דרך צלחה ליווי עסקים לצמיחה

יעוץ וליווי עסקי בתל אביב יפו

ליווי ניהולי ארגוני

מחיר: לא צויין מחיר
מה הלקוח מקבל
איך תדעו שאתם צריכים ייעוץ ארגוני?
האם אתם עובדים כל יום מאוחר בלילה?
האם אתם לא לגמרי מרוצים מהעובדים בעסק?
האם יוצא לכם להתעצבן לפעמים על התנהלות העובדים?
האם העובדים יודעים בברור על מה משלמים להם משכורת?
האם העסק עומד במטלות השבועיות?
האם אתם מרגישים שליטה מלאה בעסק שלכם?
אם אתם מרגישים בלבול לפעמים?
אם התשובה על רוב השאלות היא "כן" אז:

ליווי כזה ממוקד בעיקר בנושא אנשים תפקידים וסמכויות בעסק. המבנה הארגוני והאפקטיביות שלו. זה הדבר המשפיע על ביצוע הארגון .

זוהי עבודה מאוד מדוקדקת שמשלבת הבנה מעמיקה ביסודות האנושיים והעיסקיים עם ראיה מקצועית של התפתחות לעתיד והתקדמות של העסק למצב של יעילות ומומחיות בתפקידים השונים.

פה באה ליש ביטוי המומחיות שלי באנשים והתקשורת הבינאישית הטובה שלי. אני מראיינת את מנהלי העסק, העובדים, שומעת ביקורות תלונות ומחמאות, בוחנת תפקידים וסמכויות ומתוך זה מקבלים החלטות לגבי המבנה הארגוני של החברה, מה מתאים ומה פחות מתאים... והכל לשיפור המצב הקיים. אני עושה זאת באמצעות הדרכה מקצועית, שיתוף פעולה והנעה של כל בעלי התפקידים, לעבר ההתמחות בתחום שלהם תוך הבנה של שאר התפקידים בעסק והאופן בו הם משתלבים יחד.

ככל שהשינויים החיוביים מוכנסים לשגרה על-ידי פעולות של ייעוץ ופיתוח ארגוני באופן יום-יומי, כך ניתן לראות שיפורים משמעותיים בביצועי העסק שלכם . אפשר להתמקד בתכנון העתיד לעבר שיתופי פעולה עם עסקים אחרים והגדלת נתח השוק בתחום שלכם, ואף להתפתח לתחומי פעילות חדשים.
פרטים נוספים

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

דרך צלחה ליווי עסקים לצמיחה

כבר 20 שנה אני מעצימה עסקים קטנים ובינוניים לפריצות דרך. מעבר לרקע האקדמי שלי ולניסיון עם מאות עסקים במגוון תחומים, הבנתי במהלך השנים שליווי עסקי להצלחה צריך לבוא מהלב בראייה של התמונה הגדולה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

ליוויתי מאות עסקים בתחומים שונים: הקמת עסק, הקמת סטארטאפ, בדיקות כדאיות, מחקרי שוק, פיתוח עיסקי, שיווק, מכירות, גיוס משקיעים, גיוס אשראי מהבנק ומקרנות שונות ISO: 9001 עוד.

ציטוטים נבחרים של לקוחות

בכל פעם שאני נתקלת בבעיה וצריכה לקבל החלטה אני חושבת "מה נורית הייתה אומרת? " ואז פועלת ומקבלת תוצאות טובות (סילביה מ.)

"את מלווה אותנו ברגישות רבה . בזכות התקשורת הבינאישית הגבוהה שלך את מעבירה לנו מסרים בחדות ובמהירות. משאירה אותנו עם כללי אצבע וכלים ליישום עצמי בעסק" ד. אזולוס



במהלך השנים אספתי צוות של מקצוענים שאכפת להם ואנו עובדים כיחידה אחת בכל פרוייקט.

אחריות


אתם מקבלים תעודה של 100% אחריות לשירותים שלנו* . במידה ולא תהיו מרוצים אחרי חודש תקבלו את כל כספכם בחזרה



20% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: נורית אילוז

סיווגים