאוס טען כי אינו יכול לעזור וכי אין מה לעשות מכיוון שבתם נשואה עכשיו לאל השאול וכי תחום ממלכה זה מחוץ לשליטתו. יגונה הפך לכעס, ובכעסה הרב היא הפסיקה את תנובת האדמה.
דבר לא צמח ולא נתן פרי, התבואה לא צמחה ובני האדם נותרו מודאגים ורעבים. ככל שתסכולם של בני האדם גבר כך פחתו המנחות וגברו התלונות לאלים האחרים.
בסופו של דבר לא נותרה בפני זאוס כל ברירה והוא ירד לאדמה כדי לדבר עם דמטר ולהפציר בה כאלת הפריון, להחזיר את פוריות האדמה לקדמותה ולהמשיך להשפיע את כל טוב תנובת האדמה, ואת שפע יבולי השדות הבוסתנים והמטעים עבור בני האדם.
דמטר סירבה בקשיחות וענתה: עד שבתה לא תוחזר אליה, היא לא תיתן את ברכתה לאדמה. דבר לא יצמח והמצב אף יחמיר.
ככל שגבר יגונה, כך על פני האדמה התגברו הרוחות והקור העז ותוך זמן קצר לא יישאר דבר ולא יהיה מנוס מהכרזה על מצב חרום כלכלי.
"אל תמהר" היא אמרה לזאוס. "עד שבתי לא תחזור אלי לא אחזיר את ברכתי לאדמה ובני האדם ימשיכו להיות רעבים ומודאגים." אולם זאוס מיהר. מיד שלח את שליח האלים הרמס (מרקורי) וביקש ממנו להורות להאדס לשחרר את פרספונה.
בשאול מצא אותה הרמס במיטתו של האדס ולאחר שיחה קצרה ביניהם אמר האדס לפרספונה כי איננו רוצה להחזיק אותה נגד רצון אימה, וכי הוא מבקש ממנה שתחזור עם הרמס לאימה. כצידה לדרך הוא נתן לה כמה גרגרי רימון. פרספונה ידעה היטב כי אסור לה לאכול מפרי השאול, אולם גרגרי הרימון המסמלים את הפריון והשפע הזכירו לה את אימה ואת השפע על פני האדמה והיא לא יכלה להתאפק ואכלה שבעה גרגרים.
השאול, אגב, בסיפורים המיתולוגיים אינו מה שאנו מכנים היום כ"גיהינום." זהו המקום אליו יגיע כל מה שמת מעל פני האדמה ואין הוא טוב או רע. זוהי ממלכה עצומה ורחבת ממדים, ובעוד הממלכה של מעלה (המודע) מוגבלת בשטחה, הרי שהממלכה של מטה (הלא מודע) גדלה ומתרחבת עוד ועוד.
כשהגיעו למעלה שאל אותה זאוס בנוכחות דמטר אם היא אכלה מאכל כלשהו בשאול. את התשובה סיפק אסקלפוס גנן השאול, אשר התלווה למסעה של פרספונה מעל פני האדמה והעיד כי הוא ראה אותה אוכלת שבעה גרגרי רימון. למשמע הדברים בערה חמתה של דמטר להשחית והיא הפכה אותו לינשוף וקיללה אותו כי אור יצרוב ויכאיב לעיניו וכי לנצח עליו לחפש מסתור מפני האור.
גם דמטר וזאוס ידעו כי כל האוכל דבר מאכל בשאול נשאר שם לנצח, וכי על פרספונה לחזור לבעלה עד אשר הלבנה תחזור למילואה.
אולם, לדמטר היו תוכניות אחרות והיא פסקה נחרצות כי לא תיתן לזה לקרות! ואם בתה תחזור לשאול היא תסיר שנית את ברכתה מהאדמה והרעב יחזור ביתר שאת. כל האלים נחרדו לנוכח הצהרה דרמטית זו, ולאחר דיונים קדחתניים ומאמץ משותף הגיעו "לקונצנזוס" אשר שינה את פני האדמה לעד:-
שמונה חודשים תהיה פרספונה עם אימה מעל פני האדמה, וארבעה חודשים תרד למטה אל בעלה כדי למשול בממלכת השאול.
וכך למדו בני האדם להסתדר עם השינויים של עונות השנה: במשך שמונה חודשים כשפרספונה עולה אל פני האדמה חוזרים האביב והקיץ. מעט לפני שחוזרת פרספונה לבעלה מתחיל הסתיו, ומיד עם חזרתה אל השאול מגיע החורף והאדמה הופכת להיות קשה קרה ולא ניתנת לעיבוד.
סיפור נפלא זה מכיל רעיונות מיתוסים וארכיטיפים רבים הקשורים לשני הקלפים החשובים האלו: הכוהנת הגדולה והקיסרית. זהו לא רק סיפור של אהבת אם לבתה, ולא רק סיפור של הנערה התמימה והיפה שנחטפת על - ידי אוהב חוטא, אלא, סיפור על נערה צעירה ותמימה המתבגרת, הופכת לאישה בשלה ומגלה את עוצמתה הנשית.
במאמר הבא נתמקד על פרספונה וננסה להכיר את הצד שלה בסיפור: כיצד נערה כה תמימה ורכה הופכת להיות במשך ארבעה חודשים אלת השאול. אלה קרה וקשוחה השולטת ביד רמה על ממלכה עצומה ומסתורית כל - כך. כיצד מיד לאחר מכן במשך שמונה חודשים היא הופכת להיות אלת האביב והקיץ הנותנת חיים אור ושמחה לכל.
מתעוררות כאן מספר שאלות וסימני שאלה שעלינו לתת עליהן את הדעת: "האם באמת היא כל כך תמימה"? "האם באמת היא חיה עם האדס, אל השאול, בעל כורחה ונגד רצונה?" "האם היא באמת כל כך סובלת"?

בחלק ג` התמונה תתבהר ונוכל להבין טוב יותר את אחד הכוחות החזקים ביותר בחיינו, לו איננו מודעים כמעט בכלל, אולם, אליו אנו מתחברים לעיתים כבמטה קסם. 

(המאמר מוצג באתר בקישור הבא: http://www.mysticstore.co.il/html5/ARCLookup.taf?_id=20310&did=2227&G=8682&SM=10037

"דרך הטארוט" בוכבינדר צבי * התפתחות והעצמה אישית * הארת התודעה * חניכה והנחיה * קורסים * הרצאות * יעוץ והכוונה אישית, זוגית ועסקית. נייד: אתר: mysticStore.co.il 050-2030205 אימייל:

''האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו'', חלק ג'

בחלק השלישי והאחרון נבין טוב יותר את אותו כח מסתורי עליו כתבתי בשני החלקים הראשונים חלק א` וחלק ב`,  על ידי הבנה וניתוח דמותה המורכבת של פרספונה ולעמוד על טיבה, אגב, בקלפי הטארוט קלף זה נקרא הכוהנת הגדולה.

ובכן, בשלב ראשון נשאל את עצמנו: האם פרספונה היא באמת קורבן תמים, קורבן של נסיבות שכל חטאה היה להימצא במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון? אולם כדי להבין את הרעיון העומד מאחורי אותו כח מסתורי, עלינו להבין תחילה מה באמת קרה שם?
לכאורה, פרספונה היא דמות תמימה ואפילו מסכנה: בת אהובה שנחטפה נגד רצונה, אשר לא רק הופרדה מאימה, אלא, הופרדה מממלכת החיים ובעל - כורחה חוברה עם ממלכת המתים.
לכאורה, חייה "למעלה" היו טובים ונוחים ופתאום נחטפה ונכלאה בשאול. אבל אם נבחן את סיפורה לעומקו נגלה אמת עובדתית קצת שונה.
למעלה על פני הפלנטה לפרספונה לא היה תפקיד מיוחד או בעל חשיבות. היא הייתה נערה צעירה בתפקיד שולי ולא נחשב של עוזרת אלה, ולא הייתה דמות מוכרת או בעלת חשיבות מיוחדת בהירארכיה.
לעומת זאת למטה היא הפכה להיות בין לילה אלת השאול הכל יכולה - דמות שבפועל חזקה יותר מכל הדמויות הנשיות במיתולוגיה, כיוון שהשאול היא הממלכה הגדולה והחזקה ביותר במיתולוגיה.

לשאול מגיע כל מה שקיים על פני האדמה ובעוד שהארץ מוגבלת במימדיה, השאול אינו מוגבל והולך וגדל ומתרחב כל הזמן.
יתרה על כך - כשהיא עולה מהשאול היא מתקבלת בברכה כאלת האביב הנותנת אור שמחה ופריחה לכל.
פרספונה ידעה להיזהר מהשאול. היא ידעה היטב שאסור לה לאכול ממאכלי השאול.
היא ידעה גם מאילו פרחים וצמחים להישמר. היא גם ידעה אילו צמחים יכולים לשמש את האדס. כילדת טבע עסקה פרספונה כל חייה בצמחים ופרחים והכירה אותם היטב. אז איך היא לא ידעה לזהות את צמח הנרקיס/הדטורה ולא להתקרב אליו? ואיך לא יכלה מאוחר יותר שלא לאכול את שבעת גרגרי הרימון?
אכן, תעלומה ובהמשך ננסה לפתור אותה ולחשוף את דמותה האמיתית, וכך לפתוח צוהר אל חלק מהמסתורין הרב הקיים בחיינו אליו לרוב איננו מודעים, ובו נגענו בחלקים א` וב` כל אחד מזווית אחרת.
ברור שחלק מסוים באישיותה רצה את זה. פרספונה נמשכה אל השאול כמו פרפר לפרח ולאותו חלק בלתי מובן בחייה היא נתנה ביטוי, כיוון שהיא הונחתה על ידי כח פנימי בלתי מוסבר וחזק ממנה שגרם לה לתת לדברים לקרות כפי שקרו.
אותו כח מסתורי ולא ברור, אותו כח פנימי בלתי נשלט אשר משך את פרספונה בכבלים בלתי נראים ובעלי עוצמה אל תוככי המסתורין, זהו נושא הקלף - וזהו כוחו של המסתורין. אותו כח המביא בכנפיו סיטואציות שונות ומשונות שפעמים רבות איננו יודעים איך להתמודד איתם.
כולנו מכירים את אותו כח, מודעים לו ופוגשים בו פעמים רבות בחיינו: זוהי לא בדיוק אינטואיציה או תחושת בטן. זהו אינו כח לו אנו נכנעים מתוך חולשה או פחד, אלא מתחברים אליו כמעט אינסטינקטיבית. זהו כח פנימי חזק ולא ברור ואנו מניחים לו להנחות אותנו במצבים שונים בחיינו.
לכאורה, כח זה מנחה אותנו לעשות דבר שאינו ברור לנו לגמרי, שהינו בלתי מובן וללא התנגדות מצידנו. זהו כח שאינו הגיוני ואף מפחיד. אולם חלק מאיתנו יודע בקולו הפנימי כי חובה עלינו לעשות את הצעד למרות ההיסוסים החששות והפחדים - לאותו כח מנחה באישיותה התחברה פרספונה.


הכוהנת הגדולה היא דמות חצויה החיה בשני עולמות בו זמנית. עולמה הנסתר האפל והלא מוכר, ועולמה המואר, המוכר.
כשדמות זאת תהיה לא מאוזנת היא תהיה אומללה, כיוון שהיא תיצמד לחלקים המוארים והמוכרים שבה, כמו אדם העומד על קצה צוק ולפניו פעורה תהום עמוקה.
היא תפסע לאט ובא

מיסטיק - חנות מיסטיקה ואומנות מזרח ומערב

עשרות מוצרי מיסטיקה ואומנות, אבני חן וקריסטלים, תכשיטים בעיצוב אישי, יהדות וקבלה, קריאה וייעוץ בעזרת קלפי טארוט אישי זוגי ועסקי, ייעוץ נומרולוגי מעשי לחיים, כולל עזרה בבחירת שם לתינוק מההיבט הנומרולוגי.
קורסי טארוט - התמחות בחניכה אישית, מוצרי פנג שואי, מעל חמישים חותמים וקמעות עוצמתיים לכל מטרה ולכל בעיה ומצוקה, תכשיטי קבלה עם אבן הקריסובריל, שמנים ארומטים איכותיים כולל מבחר ענק של מבערים, אומנות בחרס של אבני החושן, חמסות, ברכות הבית והעסק ועוד ועוד, פעמוני רוח, מוביילים, אריכי קבלה (חותמים) יפיפיים בציפוי חוטי זהב 18 קראט, מעל חמישים סוגי קלפי טארוט כולל חפיסות נדירות לאספנים וקלפי מודעות, ספריה עשירה של ספרי מיסטיקה רוחניות והתפתחות אישית, תכשטי קבלה ייחודיים, ותכשיטים מיוחדים עם אבני קריסטל, מעל שלושים סוגי קטורת, מבערים, מאות סוגי נרות ריחניים, מושבות, מערות, פוינטים וחלוקים קריסטלים נדירים ביופיים, עשרות סוגי פמוטים, ועוד עשרות רבות של מתנות ייחודיות ומיסטיקה. מיזרקות מים ייחודיות, מנורות ופמוטי מלח, סבוני הרמב"ם, קערות טיבטיות מקוריות, מטוטלות מקצועיות למטפלים וללקוחות פרטיים. מלאי הקריסטלים בחנות מתחדש כל הזמן לפי המתנות של אמא טבע.

קלפי הטארוט מאירים לנו את הדרך הביתה אל חדרי הלב, שם החוכמה התבונה והאמת

דרך הטארוט – התפתחות והעצמה אישית, הארת התודעה, חניכה והנחיה

יעוץ והכוונה אישית, זוגית ועסקית

הקריאה בקלפי הטארוט, נועדה לתת מענה לבעיות בחיינו האישיים המקצועיים והעסקיים, כגון:

עבודה וקריירה * זוגיות ויחסים במשפחה * בחירת מקצוע או תחום לימודים * חוסר נחת נפשית ורוחנית * צורך בכיוון חדש * אי וודאות רגשית ובלבול * אי וודאות כלכלית * תחושה של תקיעות בחיים * רצונות מנוגדים
וקונפליקטים * אובדן דרך * חוסר שביעות רצון כללי * צורך בהכוונה ועצה * חיפוש דרך רוחנית *

"תועלות נוספות, שנוכל להפיק מקלפי הטארוט"
הרגעת מתחים וחרדות * נטרול מחשבות שליליות * כיוונים חדשים להתמודדות * התחלה לצעד קטן שיביא לשינוי גדול * הבנה טובה יותר של עצמנו ושל הגורמים המשפיעים על חיינו * הבנת מסרים מרבדים גבוהים יותר של התודעה *

האם להאמין, או לא להאמין בקלפי הטארוט, הרי מדובר "בפיסות קרטון"?
אכן, הקלפים עצמם הם פיסות קרטון מצוירות, ובזה אין מה להאמין או לא להאמין. מה שרבים מאמינים בו הוא שהקלפים, כמו שיטות אחרות של ייעוץ רוחני ומיסטי, הם כלים רבי עוצמה להעלות תכנים חשובים ומועילים ממעמקי הנפש ומרבדים עמוקים ונסתרים של התודעה. הסיבה לכך היא לא רק הניסיון שנצבר, כי אם העובדה שבכל תרבות ובכל תקופה היסטורית, אנחנו מוצאים שימוש רב בשיטות האלו, בגלל שיש בהן עוצמה חווייתית וטיפולית שעוזרת לנו במצוקות היום יום, ומציעה דרך לפתרון ומימוש עצמי. עובדה נוספת היא, שבני אדם חוזרים אל שיטות הייעוץ האלו שוב ושוב, כדי לקבל כלים אפקטיביים ונכונים להתמודדות עם קשיי החיים. השיטות הללו משלבות מסורות עתיקות, יחד עם תובנות בנות ימינו כמו: חשיבה וגישה טיפולית, קבלה, פסיכולוגיה, נומרולוגיה, מיתולוגיות ומיתוסים, ארכיטיפים, אסטרולוגיה סימבולים ומיסטיקה.

"הקוד האתי" שלי:
# בתחילת המפגש, הלקוח מקבל מידע מפורט על הרקע המקצועי שלי,
אני מבהיר לו איך מתקיים המפגש ומה הם הכללים במפגש.

# אני עושה ככל יכולתי שכל מה שנאמר ונעשה במהלך הקריאה בקלפים, יהיה אך ורק לטובתו של הלקוח (השואל) תוך מחויבות לשמירה על דיסקרטיות מלאה לתוצאות הקריאה.

# אני מחויב לפעול מתוך יושרה אמיתית ולא להפעיל מניפולציות
כשטובת הלקוח עומדת לנגד עיני.

# אני מבהיר ללקוח בכנות את אמונותיי ביחס לקלפים ואת נקודת השקפתי, ומביא לידיעתו שאפשר להיעזר בהם גם מנקודת השקפה אחרת.

# אני מבהיר ללקוח באופן ברור, שאינני מתיימר להיות בעל כוחות על טבעיים או בעל סגולות ותכונות מיוחדות שאין לאנשים אחרים.

# אני גובה תשלום הוגן על הזמן והמאמץ שאני משקיע בקריאה, עם זאת אני מתחשב במצבו הכלכלי של הלקוח אם אדרש לכך. אני מונע כל מצב בו לא עזרתי לאדם בגלל שאין ביכולתו לשלם.

# לעולם אינני משתמש בעוצמתם של הקלפים, ובכוח שלי לכוון לאווירה רגשית כזו, שאוכל לנצל את הלקוח ניצול כספי או אחר.

# כשאני מזהה מצבי חרדה אצל הלקוח, אני מרגיעו ובשום פנים לא מעצים את החרדה על מנת ליצור מצב של תלות בי, או כדי לגרום ללקוח לבוא אלי שוב.

# לעולם אינני מוסר שום מידע אודות הקריאה לשום גורם, וגם שום מידע על חייו הפרטיים של הלקוח.

# אינני נותן שום הנחיות מקצועיות בנושאים שדורשים ידע והתמחות מקצועיים כמו, נושאי בריאות, נושאים משפטיים וכדומה.


"דרך הטארוט" בוכבינדר צבי * התפתחות והעצמה אישית * הארת התודעה * חניכה והנחיה * קורסים * הרצאות * יעוץ והכוונה אישית, זוגית ועסקית. נייד: 050-2030205 אימייל: barzvi12@walla.com



10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: צביקה ומעין

סיווגים