מפגשי נטוורקינג ויין

אימון וקואצ'ינג

ניצול כוחה של התקשורת לקידום העסק במפגש לאזור השפלה, 14.05.18

מחיר : 55 ₪
פרטים נוספים:

ברוכים הבאים לנטוורקינג לאזור השפלה של מפגשי נטוורקינג ויין 

למפגש הקרוב מוזמנים בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים מכל תחום, יזמים, סטארטאפיסטים המעוניינים ליצור שיתופי פעולה מניבים עם בעלי עסקים נוספים.


ההרשמה באתר אין אפשרות לשלם במקום.

לוח זמנים

18:00 – הגעה לרישום ומינגלינג, קפה ונשנוש (נא להקפיד על הגעה בזמן)

18:30 – התכנסות  דברי פתיחה והצגה עצמית קצרה לכל אחד מהמשתתפים

19:15 – הפסקה קצרה

19:30 – הרצאת קצרה בנושא: כיצד ניתן לנצל את כוחה של התקשורת לקדם את העסק שלך?  האם באמת ישנו מתכון מצליח לעבודה נכונה מול התקשורת? מה התקשורת אוהבת? מה היא מחפשת? כיצד ניתן להשתלב בתוך המשוואה המורכבת הזו? 30 עד 50 דק' (אפשר גם יותר) – הרצאה + מצגת – המספקת הצצה ממוקדת אל תוך עולם התקשורת + חשיפת נוסחה ייחודית שמגדילה משמעותית את סיכויי החשיפה והפרסום בתקשורת לקידום העסק שלך. אייל טל, אסטרטגיה יחסי ציבור וניהול משברים.

20:15 – קביעת פגישות

20:30 –  סיום











קהל היעד: בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים מכל תחום, יזמים, סטארטאפיסטים המעוניינים ליצור שיתופי פעולה מניבים עם בעלי עסקים נוספים.


הצוות המוביל את המפגש לאזור השפלה: 

מיכאל קריבוס - השגת יעדים וניהול זמן

מוצרים

מפגשי נטוורקינג ויין

נטוורקינג, פירושו להיות במקומות הנכונים ולפגוש את האנשים הנכונים. הרעיון העומד בבסיסו של מפגש נטוורקינג הוא היכולת ליצור רשת של שיתופי פעולה עסקיים, המשלבים הצבת יעדים ומטרות לטווח הרחוק.
בפתיחת עסק חדש והרצון לצמוח ולהצליח, אחד הדברים החשובים הוא ליצור קשרים עסקיים בכל הרבדים ולבדוק כיצד אפשר להרחיב את רשת הקשרים כמה שיותר.

שם איש קשר: כנרת אייזנברג

סיווגים