עידן מעבדת מחשבים

המעבדה המרכזית של מודיעין לתיקון מחשבים

טכנאי מחשבים במודיעין

רוצים למצוא את טכנאי המחשבים הכי טוב  במודיעין?

צלצלו למומחים שלנו  עכשיו 054-6999087 והזמינו טכנאי מחשבים בביטחון ובראש שקט. מוקד השירות שלנו ילווה אתכם עד לסיום ...

כיצד ניתן לבצע הגדלת מקום אחסון במחשב?

כמות שטח האחסון במחשב תלויה בגודל הכונן הקשיח שיש לנו.

זה יכול להיות די קשה לנהל את השטח המוגבל ולגלות אילו קבצים תופסים את רובו.

ישנן דרכים שונות להגדיל את שטח האחסון שלנו,טכנאי מחשבים במודיעין אך ישנן שתי אפשרויות עיקריות: לפנות מקום ולהחליף את הכונן הקשיח שלנו באחד

המטרה העיקרית של סעיף זה היא לספק למשתמש הצעות כיצד הוא יכול לפנות מקום במחשב שלו, להסיר אפליקציות ולהחליף את הכונן הקשיח שלו.

סעיף זה יחולק לשלושה תת-סעיפים:

-כיצד לפנות מקום במחשב על ידי הסרת התקנה של אפליקציות

-כיצד להגדיל את שטח האחסון עם החלפה או תוספת של כונן קשיח

-למה כדאי לך להשיג כונן קשיח כדי להגדיל את שטח האחסון במקום לקנות יותר זיכרון למחשב שלך

מאמר זה הוא מדריך קצר לפינוי מקום במחשב.

ישנן דרכים רבות להגדיל את שטח האחסון של המחשב שלנו בשיטות שונות. הפתרון הפופולרי ביותר הוא לקנות כונן קשיח גדול יותר.

דרך נוספת היא למחוק את כל היישומים שאנחנו כבר לא משתמשים או צריכים

אנחנו יכולים גם למחוק תמונות וסרטונים ישנים מהמחשב שלנו. שלישית, אנו יכולים להסיר את ההתקנה של כל תוכנה שתופסת יותר מדי מקום ואז להתקין אותן מחדש בעת הצורך.

האפשרות האחרונה היא לדחוס קבצים לקבצים קטנים יותר כדי לחסוך עוד קצת מקום בדיסק הקשיח.

אילו פעולות אנחנו צריכים לבצע בכדי להגן על המחשב שלנו?

הגנה על המחשב היא השלב הראשון להבטיח שהוא פועל כהלכה. ישנן מספר דרכים לזה לקרות.

זה לא קל להגן על המחשב שלך מכל הווירוסים והתוכנות הזדוניות. יש הרבה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעשות זאת.

אחד הדברים שאתה יכול לעשות הוא להתקין תוכנת אנטי וירוס טובה על המחשב ולוודא שהיא תמיד מעודכנת.

אנטי וירוס הם חלק הכרחי מחיינו. עם כל התוכנות הזדוניות והווירוסים שיכולים להשפיע על המערכת שלך, זה הכרחי שלא תזניח זאת. ישנן מגוון תוכנות אנטי וירוס, חלקן חינמיות וחלקן בתשלום. הרעיון הוא שכאשר אתה מתקין אנטי וירוס, הוא יושב ברקע וצופה בכל קובץ ומידע שאנו מכניסים למחשבים שלנו. הוא עוקב אחר התוכניות שפועלות כדי לוודא שהן אינן וירוס או תוכנה זדונית בעצמן.

האם כדאי לבצע פרמוט למחשב?

זהו תהליך של מחיקת כל הנתונים בכונן הקשיח של מחשב נתון, כך שניתן יהיה להשתמש בו שוב; מעין "איפוס", אם תרצו.

התהליך כרוך בשימוש בתוכנה מיוחדת על מנת לפרמט את הקבצים בכונן הקשיח, כך שיהיה שמיש לכל אפליקציה. כדאי לשים לב שפירמוט המחשב ימחק ממנו הכל ולכן מצריך גיבוי נוסף לפני שתמשיך בפעולה זו.

זה כמו לנקות כונן קשיח.

לא כדאי לפרמט מחשב אם אתם מתכננים למכור אותו או לתת אותו. אם אתה רוצה את זה בפורמט, הקפד לגבות את כל הקבצים שלך לפני שתעשה זאת.

עיצוב המחשב חשוב מכיוון שהוא עוזר להסיר וירוסים פוטנציאליים במערכת ומאפס אותו בחזרה להגדרות היצרן. ישנן סיבות רבות לכך שמישהו ירצה לפרמט את המחשב שלו - אחת מהן היא שייתכן שהוא קנה את הסוג הלא נכון של רישיון Windows וצריך להחליף מערכות הפעלה. עיצוב המחשב חשוב גם כאשר יש בעיות ביצועים במכשיר וגם אם השתמשו בתוכנה לא חוקית שעלולה לגרום לבעיות בביצועי המחשב שלו או ביציבות בכלל.

כן, כדאי לפרמט מחשב כי אנחנו צריכים לדאוג שהנתונים שלנו יהיו בטוחים ומאובטחים. המטרה העיקרית של פירמוט המחשב היא לגרום לו לפעול בביצועים המרביים שלו.

פעולת "איפוס" מלאה היא כאשר אתה מוחק לחלוטין את כל הנתונים מהכונן הקשיח. פעולה זו יכולה להיעשות במספר דרכים, אך ברוב המקרים אנו נפרמט את כל הכונן הקשיח באמצעות Windows Disk Management Console.

פורמט אינו מוחק קבצים, אך הוא מסיר את כל המידע עליהם כך שלא ניתן לגשת אליהם עד שתיצור מחדש את הקבצים הללו לאחר פירמוט מחדש של הכונן הקשיח.

מה עושים שתקף אותנו וירוס הכופר?

לרוע המזל, כמה אנשים נאלצו להתמודד עם הווירוס הנורא הזה וההשלכות עלולות להיות הרסניות. אבל עדיין יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למזער את הסיכויים לקבל מתקפת כופר ומה לעשות אם נפגעת. ידיעת אמצעי הזהירות הללו מראש יכולה לתת לך שקט נפשי ולחסוך לחברה שלך זמן וכסף גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

ארגונים מסוימים לא מבינים עד כמה הם פגיעים עד שזה מאוחר מדי. ממשלות מקומיות רבות מזלזלות באבטחת סייבר מכיוון שהן אינן מטרה להאקרים מכיוון שהן חושבות שהמידע שלהן לא יהיה בעל ערך מספיק עבור פושעים מסוימים. אבל זה לא תמיד המקרה, כפי שהוכח מהפריצה של סוכנות התחבורה העירונית של סן פרנסיסקו (SFMTA) ב-2016 שאיבדה כ-80% מכל הקבצים שלה בעקבות דיוג בדוא"ל

אתה עלול לקבל וירוס עם חלון קופץ שאומר שאתה צריך לשלם כסף כדי להחזיר את הקבצים שלך. אם לא תשלם, החלון הקופץ ימשיך לחזור וייתכן שהמשרד שלך לא יוכל לתפקד.

עדיף לא ללחוץ על אף אחד מהחלונות הקופצים שמגיעים מווירוס כופר. זה ימנע הסכמה לדרישות הווירוס ואובדן הקבצים שלך בתהליך. על מנת לעזור לך להימנע מהדבקות בסוג זה של וירוסים, ודא שיש לך תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת במחשב, כולל Microsoft Security Essentials, Avast Antivirus או AVG AntiVirus

אם וירוס כופר תוקף, אל תיבהל וקבל החלטה מהירה. חשוב למנוע מהתוכנת הכופר להשפיע על המערכת בהקדם האפשרי על מנת לשמור קבצים שלא הוצפנו.

להלן הצעות לגבי מה שאתה יכול לעשות אם אתה מותקף על ידי וירוס זה: - תגיד לעובדים שלך להפסיק לעבוד על המחשב שלהם ולכבות את המחשב שלהם

- העבר את כל נתוני המשרד מהכונן הקשיח לכונן הבזק מסוג USB, ולאחר מכן כבה את המערכת

- שמור את כל העבודה שלך במכשיר חיצוני ונתק אותו מהמערכת שלך (למשל, USB)

- פרמט את הכונן הקשיח שלך

- התקן תוכנת אנטי וירוס

איזה מדפסת מומלץ לרכוש לבית?

מאמר זה מספק מדריך לרכישת מדפסות לביתך בישראל. ראשית, נספק סקירה של סוגי המדפסות והדגמים השונים בשוק ולאחר מכן נדבר על היתרונות והחסרונות שלהן. לאחר מכן, נדון בגורמים שונים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג מדפסת לקנות לבית שלך.

המדפסות הקיימות בשוק כוללות; 1) מדפסות ראשי דיו זולות ב-300-200 שקל שמחליפים לאחר שהדיו נגמר; 2) מדפסות ראשי דיו במחיר בינוני ב-600-800 שקל הניתנות להחלפה גם לאחר שנגמרו להן מחסניות הדיו; 3) מדפסות לייזר יקרות שיכולות להדפיס על משטחים שונים (נייר, קרדסטוק, יריעות פלסטיק), תוך הדפסת תמונות באיכות גבוהה.

היום הצרכנים מתמצאים יותר מאי פעם מתי

נפרט רק את הנקודות והסיבות החשובות ביותר מדוע ישראלים נוהגים לקנות מדפסות:

- קנו מדפסות ראשי דיו זולות ב-300-200 שקל (לפעמים אפילו בפחות מ-200 שקל) והחליפו לאחר שהדיו נגמר.

- היום הצרכנים חכמים יותר, הם בדרך כלל עושים את המחקר שלהם על מוצר לפני שהם קונים אותו.

- מדפסות איכותיות יותר עולות יותר אך הן מחזיקות מעמד זמן רב יותר, חוסכות זמן ופחות טרחה.

קשה לומר איזו מדפסת הכי מתאימה לכם, אבל אנסה לספר לכם מה הישראלים קונים בדרך כלל.

קנו מדפסות ראשי דיו זולות ב-300-200 שקלים והחליפו לאחר שנגמר הדיו.

היום הצרכנים חכמים יותר. הם יודעים שקניית מדפסת זולה בהתחלה עלולה לעלות יותר בסופו של דבר בגלל המחיר של ראשי דיו. לכן קונים מדפסות יקרות עם ראשי דיו איכותיים בכ-800-1000 שקל, ואז מחליפים אותן בעת הצורך

טכנאי מחשבים עד הבית - מעבדת מחשבים מקצועית - טכנאי מחשבים עד הבית (idan-fix.co.il)

עידן מעבדת מחשבים

מעבדת מחשבים מרכזית לתיקון כל סוגי המחשבים ניידים ונייחים בשירות אישי עד בית הלקוח והעסק שחשוב לה שהלקוחות יצאו מרוצים בכל מצב! מלבד השירותים שלנו, אנו מציעים לכם ייעוץ מפורט ומלא לגבי רכישת מחשבים חדשים, וכן הדרכה לביצוע פעולות במחשב האישי שלכם, כדי שלא תיאלצו לקרוא לטכנאי מחשבים בתדירות גבוהה. במילים אחרות: "ערך מוסף".

שם איש קשר: אייל

קבוצות נטוורקינג

סיווגים