isound

אביזרים לרכב בראשון לציון

מולטימדיה לרכב - כל נסיעה הופכת לטיול !

לרשות בעלי הרכבים מוצעות היום מערכות מולטימדיה לרכב, חלקן ייעודיות לסוג רכבים מסוימים, וחלקן אוניברסליות המתאימות לכל סוגי הרכבים. מדובר על כ-500 סוגי מערכות מולטימדיה שונות, כל אחת עם היתרונות שלה.

בהתחלה זה היה הרדיו דיסק הקטן, שכדי למנוע חלילה מגנבים לשים עליו עין, נוהגים היו הנהגים לשלוף אותו מהרכב ולהחזיר אותו כשהם נוהגים שוב. היום מדובר על מערכות מולטימדיה דיגיטליות, עם כל הנוחות והשכלול שהופכים כל נסיעה לחוויה של ממש.

 לרשות בעלי הרכבים מוצעות היום מערכות מולטימדיה לרכב, חלקן ייעודיות לסוג רכבים מסוימים, וחלקן אוניברסליות המתאימות לכל סוגי הרכבים. מדובר על כ-500 סוגי מערכות מולטימדיה שונות, כל אחת עם היתרונות שלה.

יש מערכות מולטימדיה לרכב שבהן מערכת ניווט של WASE משולבות די.וי.די ו- GPS, יש מערכות מולטימדיה לרכב עם GPS, דיבורית ומצלמה. יש כאלה שמתחברות להגה המקורי של הרכב או לשלט עם תפריטים בעברית. יש מערכות מולטימדיה לרכב כוללות אינטרנט משולבות בתוכנת WASE, נגן ודי.וי.די לסרטים, ויש מערכות מולטימדיה לרכב עם קישוריות אלחוטיות שמעבירות את השיחות לפלאפון דרך מערכת שמע מובחרת מעולה.

לחלק ממערכות מולטימדיה לרכב צג מגע של 6,7 או 8 אינץ', עם תוכנות ניווט, מחוברות קבוע למתח שברכב, עם נפח אחסון פנימי לאחסון קבצי קול וידאו או תמונה.

יש מערכות מולטימדיה לרכב ייעודיות לפי סוגי הרכבים כמו למשל לסוזוקי, סיטרואן, אאודי, סובארו ועוד וניתן היום להזמין מערכת מולטימדיה לרכב המתאימה לכל סוגי הרכבים גם בהזמנה מיוחדת עם כל הפונקציות שתרצו.

התא הקטן הזה שבעבר שימש לאפסון הרדיו דיסק והיה בזמנו פריצת דרך כמעט "עולמית" הפך לקומה שלמה של שטח גדול עם צג צבעוני וגדול - מולטימדיה לרכב שאפשר לצפות בו, או צד מגע עם תמיכה בעברית מותאם למערכת הפעלה אנדרואיד.

בעידן בו לכל אחד כמעט יש פלאפון חכם, זה היה רק עניין של זמן עד שהדיגיטליות הזו תחדור לכל רכב ותהפוך כל נסיעה, לטיול !

isound - מערכות מולטימדיה לרכב מומחים במכירה והתקנת מערכות לרכב. 

isound

isound מערכות מולטימדיה לרכב מומחים במכירה והתקנת מערכות לרכב. אצלנו תוכלו למצוא את המותגים המובילים בעולם במחירים משתלמים. כולל שירות התקנת מערכות לרכב במקום.

שם איש קשר: עידן בן שושן

סיווגים