Z-Credit

מערכות מידע כספיות

3 דברים על פתרונות סליקה לעסקים קטנים שפשוט לא נכונים ב2018

סליקת אשראי לעסקים זו בהחלט אחת המתנות של עידן המערכות. תוך פחות מ20 שמה עברנו ממחברת במכולת לסליקה פשוטה ומהירה בעזרת מכשיר בגודל כמעט כמו כרטיס אשראי עצמו. מהתעסקות במזומנים - לחופש פיננסי ותמונת מצב ממוחשבת בכל רגע נתון. אז איך זה שעדיין יש עסקים שלא מקבלים אשראי?

אחת הסיבות היא, לדעתנו, שעובדות על סליקת אשראי שהיו נכונות לפניי כמה שנים - היום בכלל לא עובדות. הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר והיום באמת שאין כבר שום חסרון, אלא רק יתרונות. חשבנו לכנון לרכז "עובדות" שיש לשכוח מהם.

1) יש עמלת מינימום על סליקת האשראי ואצטרך לשלם מלא כסף כי יש לי עסקאות קטנות

לפניי כמה שנים זה באמת היה המצב אבל היום רוב החברות מציעות חבילה לעסקים קטנים ללא עמלת מינימום

2) סליקת אשראי -  זה בורוקטיה ואין לי זמן וכח לזה.

 אכן, חייבים להסכים שלפניי כמה שנים להטמיע פתרון סליקה היה מסובך, מלווה באישורים של בנקים והרבה פינג-פונג. אבל אנחנו מזמן לא שם. עם Z-Credit Free  ניתן להצטרף לשירות במיידי ואין צורך לחכות לאישור של הבנק.

3) אם אני לא אצטרך את שירות הסליקה - תהיה בעיה לבטל אותו ואני אתקע עם עליות חודשיות

גם העובדה הזאת אינה עובדה היום. אנחנו מציעים את שירות ללא כל התחייבות וניתן לבטל אותו בכל רגע.

אז, ציינו לעיל את הדברים על סליקה שהיום כבר לא נכונים. אבל ישנם עובדות שנשארו רלוונטיות וחשוב להתייחס גם אליהם

 

1) סליקת אשראי מגדילה את טווח הלקוחות. 

זאת עובדת העובדות. יותר יותר אשים מעדיפים לא להסתובב עם מזומנים ולשלם באשראי ויותר ויותר עסקים מאפשרים זאת. לא כולם יסכימו לרוץ לכספומט, יהיו כאלה שיעדיפו פשוט לקנות במקום אחר, לא חבל?

2) עסק שמקבל אשראי נראה אמין יותר.

זו דעת הלקוח והלקוח תמיד צודק, כידוע. בעסקת אשראי הפעולה עוברת דרך חברת האשראי ובעיניי הלקוח מתועדת הרבה יותר מאשר קניה במזומן. במקרים מסוימים הלקוח אף יכול לבטל את העסקה. המצב הוא נדיר מאוד אך האפשרות מרגיעה את הצרכן.

3) סליקת אשראי יכולה להגדיל את גודל העסקה בזכות פריסה לתשלומים.

הרבה בעלי עסקים שהתחילו לקבל אשראי שמים לב שסכום עסקה הממוצע עלה. לא כולם מסתובבים עם פנקס שיקים בכיס ולפעמים הלקוחות פשוט קונים רק פריט אחד ולא שתיים כי סכום העסקה נראה להם גדול. פריסה לתשלומים מאפשרת ללקוח לקנות בסכום טיפה יותר גבוה והעסק יכול רק להנות מזה.

 

 

 

 

חברת ז-קרדיט (Z-Credit) הינה חברת הסליקה המובילה בישראל, ומספקת פתרונות סליקה מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים, ואתרי מסחר (עמוד רידיירקט). ל Z-Credit מגוון עשיר של מוצרים המאפשרים סליקה נוחה ויעילות בכל זמן ומכל מקום.

https://www.z-credit.com/site

Z-Credit

Z-Credit הינה חברת הסליקה המובילה בישראל, ומספקת פתרונות סליקה מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים, ואתרי מסחר (עמוד רידיירקט). ל Z-Credit מגוון עשיר של מוצרים המאפשר סליקה מכל מקום באמצעות המחשב האישי, האינטרנט והמובייל (אייפון ואנדרואיד). Z-Credit מוסמכת לתקן PCI-DSS Level 1. לחברה נסיון עשיר במתן פתרונות סליקה לכרטיסי אשראי למגוון העסקים

שם איש קשר: משה

סיווגים