דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים

עסק משפחתי? כשטוב בבית טוב בעסק!

גלריה

  • הרצאה לעסקים משפחתיים בתנופה
  • עסק משפחתי- אפשרי?
  • הרצאה לעסקים משפחתיים מטעם התאחדות בעלי המלאכה
+ הצג גלריה

היתרון שבאימון - טיפול פסיכולוגי? אימון אישי? – מה נכון לי?

ישנם קווים משותפים בין טיפול פסיכולוגי לאימון אישי אך בהכרח אילו תחומים שאינם משיקים זה לזה. בטרם תקבל החלטה "לקחת את עצמך בידיים" כדאי לבדוק ולעמוד על הגישות השונות בטיפול פסיכולוגי כמו גם באימון אישי.
טיפול פסיכולוגי  מושתת על "שיקוף " מה שמביאים לטיפול זה מה שיש. התראפיסט אינו חלק מהמסע שלך הוא "אובייקטיבי" ואינו לדרך שלך ודאי שאינו מחויב לתוצאות.

את נפגשת עימו פעם או פעמיים בשבוע ושם במרחב הזה מתרחשת עיקר הפעילות.
אימון אישי הוא מאוד אישי, המאמן "נוגע" בך, מתערב, כשצריך לחזק את התשתית הטובה שלך המגלמת את היתרונות שבך הוא עושה זאת! כשצריך "לנער אותך" הוא עושה זאת – זה מה שנקרא "אקטיביזם אימוני". על פי מסלול האימונים שקבעתם ביחד, את יכולה לפנות אליו באימייל, בטלפון, לסלולרי שלו וכמובן לפגוש אותו במתכונת שהצבתם לעצמכם.
האימון הוא רך מאוד מהבחינה הזו ולכן הוא מאפשר.
בפועל, המאמן "מפנים" אותך לשגרת חייו בכל תקופת האימון וחווה איתך את כל השלבים עד להשגת המטרה, או לפחות עד לנקודת הזינוק אליה כשאת חשה כבר מוכנה.

"אימון אישי" הינו משפט פשוט לכאורה אך מכיל בתוכו עולם ומלואו. בדיוק כשם שכל אדם הוא עולם, עולם עם צורות חשיבה , מערכת אמונות וכמובן כתוצאה מכך הרגלי פעולה. לכל עולם חוקים שלו אך החוקים בחוץ בעולם הגדול משותפים ומחייבים את כולנו. אם נתעלם מהם סיכויינו לשרוד קטנים, אם נכיר אותם מקרוב ונתאים את עצמנו מבלי לאבד את ה"אני" שלנו נצליח ובגדול, נצליח לנהל חיים מספקים וההתעסקות שלנו בהישרדות תרד למינימום.

יתרונו הגדול ביותר של האימון האישי שהוא ממוקד מטרה וקצר מועד

בהגדרה, אימון אישי נועד להאיץ לפעולה תוך פרק זמן קצוב מראש, אינו נמרח על גבי שנים. הוא נועד לתרגל יחד איתך הצלחה בעולם הגדול, אך מתחיל איתך בעולם האישי שלך.
בתקופה המודרנית בה "תרבות הטיפול הפסיכולוגי" תפסה תאוצה, מצאו את עצמם יותר ויותר אנשים מוצאים את מיטב כספם על התבוננות בחייהם אחורה, לעבר ההיסטוריה. לעומתו -  האימון האישי אינו נובר בחוויות העבר אלא מכוון להווה שלך ולעתידך, לכן הוא איפה הפתרון האידיאלי להתבוננות ממצה על חוזקותיי וחולשותיי ומדריך אותי לתעל אותם לכיוון פתרון בעיות והגשמה עצמית, האימון האישי מכניס לפוקוס- ממקד אותי לאן אני רוצה להגיע, מה הכיוון שלי, מה חשוב לי להשיג, מה חשוב לי לתרום כל אלה למעשה  יוצרים את החזון האישי שלך.אך כשם שלימדה אותנו המורה כבר בכתה א' – אין מספיק בדעת, עלינו לשנן. לתרגל.
כאן נכנס המאמן האישי שלך, המלווה אותך יד ביד  ומסייע לך במלוא המרץ, המחויבות והאמפטיה להתמיד בדרך החדשה בכיוון המטרה שהצבת לעצמך. טכניקות האימון שונות מאמן למאמן, לכל מאמן/ת את הרקע שלו/ה, אני מאמינה  בגישה מגוונת רב תחומית אשר משום היותה גמישה יש ביכולתי להתאים את "שיטת האימון" לאישיות ולאופי המתאמנת.


אז מי צריך פרוזק?

גם לישראל הגיעה בשורת ה NLP ו EMDR – אלו הם שני הכלים החדשניים ביותר לאימונים אפקטיביים קצרי מועד והכוח שלהם לבצע טרנפורמציה ולחולל שינוי מהותי מוכיח את עצמו באופן מעורר התפעלות ממתאמן למתאמן.
מעטים המאמנים אשר שולטים בגישות ובטכניקות אלה, אני מאמינה שעם הזמן יותר ויותר מאמנים וביניהם פסיכולוגים ייעברו לשתי שיטות מהפכניות אלו. מי שירוויח מזה זה הציבור.
שזמנו קצר וכספו יקר.
EMDR - ראשי תיבות של Eye Movement Desensitisation and Reprocessing - הקהיה ועיבוד מחדש באמצעות תנועות עיניים. שיטה זו הינה מחקרית והוצגה לראשונה על ידי פרנסין שפירא בשנת 1989, קצרה וממוקדת המטפלת במגוון של בעיות פסיכולוגיות, כדוגמת: חרדות, פחדים, טראומות וזיכרונות טראומטיים מגילאים שונים, למשל: אונס, הלם קרב, התעללות נפשית ופיסית, תאונות דרכים ובעוד מגוון של חרדות ביצוע, פאנקיות, התנהגות לחוצה, הפרעות של מחשבות ודמיונות שווא. ועוד.

NLP - Neuro Linguistic Programming - ,תהליך עיבוד לשוני פיזיולוגי. שיטה לתקשורת בין אישית ופנים אישיותית. יתרונה של ה-NLP בכך שהיא מאפשרת לכל אדם להשיג גמישות מחשבתית וכפועל יוצא גם גמישות התנהגותית. תרגול בשיטה זו מאפשר הסתגלות למצבים חדשים ולתנאי אי וודאות ומאפשרת התקיימות בתוך כך ותפקוד מלא ואפקטיבי. השיטה מונעת מטרה ומאפשרת יכולת גבוהה של ניתור בעיות בזמן תחום. השיטה משלבת דמיון מודרך והיא מתאימה למגוון הגדול ביותר של אנשים החל מגיל ילדות ועד לגיל הבשלות המאוחרת.
בשיטה זו מטפלים למשל ב: "תפיסת הגוף", שיפור בטחון עצמי, חרדות, הפרעות אכילה, בעיות בזוגיות, החלמה ממחלות כמו סרטן, דיכאון כרוני, מצבי לחץ וכאב ועוד.

 

הנכם מוזמנים לחוות שינוי חיובי בחייכם ולהזמין אף חבר/ה הקרובים אליכם, בן/בת זוג  וכל אחד אשר אתם חושבים  ששינוי חיובי עשוי לתרום להם. להרשמה לסדנאות שלנו ולפרטים נוספים: על:

אימון לחיים
אימון לעסקים
One on one
אימון טלפוני
אימון אינטרנטי
סדנאות
להזמנת הרצאות פנו באופן אישי לדרורית גל-פז

בטלפון:  03-5401708

או באימייל: drorit@place2b.co.il

ונשמח להיות חלק מפריצת הדרך האישית והעסקית שלכם.

דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים

יש לך עסק משפחתי

איך היחסים במשפחה משפיעים על התוצאות העסקיות?

איך אתה מבטא את עצמך בעסק המשפחתי?

מה קורה למשפחה ולעסק כשבן משפחה לא מתאים לתפקיד?

האם אתה מרגיש מוערך בתפקיד שלך בעסק המשפחתי?

חשבת לעזוב עסק משפחתי ולא יכולת?

על כמה אתה מודאג מעתיד העסק המשפחתי?

כמה זמן אתה חושב להעביר את העסק לדור ההמשך ואיך זה משפיע על הבריאות שלך ועל השיגי העסק?

אני דרורית גל פז, מומחית לעסקים משפחתיים 20 שנים,

דואגת לאחדות המשפחה ופיתוח העסק למען המשכיות הדורות.

שם איש קשר: דרורית גל -פז

קבוצות נטוורקינג

סיווגים

וידאו: