homelinesport

אימון ספורט וכושר

כל השיטות לשמירה על תזונה נכונה במהלך יום העבודה .

אנחנו מבלים שם  לפחות תשע שעות כל יום ומכוונים את עצמנו לאותו המקום חצי משעות היממה ועדיין, קשה לשמור על תזונה נכונה במקום העבודה. 

כל השיטות לשמירה על תזונה נכונה במהלך יום העבודה

יום ‏29 יולי 2012‏ בשעה ‏10:16‏

אנחנו מבלים שם  לפחות תשע שעות כל יום ומכוונים את עצמנו לאותו המקום חצי משעות היממה ועדיין, קשה לשמור על תזונה נכונה במקום העבודה. הטיפים החשובים ביותר הם קודם כל להפסיק להזמין אוכל מבחוץ! כשמזמינים אוכל מבחוץ אין שליטה על התפריט. וכמובן שמבחינה כלכלית, זה ממש לא משתלם, בנוסף ישנו הערך הקלורי של כל מנה ומנה, לעולם לא נדע ממה מורכב הרוטב לסלט שלנו ובאיזה יום נקנו הירקות. הפתרון הנכון ביותר הוא לדאוג לקופסאות נוחות והבאת אוכל מהבית. בידיעה שיש לנו שליטה מלאה על תהליך ההכנה, אפשר להשקיע ערב קודם קצת יותר וליהנות בארוחת הצהרים ממנת עוף ואורז עם ירקות מאודים. או מפסטה מחיטה מלאה עם ירקות מוקפצים קלות.

גם לשעות הבוקר ולארוחת עשר אפשר לדאוג בקלות. במקום לאכול את הקרואסון שמישהי הביאה בבוקר למשרד, מנת יוגורט בתוספת פרי חתוך, מעט אגוזים וטיפה סילאן יכול להוות פתרון אידאלי לארוחה עשירה בוויטמינים ומינרלים. אפשרות נוספת היא להשקיע עוד דקה בבוקר ולחתוך פרוסות גמבה וגזר ולאכול בהפסקת עשר ובין הארוחות.רצוי לוותר על כוס אחד של קפה ביום ולהמיר אותה בשלוש כוסות מים לפני ארוחת הצהרים הגדולה. המים עוזרים למהלך תפקוד תקין של האברים הפנימיים ועוזרים למנוע התייבשות. במהלך היום אנחנו נמצאים בתוך חלל עם מזגן ולא מרגישים בהכרח צמאים לכן חשוב להרגיל את עצמנו לשתות קצת יותר מים צוננים . אפשר אפילו להביא כמה עלים של נענע,לואיזה,מנטה ולשים בתוך קנקן מים. זה מוסיף טעם ומושך את העין עד שכולם במשרד יאמצו את השיטה.

בדרך כלל לקראת השעה שלוש בצהרים ישנה ירידה קלה בתפקוד היומי שלנו ולכן שקית עם מעט פירות יבשים מעלים בחזרה את רמת הסוכר ועוזרים לנו לסיים בשלום. במהלך שעות היום בעבודה מעט תרגילים תוך כדי ישיבה יכולים להועיל לחיזוק שרירי הבטן.יושבים על קצה הכיסא מזקיפים את הגב משחררים כתפיים ונשמו נשימות עמוקות והכניסו את הבטן פנימה לתוך הגב ואז הרפו. אחרי מספר פעמים כאלו במהלך היום תרגישו יותר טוב.בנוסף מומלץ לקום למספר דקות כל שעתיים כי הרי ישיבה ממושכת עלולה לגרום לכאבי גב ואפילו לקרישי דם המצטברים בגוף. השילוב בין תזונה נכונה לכושר גופני מניב תוצאות חיוביות בכל תחומי החיים ובמיוחד בתחום המקצועי שהרי אנחנו רוצים לתת את המקסימום שלנו ולהצליח. וזאת הדרך הטובה ביותר.

מתחילים ....

homelinesport

המפתח לאורח חיים בריא .

ייעוץ תזונתי + אימון כושר אישי עם מאמן מקצועי במקום ובזמן שתבחר

שם איש קשר: איתן פארן

סיווגים