אלפא קיטצ'ן

מטבחים

טרנדים במטבחים קטנים

הטרנדים הבולטים בשנת2020

אנשים רבים חיים בדירות שיש בהן מטבחים קטנים. עם זאת, קיים מגוון רחב של טרנדים עיצוביים עבור מטבחים קטנים, שמציעים פתרונות יצירתיים לשימוש חכם בחלל המצומצם העומד לרשותכם. בעזרת הקווים הנכונים, שילובי צבעים מדויקים ופתרונות אחסון פרקטיים, ניתן להפוך גם מטבח קטן ליחידה פונקציונאלית ואסתטית מאוד. במאמר שלפניכם נסקור את הטרנדים העיצוביים החמים ביותר השנה בתחום של מטבחים ליחידות דיור, מטבחים מוכנים ומטבחים קטנים, ונסביר על היתרונות שכל אחד מהם מציע.

1. מטבח קטן בסגנון פרובינציאלי

מטבחים בעיצוב פרובינציאלי הם מטבחים שתמיד יהיו באופנה.
במטבחים פרובינציאליים או כפריים, לרוב נעשה שימוש בחומרים טבעיים. ריהוט יד שנייה, ריצוף עץ או פרקט, ואריחים מעוטרים, הם אלה שהופכים את הסגנון העיצובי הזה למטבחים קטנים למושך עין ושובה לב. משטחים וארונות בצבעי פסטל עדינים, לצד דוגמאות פרחוניות הם האלמנטים העיקריים שמאפיינים את הטרנד הפרובינציאלי לשנת 2020. מטבחים כפריים אלו מתאפיינים בקו עיצובי עם נגיעות וינטג' שמוסיף חן ורוך לכל מטבח קטן.

2. עיצוב מודרני למטבח קטן

שום רשימה מובילה של מגמות בעיצוב פנים בשנת 2020 לא יכולה להתקיים ללא אזכור של מטבחים בעיצוב מודרני. מעצבי מטבחים שמתבקשים לעצב מטבח מודרני עושים שימוש בחומרים מעולים ועמידים, פתרונות אחסון ומשטחי עבודה רב שימושיים, קווים נקיים ומשטחים חלקים.
בזכות תכונות אלה ניתן להבטיח כי גם מטבח זעיר ישמש את בעליו ביעילות ובנוסף יוצרים אשליה אופטית של חלל גדול יותר.

3. מטבחים קטנים בסגנון לופט ניו יורקי

טרנד הלופטים הפך פופולרי מאוד לאחרונה בעיצוב מטבחים והוא מוסיף טאץ' יחודי לעיצוב מטבחים קטנים. סגנון זה כולל קירות לבנים וריהוט בקווים גיאומטריים או א-סימטריים, שמוסיפים מראה צעיר ועדכני לעיצוב המטבח.

4. מטבח קטן בעיצוב הייטקיסטי

אלמנטים מזכוכית צבעונית, מראות ומשטחים בעיצוב חלק ונקי, הם המבדילים את העיצוב בסגנון היי טק מכל השאר. צבעי לבן ואפור, שחור וכחול נייבי האופייניים לטרנד עיצובי זה השנה, יגרמו למטבח הקטן שלכם לבלוט ביופיו.

5. מטבח קטן בעיצוב מודרני סקנדינבי

צפון אירופה העניקה לנו את סגנון העיצוב יוצא הדופן והמרתק הזה. חנויות איקאה מלאות בפריטי עיצוב וריהוט סקנדינביים, לצד מטבחים מוכנים להרכבה עצמית. מטבחים קטנים נראים מרווחים ואסתטיים מאין כמוהם בשילוב עם סגנון עיצוב פנים כזה .

אלפא קיטצ'ן 

alfakitchen.com

אלפא קיטצ'ן



2% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: אלפא

קבוצות נטוורקינג

הפניות טובות עבורי

סיווגים