6 טיפים חשובים לפני שבוחרים מנעולן

זקוקים לשירותים של מנעולן? הנה דברים שכדא לקחת בחשבון רגע לפני שבוחרים איש מקצוע.... 

זקוקים לפריצה או החלפה של מנעול בבית או בעסק? המפתח נתקע בתוך הרכב? או רק חלק מהסיטואציות בהן יש

צורך להיעזר באיש מקצוע מוסמך אשר יחלץ אותנו, במקרה הזה מדובר במנעולן המתמחה בפריצה והחלפה של מנעולים. בחירה של מנעולן איכותי תעניק לכם חווית שירות טובה יותר ותמנע מצב בו אתם חושפים את הבית או העסק לאדם הלא נכון...

על מה כדאי לשים דגש?

1. רישיון מוסמך לפריצת מנעולים.
למקרה שלא ידעתם לא כל אחד ראשי לעסוק בתחום עדין כמו פריצת מנעולים מאחר והידע הזה יכול לשמש לדברים טובים אך מצד שני לפריצות וגניבות. על מנת לצמצם מצב שכזה יש פיקוח על ידי משטרת ישראל המעניקה רישיון מוסמך רק לאנשים שנבדקו ואין להם עבר פלילי (מלבד ההכשרה המקצועית הנדרשת).

2. זמינות גבוהה.
שאתם בוחרים מנעולן כדאי לחפש אחר אחד שיוכל לשרת אתכם גם בעתיד בכל צורך שלא יבוא. חפשו אחר מנעולן המספק שירותים 24/7 אשר יהיה זמין עבורכם גם בשעות הפחות נוחות "בשעת צרה". אולי כדאי לציין כי זה נהוג בתחום זה לספק שירותים מסביב לשעון בגלל שמדובר בצורך אשר במקרים רבים פשוט לא סובל דיחוי.

3. הגעה מהירה.
זה נושא חשוב שאתם תקועים מחוץ לבית באמצע הלילה. אם כבר אתם צריכים שירותים של מנעולן, מצאו אחד שמספק שירותים באזור הגיאוגרפי בו אתם נמצאים. ישנם חברות המספקות שירותים ארציים, בחרו דווקא באלו שמספקים שירות אזורי ממוקד. אם אתם גרים בתל אביב סביר להניח כי פורץ מנעולים בתל אביב יספק לכם שירות מהיר יותר.

4. פתרון לכל צורך.
בשביל להימנע משימוש באנשי מקצוע שונים תחת אותה קטגוריה תמיד מומלץ לחפש אחר נותן שירות המספק פיתרון כוללני תחת קורת גג אחת. צפו מהמנעולן שלכם שיוכל לעזור לכם בתחומים נוספים כמו החלפת דלת, פריצת כספות, שירותי פריצה לרכב וכד'.

5. ניסיון בשטח.
כמו בכל תחום, הניסיון המעשי הוא פקטור חשוב אשר משפיע באופן ישיר על מקבל השירות. מנעולן מנוסה יידע לספק לכם שירות מהיר ויעיל יותר ועל ידי כך יחסוך לכם זמן יקר. עניין נוסף הוא ביצוע פעולות נכונות במטרה לשמור על תקינות הדלת, המנעול או הצילינדר שדרוש תיקון או החלפה.

6. אמינות זה שם המשחק.
בטח שלא תרצו להכניס פורץ מנוסה לבית או לעסק שמדובר באדם לא אמין. לפני שאתם מחייגים אולי כדאי להשקיע דקה בבדיקה אודות אותו מנעולן. באמצעות רשת האינטרנט ניתן להגיע די בקלות לביקורות של לקוחות אשר קיבלו שירותים מאותו איש מקצוע. בדקו מה אנשים חושבים ואודות חווית השירות שקיבלו.

רוצה טיפים נוספים בנושא >>

ניר מנעולים מספק מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת. אנו מזמינים אתכם ליהנות מיתרונות רבים שאתם בוחרים את המנעולן שלכם... 

  • זמין עבורך 24/7.
  • מחיר הוגן.
  • שירות מקצועי ואמין. 
  • הגעה מהירה ללקוח. 

התקשרו עוד היום למספר 050-2080998 או בקרו באתר בכתובת http://www.lockservice.co.il/

 

ניר מנעולים - 24/7 כל אזור המרכז

ניר מנעולים - שירותי פריצה באזור המרכז
מחפשים מנעולן אמין באזור המרכז? ניר מנעולים מציע לך שירות מהיר, אדיב ואמין תוך שמירה על עבודה מקצועית ובטוחה.

אנו מספקים שירותים 24/7 ומציעים מגוון רחב של שירותים בתחום הפריצה. בין השירותים ישנם שירותי פריצה לבתים פרטיים, משרדים ורכבים, פריצת כספות, תיקון והחלפת כל סוגי המנעולים והצילינדרים ואפילו החלפה של דלתות...
שמדובר בבטחון של המשפחה שלך לא כדאי להתפשר באיש המקצוע, התקשרו עכשיו לניר מנעולים...

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ניר לוי

סיווגים