פירוק רכבים - גרר הארץ

מוסכים ושירותים לרכב ברמת גן

אני מחפש מגרש לפירוק רכבים

רוצה למכור רכב ישן וליהנות מתשלום מהיר? לקנות חלפים לרכב במחיר שפוי? הנה מספר טיפים שיעשו לך סדר בראש, שווה קריאה... 

מתי יש צורך במגרש לפירוק רכבים? למי זה יכול לעזור? ומה חשוב לדעת בנושא?!

מגרש פירוק לרכב

מגרשי פירוק של רכבים הם שירות די נחוץ בעיקר בזמן שאתם מחפשים למכור רכב ישן או לקנות חלפים משומשים במחירים משתלמים. למעשה זו ההתמחות העיקרית של מגרשים אלו, הם קונים רכבים תוך מטרה לפרק אותם ולמחזר אותם שוב לצורכי ברזל וחלקי חילוף משומשים ללקוחות שמחזיקים רכב זהה.

מקרים בהם נהוג לפנות למגרש לפירוק רכבים...

הרכב ממש ישן – במקרים שמדובר ברכב ששוויו בסך הכול אלפי שקלים לרוב מעמידה את בעל הרכב בשאלת כדאיות שרגע שיש צורך להשקיע כסף נוסף על הרכב. לצורך הדוג', במידה ואתם מחזיקים רכב משנת 2000 אשר נמצא על הכביש מעל ל-14 שנה ברוב המקרים שוויו של הרכב לא יהיה גבוה במיוחד לכן במידה ויש צורך לתקן חלק שהתקלקל או לשלם אגרת טסט שנתית, עלות ההשקעה יכולה להיות לא פרופורציונאלית ביחס לשוויו של הרכב. במקרים רבים אנשים פשוט מעדיפים למצוא קונה רכבים לפירוק, למכור את הרכב ולהשקיע את הכסף ברכב חדיש יותר.

רכב אחרי תאונה –  במקרה בו נזק הרכב מגיע ל-60% מערכו של הרכב הוא נחשב לרכב שמורד מהכביש ולא ניתן יהיה לנסוע בו באופן חוקי שוב. במקרה כזה מוכרים את הרכב לפירוק במטרה לעשות שימוש בחלקים התקינים ולמחזר את הברזל שניתן.

רכישת חלפים משומשים – ברוב המקרים פנייה למגרש העוסק בפירוק תאפשר לכם להשיג את החלק הדרוש במחיר זול יותר ממה שתשלמו במוסך או בחנות לחלפים. חשוב לציין כי בשונה מאלטרנטיבות אחרות כאן מדובר בחלק משומש ולא חדש כך שמצבו זה עניין דינמי. במקרים רבים תוכלו למצוא חלפים מקוריים במצב מצוין שישמשו אתכם מצוין ועדיין לשלם הרבה פחות. יש לקחת בחשבון כי לא כל החלקים נבדקים ולכן וודאו כי אתם יכולים להחזיר את החלק תוך פרק זמן מוגדר במידה ואינו פועל כשורה.

על יתרונות וחסרונות

ניתן להגיד שמגרש העוסק בפירוק רכבים הוא פתרון שלא מתאים לכל אחד! אך אלו אשר יבחרו לפנות למגרש יוכלו למכור את הרכב שלהם באופן מהיר יותר ולקבל תמורה כבר במקום. מצד שני, במידה ומדובר ברכב שעדיין תקין סביר להניח שעם טיפה סבלנות תוכלו לקבל תגמול גבוה יותר אם תצליחו למכור אותו באופן פרטי...

שמדברים על רכישה של חלפים, היתרון העיקרי מתבטא בחסכון בעלויות בעוד שמי שיכול להרשות לעצמו תמיד יעדיף לרכוש את החלק חדש מהקופסא וליהנות מאריכות ימים גדולה יותר מחלק משומש.

רוצה מידע נוסף בנושא >>

רוצים מידע נוסף בנושא רכישת חלפים משומשים או מכירת רכב למגרש העוסק בפירוק רכבים? 
פירוק רכבים "גרר הארץ" מזמינים אתכם לבקר באתר ולקבל את התשובות לכל מה שחשוב שתדעו בנושא. 

בקרו אותנו באתר בכתובת http://grarisrael.co.il/ או התקשרו למספר 053-3351540... 

פירוק רכבים - גרר הארץ

גרר הארץ מספק שירותי גרירה וחילוץ & בעלת מגרש חלפים לפירוק רכבים. מגרש לפירוק רכבים לצורך חלקי חילוף ומיחזור ברזל. אנו קונים רכבים במחיר הגבוה ביותר ומציעים חלקי חילוף איכותיים במחירים הוגנים ללקוח. בנוסף, אנו מספקים שירותי גרירה וחילוץ בכל אזור המרכז!

שם איש קשר: יוסי אלדרמן

סיווגים