בוא ליצור את הצלחתך!

בין אם מדובר בנקודת מפנה בחייך, בשיחה גורלית, או בתשוקה לפרוץ קדימה, בוא וניצור את עתידך.

עבורי אימון הוא תפישת עולם, דרך חיים, ובמיוחד משהו שאני חווה ונושם אותו קרוב ל-24 שעות ביממה, לעיתים גם תוך כדי שינה. בעיקר מדליק אותי לאמן אנשים המשוכנעים כי אין סיכוי שמשאלותיהם תתגשמנה ותשוקותיהם תהפוכנה למציאות. בכל פעם שזה מצליח, אני מרגיש בתוכי "בינגו", ומתענג על פסגת האוורסט.

מהו אימון?

האימון מתרחש בתפר שבין "החיים הם עכשיו", לבין "איזה באסה שאני לא מצליח לחיות את חיי". הפער בין הרצוי לבין המצוי - ותחושות התסכול (או התשוקה) המתלוות אליו, הם אלו שמביאים אנשים לקחת אוויר ולהרים טלפון בכדי לחולל שינוי בחייהם.

הבאתי את תחום האימון לחיל האוויר ב-1995 כשהייתי בו יועץ ארגוני, ומאז אני חווה, מאמן, מתאמן, מכשיר מאמנים ומפתח אותו עוד ועוד. עבורי האימון הוא הזדמנות מאוד גדולה לפגוש אנשים ברגע מיוחד זה ולסייע להם ליצור את חייהם החדשים.

אני מזמין גם אותך.

כיצד אני מאמן?

למי שקרא את ספרי - רב המכר "לאמן את הפרפר", אני מאמן באופן דומה מאוד למאמן המתואר בספר.

באימון שלנו - הבמה שייכת לך, ואני פועל עמך ולצידך בכדי שתהיה לך האפשרות ליצור את המציאויות אליהן אתה משתוקק.

אני שם בכדי להריע לך, לנגב דמעה ולהושיט יד כשצריך, לאתגר אותך, ולחגוג אתך על כל פסגה שכבשת ועל כל צעד שהעזת לטפס לקראתה.

במהלך השנים פיתחתי מומחיות גם באימון טלפוני!

מה המיוחד באימון שלי?

באימון שאני עורך אנשים "רגילים" יוצרים תוצאות "בלתי רגילות".

הם אוהבים את עצמם יותר, צוחקים יותר, מחוזרים יותר, מובילים יותר, מתמודדים טוב יותר עם קשיים, גמישים, יצירתיים, נמרצים, נלהבים, מצליחים ורואים צבעים בהירים ומשמחים יותר. וזה מתרחש כבר בפגישת האימון הראשונה.

התקשרו אליי ויחד נצא לדרככם החדשה...

בני מרגליות - אימון אישי, אימון עסקי, קורסים לארגונים

שמי בני מרגליות.

האימון הוא מרכז עולמי.
גיליתי שבאמצעותו אני נותן לעצמי מתנה מרגשת ויוצר איכויות רבות בחיי.

במשך שנים רבות שימשתי יועץ ארגוני בחיל האוויר, הכשרתי יועצים ארגוניים במסגרת תכנית הכשרת היועצים של ממד"ה (מחלקת מדעי ההתנהגות של צה"ל) ובהמשך גם התפתחתי להיות סופרווייזר, המלווה את היועצים הארגוניים בהתמודדותם עם לבטים מקצועיים. כיום אני חבר בכיר באיפ"א (האיגוד הישראלי לפיתוח ארגוני).

בשנת 1995 הבאתי לחיל האוויר את הקונספט והפרקטיקה של האימון הניהולי; נשביתי בקסמיו ומאז אני מתמחה בו במעגלים הולכים ומתרחבים, ומיישם אותו עוד ועוד.

הבטחתי לעצמי כשאעמוד ברשותי אהפוך את האימון למרכז חיי. מאז 2004, עת פרשתי מצה"ל, אני מממש את הבטחתי ואהבתי.

אני מאמן אנשים החפצים בהצלחה, ביצירת מציאות חדשה בחייהם האישיים והתעסוקתיים ובפריצת דרך. במקביל כבר שנים רבות אני נהנה מהכשרת מאמנים לפריצת דרך אישית, ניהולית ועסקית ועורך הרצאות, קורסים וסדנאות מעצימות ומרגשות.

בדרך זו אני מממש את חלומי ומעניק לעצמי ולאחרים מתנה יקרת ערך.
אני צומח איתם ובסיועם, ומאפשר לעצמי ולאחרים לגלות את הקסם שבתוכם ולחיות אותו בגדול.

שם איש קשר: בני מרגליות

סיווגים

וידאו: