חברת KMCS - ייעוץ וניהול בטחון

יעוץ וליווי עסקי ברחובות

איך להימנע ממצב של אובדן עסקי

בעלי עסק? הנה כל מה שחשוב שתדעו בנוגע לאובדן עסקי ועל דרכי פעולה למניעה ושיפור הרווחים של העסק... .
גלו עכשיו איך לשמור על בטחון החברה! בהחלט שווה בקריאה, כנסו... 

אובדן עסקי בתוך עסק יכול לקרות עקב סיבות רבות ועל בעל העסק להבין את המשמעות שבפעולות שמשפיעות לצמצום התופעה במטרה לשמור על רווחיות העסק בצורה הנכונה והבריאה יותר. שמנהלים עסק צריך לדאוג לרבדים שונים הכוללים תמחור, ניהול עובדים, רכישה של סחורות, תשלומים, הנהלת חשבונות והרשימה עוד ארוכה ובקלות אפשר שלא למצוא את הזמן בביצוע פעולות אשר יחסכו לכם בהוצאות או בהפסדים מיותרים ויגדילו את רווחיות העסק. או במילים אחרות, מניעת אובדן עסקי.

שמדברים על אובדן עסקי...

שאתם שומעים את המושג "אובדן עסקי" הכוונה למעשה לדברים הקורים בתוך העסק אשר מתבטאים בבזבוז כספים מיותרים או הפסדים אשר לא קשה מאוד לזהות תוך כדי עבודה והם לא מופיעים בניירת של העסק, ברוב המקרים מגלים אובדן עסקי רק בסוף שנה בזמן שהעסק דואג לבצע ספירת מלאי שנתית המציגה בפניו את כל הנתונים הרלוונטיים. לצורך ההמחשה, מעילות וגנבות בתוך החברה במקרים רבים לא מורגשים לאורך זמן והעסק יכול לאבד כספים רבים "מתחת לרדאר". זה יכול להתבטא גם עקב בזבוז מיותר מצד עובדים או התנהלות לא נכונה באופן מכוון שמטרתה לפגוע באינטרס החברה...

אז איך נמנעים???

ראשית חשוב להבין כי לרוב העסקים יש אובדן עסקי כזה או אחר מאחר וקשה לייצר מערכת מושלמת, העניין הוא לשמור על אחוזים קטנים ומאוזנים שהעסק יכול לספוג, אחוז גבוה של אובדן עסקי מסכן את הצלחת העסק ויכול לגרום לקריסתו.  הנה מספר דרכים שיכולות לעזור לעסק לצמצם משמעותית את האובדן בתוך העסק...

  • החלטה נחושה – זה הצעד הראשון לכל תהליך שינוי. החליטו שאתם משקיעים זמן בעניין זה תוך הבנה שזה שווה לכם כסף, אם תבחנו את העניין תבינו כי כסף שאתם חוסכים זה כסף שאתם מרוויחים בסופו של יום.
  • אמצעי אבטחה לעסק – זה משהו שעסקים רבים בוחרים להיעזר בו ובהחלט ערכי לצמצום משמועתי של גניבות ומעילות בתוך הארגון. שימוש במצלמות אבטחה בנקודות שונות בעסק ומעל הקופה לצורך הדוגמה הם גורם מרתיע ויכול לצמצם מעילות באופן משמעותי.
  • מודעות גוברת בקרב העובדים וההנהלה – כינוסים ממוקדים בנושא אובדן עסקי בתוך העסק יכול להגביר את מודעות העובדים ולשפר את פעילותם בתוך הארגון. הדריכו אותם בפעולות לייעול אשר יכולות לשפר את תפקוד הארגון ולחסכון בזבוז מיותר של משאבים חשובים.
  • נהלי עבודה מסודרים מול ספקים – הם גם דרך מצוינת למניעת אובדן עסקי, בנו נהלים מסודרים בנוגע להתנהלות מול ספקים שתאפשר תהליך קבלת סחורות בצורה טובה ויעילה תוך בדיקה יסודית של הסחורה שמגיעה לעסק. תשלום עבור סחורות שלא קיבלתם זה הפסד ישיר של כסף, שווה להשקיע את הזמן בבדיקה.  

 

לתת למקצוענים לשמור לכם על העסק...

למקרה שלא ידעתם, היום ישנם חברות המתמחות בייעוץ וניהול בטחון העסק שמטרתם לבחון את העסק בצורה מעמיקה ולייעץ לכם איזו פעולות יש לבצע. מלבד ייעוץ ברוב המקרים תוכלו לקבל גם ליווי צמוד ומגוון שירותים העוסקים רק במניעת אובדן עיסקי... 

רוצים לצמצם את האובדן העסקי בתוך החברה? חברת KMCS מתמחה הייעוץ, ליווי ומתן פתרונות מקצועיים בדיוק למטרה זו. החברה מספקת מגוון שירותים ומתן פתרונות אישיים בהתאם לצרכים של העסק. 

חברת KMCS - ייעוץ וניהול בטחון

חברת KMCS מתמחה בתחום הייעוץ הבטחוני ומספקת מגון שירותים בתחום לעסקים וחברות בישראל. החברה מספקת שירותים כגון: אבטחת מרכזי לוגיסטיקה, בדיקות פוליגרף, ייעוץ בטחוני ועוד במטרה למנוע אובדן עסקי לעסק.

לחברה ניסיון רב בתחום ייעוץ וניהול הביטחון של העסק שלך ונשמח לעשות עבורך את הטוב ביותר. אנו ממוקמים ברחובות ומספקים שירותים בכל אזורי האר

שם איש קשר: יוסי

סיווגים