קייטרינג פמפה

מזון וקייטרינג ברישפון

העמוד החדש שלי לאוכל טבעוני / צמחוני בפייסבוק

אני מזמינה אתכם לבקר בעמוד החדש שלי המוקדגש כולו לאוכל טבעוני וצמחוני, בפייסבוק. שם תוכלו לראות חדשות, תמונות ו-וידאו על המנות והתפריטים שלי.

https://www.facebook.com/JudyVeggie

בשירות הקייטרינג הטבעוני / צמחוני, החדש שלי תוכלו ליהנות ממגוון של תפריטים טבעוניים, אוכל בריא, ירקות אורגניים מהמשק במושב רישפון ושירות קייטרינג טבעוני או צמחוני מלא. כמו כן ניתן להתארח אצלנו בחצר, לארוחות עסקיות או משפחתיות, כל סוגי האירועים ושירות מלא של מטבח קייטרינג טבעוני עם או בלי מלצרים. בקרו בעמוד החדש ותנו לי סימון "אהבי" בבקשה ותיהנו ממבצעים והפתעות נוספות - https://www.facebook.com/JudyVeggie

התקשרו אליי - 0505234133, ג'ודי

מגוון תפריטי אוכל טבעוני / צמחוני https://www.facebook.com/JudyVeggie

קייטרינג פמפה

שילוב מנצח של טעם, אסתטיות וטריות!

השירות של ג'ודי ותיק ואקסקלוסיבי ומתמחה בקייטרינג כבר מעל ל - 25 שנים. תהנו מקשת מלאה של סוגי מזון, טעמים וצבעים . פמפה קייטרינג מקצועי ומותאם להעדפות האישיות שלכם, במחירים טובים ובראש שקט. אנו דואגים לכל הצוות המקצועי והציוד הנדרש לכל סוגי האירועים ולכל המיקומים. אתם מוזמנים לבחור את סוג המאכלים שתרצו להגיש, לטעום את המנות אצלנו במושב רישפון ולהגיש את האוכל המושלם באירוע שלכם.

מזון הנבחר בקפידה באירוע שלכם

אנו מקפידים להשתמש במזון טרי ומובחר, בתקנים מחמירים. אנו מקפידים בשימוש במזון אורגני ככל הניתן - את רוב התבלינים והירקות בשימוש אנו מגדלים במושב רישפון ואת השאר קונים ממגדלים מקומיים. הבשר שאנו רוכשים מגיע ממגדלים מקומיים או מדרום אמריקה. המנות שלנו מורכבות ממוצרים טריים, המגיעים מספקים איכותיים.

עיצוב האירוע שלכם עם קייטרינג פמפה

אנו מספקים את שירות הקייטרינג המלא לאירוע שלכם, הכולל מלצרים, כלים, שולחנות, כיסאות, סכו"ם, עיצובי שולחן וסביבה, אמריקן סרביס, אירועי קוקטייל והגשת פינגר פוד. כמו כן אנו מספקים לכם משלוחי אוכל מוכן, בופה ועמדות אוכל לאירוע שלכם.

5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ג’ודי לירון

קבוצות נטוורקינג

סיווגים

וידאו: