ג'סי פדיקוריסטית רפואית בכירה

 

המטרה העיקרית של פדיקור היא למנוע מחלות זיהומיות וחיידקים ברגליים, אבל בינינו, אנחנו מתייחסים לפדיקור כאל פינוק אולטימטיבי שבסופו נוכל להשוויץ בזוג רגליים מטופחות בריאות ויפות! 
 

 

 

 

פדיקור רפואי הוא התשובה לבעיות רפואיות בכף הרגל כגון אקזמות, יבלות, ציפורן חודרנית, פטריות בציפורניים וכדומה. הפדיקור הרפואי מיועד גם לחולי סכרת שהטיפול ברגליהם מחייב זהירות מרבית ומומחיות רבה בשל ההשלכות שעלולות להיות לפציעות לא רצויות.

פדיקור רפואי טיפולי:

ההליך של פדיקור רפואי הוא הליך רפואי לכל דבר, והחשיבות המרבית בתהליך זה היא בעיקר מקצועיות והכשרת האדם שמבצע את ההליך. כמו-כן, יש חשיבות לא פחותה להקפדה על סטריליות מרבית, לחיטוי כף הרגל והציפורניים לפני הטיפול ולשימוש בעזרים שעברו עיקור. כל זאת כדי למנוע זיהומים אפשריים.

אל תתבלבלו, למרות כל מה שנכתב לעיל, פדיקור רפואי הוא בסופו של יום גם הליך קוסמטי אסתטי מהנה אשר בסיומו רגליכם תיראינה מטופחות ויפות. עם זאת, כדאי מאוד שתבצעו אותו במכון בעל הסמכה או אצל פדיקוריסטית שהוסמכה לבצע פדיקור רפואי (ולא רק פדיקור). הדיפלומה חייבת להיות רלוונטית!

במה מטפל פדיקור רפואי?

כפי שציינו, חולי סכרת וחולי לב הם חלק בלתי נפרד מן הלקוחות הקבועים של מכוני פדיקור רפואי, וזאת מכיוון שהם מחויבים לבצע פדיקור מדי חודש, רק מסוג זה! מלבדם, מגיעים מטופלים עם סדקים בעור, ובעלי עור עבה וקשה בכפות הרגליים, בעלי ציפורן חודרנית, פטרת ציפורניים, יבלות, אקזמות ועוד בעיות בריאות שונות שמחייבות טיפול עם ידע רפואי וסטריליות מוגברת.

הכשרת המטפל כוללת מיומנויות עבודה ייחודית עם סכינים, וכן עבודה נכונה עם מטופלים אשר צורכים תרופות מדללי דם ועם בעלי רגישויות מיוחדות לפציעות בעור.

חשיבות בחירת מומחה לפדיקור רפואי

יש לא מעט מכוני יופי שבהם יש פדיקוריסטיות שמטפלות בפדיקור רפואי וגם טיפולי שלא הוכשר לבצע פדיקור רפואי, ויש להם רק תעודות של פדיקור קוסמטי ואו בכלל אין להם שם תעודה והנזק רב על התועלת. לכן הדבר "הראשון שאתם צריכים לבדוק לפני הליכתכם לאיש מקצוע בתחום פדיקור רפואי", הוא האם יש לו את ההסמכה והדיפלומה הנדרשת כמו פדיקוריסטית רפואית, ואו פדיקוריסטית בכירה . כדאי לברר גם מהו ניסיונו בתחום, וכדאי אף לבקר במקום ולהתרשם מהניקיון ומהסטריליות במקום (לבדוק האם לכל מטופל יש ערכה נפרדת משלו וכדומה). מומלץ, כמובן, גם לקבל גם חוות דעת של מטופלים אחרים. 

טיפים לשמירה על תוצאות הפדיקור

- הקפידו למרוח קרם טיפולי לרגליים מדי יום.

- השרו את הרגליים בגיגית עם מים חמימים וסבון, אחת לשבוע, למשך 10 דק' ואחרי כן עסו אותן בפילינג רגליים.

- סובלים מריבוי סדקים? העדיפו קרם טיפולי על בסיס חמאת שיאה.

- היו ערים לפריחה בין האצבעות, לכתמים לבנים על גבי הציפורניים/העור, לשינוי צבע בציפורניים ולגירויים בכף הרגל. אם תזהו כאלה, פנו לטיפול בהקדם.

- תרופת סבתא נהדרת: לאחר מקלחת ולפני השינה, מרחו בנדיבות את כפות הרגליים בשמן זית,  גרבו גרביים עבות ונקיות ולכו לישון! בבוקר רגליכם יהיו רכות ונעימות במיוחד. ניתן לחזור על הטיפול מדי מספר שבועות.

- אל תנעלו נעליים לוחצות, חשוב שהנעליים תהיינה מתאימות למבנה כף הרגל שלכם.

- אל תגרבו גרביים סינטטיות, זה מגביר את הזיעה ברגליי

ג'סי פדיקוריסטית רפואית בכירה

הנסיכה ג'סי - פדיקוריסטית רפואית בכירה וסלון יופי

שלום לכולם!!!
אני פדיקוריסטית רפואית בכירה עם תעודות בהצטיינות גבוהה בעלת ניסיון רב בתחום הנ"ל, אני בחורה צעירה לבבית חברותית, ומבצעת טיפולים ברמה מקצועית גבוהה מאוד עם דגש על האסתטיקה כפי שנדרשת כל פדיקוריסטית שמכבדת את עצמה .
כמו כן אני משתמשת בחומרים מהטובים, היקרים והמובילים בשוק, כיוון שבריאות הלקוחה שלי חשוב לי ולאחר הטיפול שלי שהעור של הלקוחה יראה חלק יפה וזוהר אני משתמשת אך ורק בחומרים מהטובים ביותר כדי שלא להזיק ללקוחה במשך הזמן .
כמו כן אני מתעסקת:
*בפדיקור רפואי וגם טיפולי, *מומחית לכף הרגל, *טיפול בציפורניים חודרניות, *יבלת ויבלת שורש, *פטריות, *מומחית לרגל סוכרתית, עוסקת גם *במניקור ספא, *מניקור + לק ג'ל של o.p.i, בנייצ ציפורניים, *עיצוב גבות ושעווה, *הדבקת ציפורניים, *צביעת ריסים וגבות.

בנות שימו לב, כיוון שאני פדיקוריסטית רפואית בכירה, יש לי יכולת לטפל בפטריה ברמה מקצועית גבוהה עד להעלמת של הפטריה כליל כמובן גם אם הלקוחה משתפת פעולה עם הפדיקוריסטית להמשך טיפול של הלקוחה בבית כמובן בהתאם להוראות טיפול אשר יינתנו ללקוחה ע"י הפדיקוריסטית לשם העלמת הפטריה כליל .
כמו כן כיוון שאני (( פדיקוריסטית רפואית בכירה )) יש לי סמכות גבוהה יותר לטפל (ברגל סוכרתית) היתרון שלי על פדיקוריסטית רפואית ולא בכירה, ((הוא שאני פדיקוריסטית רפואית בכירה )) לכאורה מה שאסור לפדיקוריסטית רפואית לטפל, לפדיקוריסטית רפואית בכירה מותר לטפל! ישנם פטריות או בעיות עור שונות שלפדיקוריסטית רפואית אסור לטפל!
והדבר החשוב שאני עובדת יחד אם רופא עור וגם פודולוג
בנות שימו לב בעת שאתן הולכות לפדיקוריסטית לשים לב לסטריליות של הכלים, לניקיון, לדרוש את החומרים הטובים ביותר בשוק ואל תתפשרו על סתם חומרים אשר יזיקו לכן במשך הזמן (כיוון שישנם חומרים זולים מאוד אשר משתמשות בהן פדיקוריסטיות שרוצות להרוויח על חשבון בריאות הרגל או היד של הלקוחה), ישנם חומרים אשר לאחר הטיפול מיד ניתן לראות את הנזקים אשר הפדיקוריסטית או בונת ציפורניים גרמה כתוצאה משימוש חומרים זולים, וישנם חומרים זולים שניתן לראות את הנזק רק לאחר כמה זמן. אי לכך בנות תדרשו את החומרים בטובים ביותר, ולא כל פדיקוריסטית היא באמת טובה יש מקרים שבגלל הפדיקוריסטית לא מקצועית וחוסר ידע נגרמו נזקים למטופלים, ואל תתביישו כיוון שזו הזכות שלכן בתמורה לכספכן .
בנות תדרשו לראות תעודות מקצועיות בו למדה הפדיקוריסטית ושל משרד התמ"ת (משרד התעשיה והמסחר ) מעורב בהן,כיוון שישנן הרבה בנות בשוק שמספרות ומבטיחות הרים וגבעות ללקוחה עושות דברים אסורים גורמות נזקים ולהן חשוב רק הכסף ולא הלקוחה .
לי בראש ובראשונה (א) חשובה לי בריאות הלקוחה (ב) כף הרגל או היד של הלקוחה לפני כל כסף שאני אקבל .
והסיפוק הטוב ביותר שחשוב לי הוא להוציא לקוחה מפטריה ולטפל בה עד להעלמת הפטריה כליל וגם מציפורן חודרנית ואו סדקים רק אז אני רגועה וחשה סיפוק.
בנות שימו לב אל תסיקו מסקנות שאני יקרנית בגין המאמר שאני מציינת כאן על טיב בעבודה (תוכלו לבדוק ולראות שהמחירים שלי הם סבירים מאוד אבל פשוט לי חשוב לי מאוד ליישם טיפול בצורה הטובה ביותר וברמה המקצועית הגבוהה.
במידה ולקוחה רוצה שאני אבוא עד לבית שלה, זה אפשרי טלפון להזמנות: 0529057050

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ג'סי

סיווגים