סטודיו אגוז

צילום שמפצח את הרגע

סרטוני תדמית לעסקים

נגמרו החגים, נגמרו התירוצים, עכשיו! זה הזמן לסרטונים

זה הזמן סרטוני תדמית לעסק שלכם.ן

אז איך עושים את זה נכון?

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם.ן להתכונן ולכוון את הצלם.ת וגם את עצמכם.ן

 

 

1). הכנת תסריט – תכינו תסריט מסודר מאוד שיתאר במפורט מה תרצו שיהיה בסרטון. זה כולל טקסט שלכם, את מי מצלמים, את מי מראיינים, ועוד.

2) לאן הסרטון מיועד? האם הסרטון מיועד ליוטיוב או לפייסבוק? מה ההבדל? פשוט מאוד, בפייסבוק אנו נוטים לגולל את הפיד (דף, אתר) ונתקלים בסרטון, ביוטיוב אנחנו מחפשים.ות את הסרטון ולכן חשוב שיהיה הבדל משמעותי בין הסרטונים.

3). תיאום ציפיות – חשוב ממש שתתאמו עם הצלם.ת תיאום ציפיות מלא מה יופיע בסרטון ומה אופי הסרטון (שיווקי או ידע) אפשר גם לתאם את ז'אנר הסרטון. (שיהיה קומי או דרמטי למשל).

4). כתוביות – תבקשו מהצלם.ת או עורך.ת שיהיו כתוביות בסרטון במידה ומדובר על סרטון של מתן מידע כדי להתחשב במוגבלי.ות שמיעה.

5). כל עוקב משפר, כל לייק מרומם -  במידה ויש לכם.ן ערוץ יוטיוב, זכותכם.ן לבקש מהלקוחות שלכם.ן לעקוב אחריכם.ן כדי שיגיעו לסרטונים נוספים שלכם. בפייסבוק בקשו פשוט לעשות לייק או להכנס לקישור שתקשרו בתגובות בלבד. באינסטגרם ניתן לקשר שיעשו החלקה כלפי מעלה בסטוריז.

6.  טקסט – תמקדו את הטקסט שיהיה שיווקי בפייסבוק, ביוטיוב מקדו את הידע שלכם שיהיה גם שיווקי. באינסטגרם חייב להיות מאוד ממוקד כדי שיעשו החלקה למעלה.

סטודיו אגוז - צילום שמפצח את הרגע

עופר אידלוביצ'י

0546274950

סטודיו אגוז

צילומי תדמית - בניית פרופיל ייצוגי לבעלי עסקים במגוון התחומים, לרבות בעלי העסקים ועובדיהן.ם, צילום מוצרי העסק ואווירת העסק.
צילומים אלו נעשים הן בווידאו והן בסטילס. ניתן להזמין חבילת סטילס + וידאו במחיר אטקרטיבי

צילומי אירועים פרטיים - בר.ת מצווה, חתונות בוטיק, בריתות ואירועים קטנים.
אירועים עסקיים - כנסים, מיתוג, השקות מוצר, ירידים גדולים וקטנים.

ספורט - תחרויות ומרוצים.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: עופר אידלוביצ'י

סיווגים