פלס בדק בית

ביקורת מבנים

אישורים ואסמכתאות לאחר בדק בית

כך תגנו על עצמכם בפני כשלים ותשלומים מיותרים בעתיד

בדיקת בדק הבית נכנסה אל השוק הפרטי כרוח סערה  במיוחד עקב פרויקטים שונים שהוכיחו את עצמם כבלתי אמינים בעליל, בין אם בכשלים קלים יחסית ובין אם בכשלים חמורים וחריפים יותר.בדק בית דווקא בתחום בדק הבית, זה שאמור לגלות לנו את הכשלים הקטנים והגדולים, חשוב מאוד לקבל ערבויות ואסמכתאות בנוגע לכל בדיקה, תוצאה, פלט והמלצה.

בחברות בדק הבית, חייבים להתקיים יסודות של אמינות, בייחוד בשל הסיבה לקיומם, בדיקת עמידותו של המבנה בתקנים הנדרשים, ובדיקת האיכות מאחוריה עומד הקבלן. משום כך, חובה על הלקוח לבקש תעודה או מסמך המאשר את ביצוע הבדיקה, מועד ביצוע הבדיקה וההמלצות לתיקונים והתוספות הנדרשות..

 

בדיקת אמינות חברת בדק הבית והאישורים הנדרשים


חשוב מאוד לבדוק כי לחברת בדק הבית קיימים האישורים הנדרשים לביצוע העבודות. חברת בדק בית מקצועית חייבת לכלול אנשי מקצוע מתחומי ההנדסה השונים וכמובן בעלי תעודות ממכון התקנים באשר לתקינות ותוקף הציוד שלהם ואישור לביצוע עבודות בדק בית ובדיקות בדק בית.חברת בדק בית

רבים אינם יודעים, אבל קיימים תחומי מקצוע רבים אשר מחייבים אישור ממכון התקנים לא רק לטובת המכשור הטכנולוגי אלא גם להרשאות וההסמכה לשימוש במכשור וכמובן אסמכות מקצועיות לעבודה ופעולה בתחום זה. חשוב מאוד שלא לוותר על השלב הזה כדי לקבל בדיקה עם תוצאות אמינות ומדויקות כתוצאה מכך שבדק הבית בשונה מעבודות אחרות, כמו שיפוץ ועיצוב הוא רק חלק מתהליך שרשרת שמתבצע לטובת איכות החיים ומניעת הסכנות בבית כתוצאה מליקויים ברמות השונות.

בדיקה שאינה יעילה יכולה לא רק לגזול מכם כספים לחינם אלא חמור מכך, למנוע מכם את הידיעה בדבר הליקויים הקיימים שחשוב לטפל בהם.


בדיקת קיימות החברה ורישומה במכון התקנים ואישורים נדרשים

בדיקה נוספת שחשוב מאוד לבצע היא בדיקת הרישום של החברה. כל אחד יכול לפתוח היום אתר אינטרנט ולכתוב בו ככל העולה על רוחו. חברה מקצועית תהיה רשומה כחוק ובאופן מורשה וניתן יהיה למצוא אותה רשומה באתרים של הרשויות כחברה אשר עוסקת בתחום עליו היא מצהירה. במשרדים הממשלתיים קשה מאוד לקבל אישור לעסוק בעבודות הנדסיות מסוג זה ולכן כל כך חשוב לבצע את הבדיקה הנ"ל.

 

אלו אישורים חשוב לקבל עם תום בדיקת בדק הבית

חשוב לבקש את האישורים אשר כוללים את התאריך הרלוונטי בו התבצעה הבדיקה וכתב התחייבות שכל הבדיקות התבצעות בהתאם לתקנים והדרישות של משרד המקרקעין ומכון התקנים, זהו אישור שחשוב מאוד לקבל, כדי לוודא ולהיות בטוחים כי המסקנות וההמלצות שקיבלתם ועל פיהם תפעלו אכן נבדקו בעין מקצועית.

לאחר קבלת המסקנות, במידה ומדובר לאחר תקופה ארוכה מתקופת הבנייה תאלצו להזמין אנשי מקצוע לטיפול בליקויים, טיפול בבעיה שאינה קיימת או חוסר טיפול בליקוי שדווקא כן קיים עשוי להיות מסוכן ביותר, על כן, חשוב מאוד לוודא את האותנטיות של האישורים הללו עוד לפני בחירת חברת בדק הבית.

המאמר בחסות חברת פלס בדק בית

פלס בדק בית

חברת פלס בדקת בית עוסקת במתן שירותי בדיקת בתים, דירות ומבנים לפני ולאחר רכישה. מגוון בדיקות

מקצועיות על ידי מומחים בתחום. פלס מובילה את תחום בדק הבית בישראל בליווי אישי ותצוד לאורך כל

תהליך הבדיקה. בין שירותי החברה תוכלו למצוא: בדיקת בתים, ליקויי בניה, בדיקות קרינה וגז, שמאות

מקרקעין, בדיקות צנרת כולל צילום פנים הצנרת, בדיקת דירה לפני קניה, בדיקת דירה חדשה מקבלן ועוד

מגוון שירותים מקצועיים.

לפרטים נוספו כנסו: http://www.peles-group.co.il/

שם איש קשר: איציק

סיווגים