להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'

להפיק את האירוע שלך לבד-  השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'

יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.

פעם זה היה בלבול מוח שלם. היית רוצה להפיק אירוע, היית נאלץ להתרוצץ בכל הארץ בין כל מיני חברות של השכרת ציוד לאירועים. מאחת היית שוכר שולחנות וכיסאות, מהשנייה כלים דקורטיביים, מהשלישית ציוד הגברה ועד שהייתם מגיעים לאירוע הייתם כל כך מותשים שלא זכרתם שבכלל התחתנתם.

להפיק את האירוע שלך לבד-  השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'

יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.

פעם זה היה בלבול מוח שלם. היית רוצה להפיק אירוע, היית נאלץ להתרוצץ בכל הארץ בין כל מיני חברות של השכרת ציוד לאירועים. מאחת היית שוכר שולחנות וכיסאות, מהשנייה כלים דקורטיביים, מהשלישית ציוד הגברה ועד שהייתם מגיעים לאירוע הייתם כל כך מותשים שלא זכרתם שבכלל התחתנתם.

היום הרבה יותר קל וגם משתלם להפיק אירוע לבד. לא צריך יותר מדי כישורי לוגיסטיקה ובעיקר מדובר על זמן. אם יש לכם טעם מיוחד משלכם ואתם חולמים על אירוע בסגנון מסוים, הזמנה של כל הציוד שאתם צריכים בחברת השכרת ציוד לאירועים שמחזיקה מגוון רחב ושפע של אפשרויות ריהוט ועיצוב, יחסכו לכם הרבה מאוד כסף וגם יבטיחו לכם שאירוע כמו שלכם יהיה רק לכם...

 

לבחור את הציוד לאירועים שאתם אוהבים!

האמת היא שכאשר רוצים להתחיל לתכנן אירוע מיד מתחילים להיערם עשרות דפי נייר A4 עם רשימות בלתי נגמרות החל מהציוד הגדול שצריך ועד לפרטי פרטים, ויש תחושה שתיכף כל האירוע הזה יקרוס לכם על הראש.

קחו אוויר ותנשמו נשימה עמוקה. כל הרעיון בלתכנן אירוע לבד, זה לעשות אותו בשלבים, לסיים שלב ולעבור הלאה, אבל כבר בהתחלה למצוא את חברת השכרת ציוד לאירועים שיש לה את כל מה שאתם צריכים לאירוע כמו למשל: השכרת  גנרטורים  שמשיות, מתקני גריל וצלייה, מאווררים, השכרת אוהלים , מתקני חימום, מזנונים, השכרת כסאות  לאירועים , השכרת שולחנות לאירועים , ספות, אביזרי דקורציה ועד למפות הבד על השולחן.

כאשר תיצרו קשר עם חברה כזו, יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל להפיק את האירוע שלכם, משום שאם יש לחברה הזו כל מה שאתם צריכים, כל מה שנשאר לכם זה רק לבחור.

התאמה של ריהוט לסגנון האירוע!

חייבת להיות התאמה בין מספר הכסאות והשולחנות או המזנונים והאירוע עצמו. חייב גם להיות עיצוב כלשהו כלומר, תבחרו ריהוט אבל נסו לדמיין אותו מוצב במקום האירוע שבחרתם כדי לקבל מושג, איך זה נראה כאשר זה ממוקם. השלב השני אחרי בחירת הריהוט, הוא לטפל בנושא של אביזרי דקורציה ועיצוב שמייצרים את הסגנון. פרחים, בלונים, לא חשוב מה, כל החלטה שלכם תתקבל בברכה ובלבד שיהיה לה קשר לסגנון של האירוע.

לא חייבים רק השכרת שולחנות וכיסאות !

לאירוע למשל שרוצים ליצור בו יותר אופי של מסיבת חברים מאשר אירוע רשמי, אפשר לבחור בכסאות ושולחנות, אבל גם לפזר לאורחים ספות וכורסאות שיוכלו לבחור איך הם רוצים לבלות באירוע. יש אנשים שדווקא באירועים אוהבים לתפוס ראש בצד עם איזה כוסית של יין, ולאוו דווקא להיות באמצע.

שילוב של כל מיני פריטי ריהוט, כולל פיזור כריות או שרפרפים למשל, יוצר תחושה של אירוע חברתי חם, ואנשים אוהבים שיש להם אפשרות לבחור איך להעביר את הערב הזה.

אירוע בר מצווה בסגנון מסיבה!

לאירועי בר מצווה למשל יש טרנד עיצוב עולה של שולחן אחד אורך ממש כמו בנשף של אבירים סביבו מושיבים את כל הכיתה והחברים של חתן או כלת הבר או בת מצווה, וזה בהחלט מרשים מאוד ומלווה בהרבה רעש של שמחת חיים. באירוע בר מצווה אפשר להושיב את בני הנוער על סוג מסוים של ריהוט ולמשפחה לבחור ריהוט אחר, וכך ליצור גם עניין עיצובי וגם לחלק את האירוע לחברים של חתן או כלת הבר או בת מצווה ולמשפחה.

אנואר השכרת ציוד לאירועים

אנואר השכרת ציוד לאירועים



שם איש קשר: דודו אנואר

סיווגים