סליפ IN חדרי שינה

רהיטים - יצור ושיווק בראשון לציון

עיצוב חדר השינה לאחר לידת תינוק

נולד לכם תינוק חדש? תאריך הלידה מתקרב ובא? זה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב איפה תמקמו את הדייר החדש של הבית וכיצד תעצבו ותארגנו את אותו מקום כך שיהיה נוח ונעים ליתר בני המשפחה וכמובן לכם ההורים בעת הטיפול בתינוק.

 

הורים רבים בוחרים לשכן את התינוק בחדרם, במיוחד בשבועות הראשונים לחייו , חשוב מאוד להתאים את עיצוב חדר השינה וכמובן חדר התינוק כך שיתאים לכל השלבים של גדילתו, בעת השינה בחדר השינה של הוריו לאחר המעבר אל חדרו שלו או אל האזור שהוקצה לו בבית בחדר של אחיו הגדול.

האם כדאי לצרף את התינוק אל חדר השינה בשלבים הראשונים?

מרבית ההורים מעדיפים להעביר את התינוק אל חדרם במיוחד כתוצאה מהלילות הארוכים ללא שינה. למרות שמומלץ להרגיל את הילד לשינה בחדרו שלו, אפשר בהחלט להבין את אותו הקושי שדורש קימה מהמיטה והליכה אל חדרו של התינוק בכל פעם מחדש אותה סיבה שגורמת לנו להיכנע ולכלול את התינוק כתוספת לדיירים הקיימים בחדר ההורים.

 

חדרי שינה הורים

 

על כן, אם כבר גמרתם אומר  ובחרתם לשכן את התינוק בחדריכם, חשוב מאוד למצוא לו פינה שתביא לנוחות שלכם בחדר, גם אם הפרטיות נגוזה, יכולת שימור הדינאמיקה ויצירת מקום מסודר גם לזוג וגם לתינוק החדש.

 

יצירת עיצוב מיניאטורי בחדש השינה שלכם באופן זמני יביא לארגון חדר תינוק נוח ונעים מבלי שתצטרכו לצאת מהחדר אבל גם לשימור האיזון הזוגי שלכם, עד כמה שהדבר ניתן בשלושת החודשים הראשונים.
 

כיצד נרכוש מיטת תינוק כך שתתאים גם לחדרו וגם לחדר ההורים?

חשוב מאוד לבצע מדידות מדויקות, כך שמיטת התינוק תאים לחדר שלנו , תכנס אליו ולא תדרוש פירוק והרכבה נוספים לאחר ההחלטה להעביר את התינוק לחדר משלו. שלב המדידות חשוב מאוד וימנע מאתנו סרבול וקושי הן בעת ההעברה והן בכל הקשור לעומס הבלתי נמנע בחדר השינה שלנו בתקופה הראשונה בשבועות והחודשים הראשונים לחיי התינוק. רכישת מיטה בעלת גוון ניטראלי מומלצת גם היא כדי למנוע מצב של עיצוב בולט ורועש מידי בשילוב הריהוט הקיים בחדר ההורים.

 

 

עיצוב חדר השינה של הילד עם הולדת תינוק חדש

במרבית המקרים לאחר שהתינוק יגדל ויגיע לגיל בו הוא מסוגל לישון לילה שלם ללא הפרעות (עד שהשיניים יתחילו לצאת) ישוכן יורש העצר הבא בתור בחדר עם אחיו הבכור. במיוחד מאחר שאנחנו יוצרים שילוב שכזה עם החדר הקיים יש לבחור בריהוט שישתלב עם הריהוט בחדר של הילד הגדול יותר, ויותאם לאווירה הכללית של החדר.

 

הורים רבים יוצרים חלוקה מסודרת וברורה של החדר כדי לאפשר לילד הגדול תחושה שלמרות שהשטח והמרחב הפרטי שלו נגזל הוא עדיין מקבל שמץ של פרטיות ושייכות בחדר. נסו להימנע מיצירת חדר תינוק מלא בחדרו של הילד כדי למנוע תחושת קנאה ותחושות עומס בעיצוב ונראות החדר.

המאמר בחסות: סליפ IN חדרי שינה

סליפ IN חדרי שינה

חברת סליפ IN מביאה לכם חדרי שינה מעוצבים ממגוון סוגים. עיצוב חדרי שינה מכל הסוגים ובמחירים שפויים. אנו מספקים חדרי שינה להורים, חדרי שינה לנוער, חדרי שינה לתינוקות ועוד. תמצאו אצלנו גם חדר שינה כפרי, קלאסי, יהודי, חדר שינה מעץ מלא ובכלל חדר שינה מעוצב מכל סוג. אל תשכחו לבדוק קטגוריית חדרי שינה במבצע!

שם איש קשר: רוני

סיווגים