מוצרי אלוורה אורגנית ישראליים

מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בתקומה

סוג האלוורה המועדף ברפואה הטבעית לריפוי חיצוני ופנימי

Aloe Barbadensis Miller - אלוורה רפואית
היא האלוורה הבטוחה והבריאה ביותר לשימוש חיצוני ופנימי

אלוורה הוא צמח שימושי ביותר המתאים לכולם. ניתן להשתמש בו במקרים רבים ושונים.
זה פשוט מדהים מה שצמח אלוורה אחד מכיל. כל כך הרבה יתרונות באלוורה, ורק בעשורים האחרונים בעצם התחילו לגלות את התכונות הנהדרות וכוחות הריפוי שלו. אלוורה טוב לטיפול באין ספור מקרים וריפוי של תחלואים שונים ומגוונים.
כולנו יכולים ליהנות מהמאפיינים של האלוורה, אני, אתה, השכן שלך, אפילו חיית המחמד שלך.
ללא רעש יוצא דופן ובהתחשב בכך שאלוורה היא סוג של מרקחת קסם, השימוש בצמח ובפרט בג'ל שלו, יכול לעזור בנסיבות רבות. צמח האלוורה הוא כמו מעבדה רפואית הזמינה לשימוש מיידי בשביל האדם. ניתן להשתמש באלוורה באופן חופשי לחלוטין בכל בעיה קטנה כגדולה או בכל צורך לטיפול כלשהוא.

אלוורה – שימוש מקומי ושימוש פנימי

 צמח האלוורה נראה כמו קקטוס… אבל זה לא קקטוס. יתרונות האלוורה הן רבים, אולם מתוך כמעט 300 מינים של אלוורה, רק לחלק מהם שימושים רפואיים וטיפוליים מוכחים.

אלוורה מסוג Aloe Barbadensis Miller

אלוורה מסוג Aloe Barbadensis Miller

אולי אתה כבר יודע משהו על אלוורה בזכות המוניטין שלו המפורסם כמעט בכל מקום. אולי ראית אותו ברשימת המרכיבים של מוצרי קוסמטיקה, שאתה מכיר כבר, כולל מידע המודגש על האריזה בהקשר לאפקט המועיל של האלוורה לריפוי מושלם. ובטח שמעת כבר ממישהו על יכולת הריפוי שלו במקרה של כוויה כזו או אחרת, בתוספת התמיהה: "מה לא ידעת?", "אתה חייב צמח כזה ליד הבית, זה תמיד טוב שיש כזה צמח בסביבה, ואם לא את הצמח עצמו, אז לפחות תחזיק ג'ל אלוורה במקרר, לכל מקרה שלא יהיה."
אין ספק, היתרונות ידועים, ולמרות הסוגים הרבים של האלוורה, סוג אחד קנה לו מקום בטוח בין מיני האלוורה הרבים. מדובר על סוג האלוורה הנפוץ, בו מרבים להשתמש בכל מוצרי הקוסמטיקה והרפואה הטבעית היום, והוא לא אחר מאשר ALOE BARBADENSIS MILLER. הסוג הזה, שנקרא גם האלוורה הרפואית, הוא אמין ביותר, הן לשימוש חיצוני והן לשימוש פנימי, ויש לו מונופול בהיותו צמח מרפא בשורה הראשונה עם צמחי המרפא הידועים ביותר.

מדוע אלוורה שימושי
בהקשר לבריאות הגוף וריפוי טבעי, צמח האלוורה עושה את ההבדל בטיפול בבעיות הקשורות בראומטולוגיה, קרדיולוגיה, דרמטולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, ובתחומים רבים אחרים.
ניתן להשתמש בצמחי אלוורה כקוטל חיידקים, נגיפים ופטריות. האלוורה הוא אנטי דלקתי ומדכא כאב. הקומפוזיציה שלו גם טובה מאוד בתוספי מזון משום היותו אדפטוגן (מסייע לעמוד במצבי לחץ).
צמח האלוורה אידיאלי לריפוי של פצעים קלים, מהסיבה שהוא עוזר בתיקון טראומת עור. אפקט זה מצויין לטיפול בכוויות עור מכל הסוגים, על כך, השימוש והתוצאות הטובות ידועות היטב.
מחקרים רבים מוכיחים כי לצמח האלוורה תפקיד חשוב אפילו בטיפול במחלות מפחידות כמו סרטן. ללא פרסום מוגזם ואם נישאר מציאותיים, לאלוורה קרדיט לא מבוטל בהחלמה מהירה מתחלואים.
לאלוורה גם יתרונות קוסמטיים מהימנים. אלוורה מסוגל להפוך את פני העור לקורנים ובריאים. הוא לחותן מצויין, מוסיף לחות לעור יבש ומסייע לחידוש העור. אלוורה הוא אנטי אייג'ינג, עוזר בשיקום העור ובהצערתו. היתרון הגדול של האלוורה ביכולתו יוצאת הדופן להאיץ את חידוש התאים.

נפתלי פלדמן, ALORGANIC ישראל, גידול אלוורה אורגנית ופיתוח מוצרי קוסמטיקה טבעיים.

 טלפון 054-9409212 .

אתר אינטרנט:  ALORGANIC  - אלוורה אורגנית תוצרת הארץ

לינק לחנות מוצרי אלוורה טבעיים מתוצרת עצמית שלנו (אפשר להזמין מוצרי טיפוח אלוורה אורגנית באתר האינטרנט)

מוצרי אלוורה אורגנית ישראליים

מוצרי אלוורה ישראליים על בסיס טבעי ואורגני.
אלורגניק היא "יצרנית בוטיק" המייצרת בישראל מבחר מוצרי אלוורה על בסיס טבעי ואורגני. צמחי האלוורה גדלים בשדות הנגב הצפוני מהם מופק בקטיף ידני ובעבודת יד חומר הגלם האמיתי והבסיסי- ג’ל עשיר וסמיך השומר בתוכו את כל היתרונות של הצמח. מן הג’ל ובתוספת שמנים צמחיים וארומטיים אחרים מופקים מוצרי קוסמטיקה משובחים, עשירים ומלאים ללא שימוש בכל תוסף כימי אחר ומזיק.
היתרון שלנו הוא בשימוש בחומר הגלם המקורי הנמצא כאן בישראל ולא באבקות מיובאות שבתהליך עיבודן אבדו רוב תכונות המרפא של הצמח. מאבקות כאלו מיוצרים מוצרים נחותים, זולים המכילים כמות מזערית של אלוורה ובהמשך לכך- חומרי עבוי, מילוי ושימור שאינם רלוונטיים למטרת המוצר ואף מזיקים לגוף. מוצרי "אלורגניק" מיוצרים בקפידה ולאחר מחקר ונסיון של שנים.

5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: נפתלי

סיווגים