נס מצלמות אבטחה

ציוד אבטחה בבני ברק

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !

אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

מצלמות בבתי קשישים

כמו ילדים, גם קשישים סובלים לעיתים מהתעללות מצד מטפלים, אבל הם לא תיארו לעצמם שהם בינתיים גם "מדגמנים" את ההתעללות. מה היה קורה בלי מצלמות אבטחה ?

גלישה ברשת מעלה כי הצבתן של מצלמות נסתרות בבתי קשישים אכן חושפת תופעה המונית של התעללות בקשישים, וקיים מידע על עשרות מקרים בהם צולמו בזמן אמת מטפלים מתעללים במטופליהם הקשישים, חסרי האונים וחומר זה אף משמש כראייה בבית המשפט.

העובדה הזו גרמה לכך, שמשפחות רבות של קשישים (בעיקר כאשר הן עדיין אינן מכירות וסומכות על המטפלים) מציבות בבתי הקשישים מצלמות אבטחה, והופכות למרגלות "מטפלים" בניסיון להבין איך מתנהגים עם יקיריהן. נוכחות מצלמות האבטחה תורמת לביטחון האישי להם, ומסירה מהם דאגה, משום שהן יודעות שבסופו של דבר הן ידעו בוודאות לאיזה יחס זוכים הקשישים שלהם.

אי אפשר לומר כי כל גננת או מטפלת של ילדים או קשישים היא מתעללת בפוטנציה, אבל להורים לילדים ולמשפחות של קשישים הספיקו מספר קטן מאוד של מקרים, כדי להיכנס לבהלה, ולדרוש התקנה של מצלמות אבטחה בגני ילדים, כמו גם יוזמה של משפחות להתקנת מצלמות אבטחה בבתי יקיריהם הקשישים.

סוגי מצלמות אבטחה ומצלמות נסתרות

מצלמות אבטחה ומצלמות נסתרות משווקות היום מסוגים רבים ולשימושים שונים. מצלמות נסתרות יש היום בכל מיני דגמים ועיצובים, רובן גם בלתי ניתנות לזיהוי וממוקמות בתוך שקע חשמל, גלאי עשן או אזעקה, בתוך שנאי חשמל בצורת נחש עם מיקרופון, בתוך עינית לדלת ובעיצובים שונים שנראים כמו פריטים תמימים שימושיים, אך מותקנת בהם מצלמה נסתרת.

בעבר היה תחום המצלמות אבטחה והמצלמות הנסתרות קשור בבילוש, מעקב, ובשימוש ניכר של חוקרים פרטיים, גורמי ביטחון, משטרה ועוד אבל מאז שמחירן ירד בעשרות אחוזים, הן יותר זמינות ונגישות לציבור הרחב, שחלק ממנו גם צריך אותם מכל מיני סיבות.

 

נס מצלמות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה מזה שנים ועושים זאת במקצועיות רבה.

 

נס מצלמות אבטחה

מחפשים מצלמות אבטחה לבית , לעסק או למשרד ?
הייתם רוצים לדעת מה קורה בבית כשאתם לא נמצאים ?
הייתם רוצים לדעת אם התינוק או הקשיש התלויים במטפל מקבלים יחס ראוי ?
היום, מצלמות אבטחה בהישג ידכם יותר מתמיד. מצלמות האבטחה שהיו פעם נחלתם של מוסדות ,
עסקים או דירות יוקרה הפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל.

כיום מצלמות אבטחה הן פחות יקרות , ידידותיות למשתמש ומאפשרות מגוון רחב של פעולות צפייה ובקרה מרחוק.

נס מצלמות אבטחה מביאים את הבשורה לכל בית ועסק בישראל. נס מצלמות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה מזה שנים ועושים זאת במקצועיות ואדיבות רבה.

אצלנו תמצאו מבחר רחב של מצלמות אבטחה מהמותגים המובילים בעולם ומערכות אזעקה מתקדמות .
נס מצלמות אבטחה מספקים שירות מכירה והתקנה של מצלמות אבטחה מתקדמות ביניהם :

מצלמות אבטחה במעגל סגור
מצלמות אבטחה IP אלחוטיות
מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה לבית
מצלמות אבטחה לעסק
התקנת מצלמות אבטחה נסתרות באיכות גבוהה

למה לבחור בנו ?

שירות ייעוץ ראשוני והצעת מחיר בבית הלקוח ללא תשלום
וותק מעל 10 שנים בהתקנת מצלמות אבטחה
מוצרים מקוריים מהמותגים המובילים בעולם
שירות תמיכה טכנית לשנה
שירות אדיב ומקצועי עד בית הלקוח

לקבלת ייעוץ והכוונה ברכישה והתקנת מצלמות אבטחה התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם
03-5037568 052-6789000

שם איש קשר: ניסים

סיווגים