שיטת התדר

שיטת התדר – היא שיטת אימון רגשי החושפת בבהירות, עומק ודיוק חסרי תקדים 2 רבדים מולדים אך נסתרים בנו:

 

התדר - שהוא המהות הייחודית של כל אדם, הפילטר המרכזי שדרכו הוא רואה וחווה את העולם. אם תרצו, ה- DNA הנשימתי של כל אחד ואחד מאתנו. מהות זו, מכתיבה לנו מיום היוולדנו איך נקלטת מציאות חיינו. מיום היוולדנו אנו רואים וחווים את העולם בהתאם לתדר שלנו... את ההורים שלנו, את החברים, את בני הזוג שלנו וגם את הילדים שלנו. את כולם אנו חווים דרך אותה מהות פנימית הנקראת תדר.

מהות הפנימית הזו היא כ"כ בסיסית, עד כי היא נסתרת מעינינו ואיננו מבחינים בה כשם שהנשימה היא כ"כ בסיסית ואיננו מבחינים באוויר שאנו נושמים. אנו רק מרגישים אותו. באותה מידה כשם שאנו מרגישים את האוויר שאנו נושמים, אנו ערים לחוויות שאנו חווים ולעיתים קרובות אנו לא מבינים למה אנו חווים את הדברים בצורה הזו למרות שעברנו כבר כברת דרך, למדנו מודעות ועשינו עבודה מרובה בתחום.

למה אנו מרגישים שלא מבנים אותנו, או שאם כבר מבינים אותנו, למה זה רק עד גבול מסוים? איך זה שפעמים רבות אפילו אנו לא מבינים את עצמנו? למה הגבנו כפי שהגבנו? ובכן, זה מכיוון שהמהות שלנו היא זו שמנהלת אותנו ויחד עם זאת היא כ"כ בסיסית שאיננו מסוגלים לראותה.

לפני מספר שנים, שוש מניקס, מייסדת השיטה, חשפה לראשונה את הדרך בה כל אדם יכול להיוודע למהות הפנימית המולדת שלו ולקבל את הכלים לדימוי עצמי מנצח המבוסס על הבנת, קבלת וניהול התדר המולד שלנו. חשיפת התדר מתבצעת באמצעות כלי עוצמתי ומדויק עד כדי השתאות הנקרא "אבחון התדר" ונעשה בצורה קליקה, נעימה, חווייתית ואינטואיטיבית.

 

לאחר אבחון התדר החושף את המהות הייחודית של המתאמן, אני מכוונת את האימון למהות זו, כלומר האימון מתקיים בהתאמה אישית.

 

הרובד השני הנחשף בשיטה הוא האנטומיה של הרגשות – האדם הינו יצירת מופת של הבריאה וקיימות בו מערכות מקבילות: פיזיות ואנרגטיות ורגשיות: כפי שקיימות בנו מערכות פיזיות כמו מערכת הדם, מערכת העצבים, העיכול וכד' קיימות בו גם מערכות אנרגטיות כמו מערכת הרגשות.

 

האנטומיה של הרגשות הינה מכלול של איברים ומערכות רגשיים המרכיבים את עולמנו הרגשי. בדיוק כפי שהמערכות הפיזיות מורכבות מאיברים השייכים לאותה מערכת, גם למערכת הרגשית יש איברים. באימון נחשף המתאמן גם למערכת הרגשית שלו – לשמות ולתפקידים של כל איבר ואיבר, להשפעות שלהם וכיצד מאזנים אותם ועושים אתם עבודה לשיפור החיים לכל החיים.

קרולה מאור

052-3690444

קרולה מאור - מאמנת אישית רגשית להצלחה

שמי קרולה מאור - מרצה, מאמנת מוסמכת ומאבחנת בשיטת התדר - אימון אישי ורגשי להצלחה. במקביל עוסקת בחשבונאות.

הרמתם גבה? שואלים את עצמכם איך זה מסתדר?

לפני כ-20 שנה, הבנתי שלמרות שהמקצוע מרתק אותי, אני צריכה לפתח את התשוקה הנוספת שלי – עבודה עם אנשים, בדגש על עזרה לאנשים.

רכשתי מיומנויות במגוון שיטות טיפול עד שהבנתי שמה שאני באמת רוצה זה לא לטפל באנשים, אלא ללמדם לקדם את עצמם.

מה הקשר? ואיך משתלבים 2 מקצועות אלו יחד?

כפי שבחשבונאות אני אוהבת את מציאת הפתרונות היצירתיים לבעיות המתעוררות ע"י בחינת הבעיה מכל הזויות, כך באימון אישי אני מדריכה את המתאמנים למצוא את השביל, את הזווית האחרת שלא ראו אותה קודם לסיטואציה מסוימת.

מציאת הזווית האחרת מאפשרת למתאמן לשנות גישה, לשנות פרשנות - מה שמאפשר לו לשנות את הרגש שחסם לו את ההתקדמות, בכך מתאפשר לו להתחבר לייחודיות שלו, לאיכויות המולדות שלו – ל"אני השווה" שלו , מה שמביא להתפתחות אישית ומימוש עצמי בכל תחומי החיים מתוך תחושת סיפוק, מלאות והנאה...

ואתם יודעים מה? גם ליהנות מהדרך

שם איש קשר: קרולה מאור

סיווגים

וידאו: