Dolce-divani סלון פינתי

רהיטים - יצור ושיווק בבת ים

סלונים פינתיים או מערכות 3+2 ?

מערכות הישיבה המודרניות הינן הבחירה הפופולארית ביותר בקרב רבים. יותר ויותר משפחות מבינות את החשיבות והיוקרה שבעיצוב מערכות סלוניות ואילו אחרים עדיין מעדיפים את הבחירה המסורתית והמוכרת בספות של 2+3 כפי שאלו היו נמכרות בשנים האחרונות. ספות 2+3 הינן דרך המכירה הפופולארית ביותר  בשנות התשעים ואפילו בתחילת האלפיים אולם בשנים האחרונות ניכרת מגמה של ריהוט קומפלט ומעבר לרהיטים יותר הרמוניים ואינטואיטיביים, המשתלבים בצורה הכללית של הבית ושואפים ליצור שלמות עיצובית.

ספות 2+3


עד לא מזמן היו הספות הביתיות נמכרות תמיד בצירוף ליחידה נוספת. אלו היו נמכרות (ועדיין במקומות רבים) בשתי יחידות של שלושה מושבים ושני מושבים, בייעודים לסלון או לחדר האורחים במטרה להעניק מקום ישיבה ראוי סלונים יוקרתייםלמספר אנשים הגדול מבני המשפחה המצומצמת בלבד. חשוב לדעת כי סלון מלבני עדיין יכול להוות חדר אידיאלי לספות 2+3 אולם בעידן האחרון, עם התרחבות החדרים בעיצובים המודרניים קל יותר למצוא סלוני ענק מאשר הסלונים המלבניים הקטנים שהיו נפוצים עד לא מזמן בכל רחבי הארץ.

 

לפרטים נוספים בקרו באתר: http://www.dolce-divani.co.il


ספות ה 2+3 הינן בעלות יתרון של נוחות עיצוב שכן ניתן למקם אותן באופן חופשי במרחב. המעוניינים ביצירת מרחב בבית ופיזור הריהוט ברחבי הסלון יוכלו לגלות את היתרונות הרבים שבספות 2+3. אלו מיוצרות במגוון רחב של מידות וגדלים, עיצובים וצורות כך שניתן לבחור את העיצוב המתאים ביותר לכל בית באשר הוא.

 

מערכת סלונית פינתית

מערכות ישיבה

בסלונים בעלי קיר אורך רצוי דווקא להציב מערכות ישיבה המעוצבות כסלון פינתי ומעניקות השלמה טבעית לקווי

ם העיצוביים של הבית. רצוי כי ספות אלו יהיו בעיצוב סגנוני דומה לעיצוב הקיים בבית על מנת להשלים אותו וליצור הרמוניה עילאית. הסלונים הפינתיים המיוצרים כיום מגיעים במגוון רחב של עיצובים שונים ולכן ניתן להתאים אותם לכל סוג סלון ועיצוב ייחודי באשר הוא. ישנם סלונים פינתיים אותם אף ניתן להזמין לפי מידה ובהתאמה אישית מבחינה עיצובית וסגנונית – הכל בהתאם למעצב.

 

מערכות הסלון הפינתיות מעשירות את מראה הבית וממלאות את חלל הפנים של חדר האורחים או הסלון. מערכות ישיבה פינתיות מתאימות לאוהבי הפינוק – הנהנים "להימרח" על הספה ואלו האוהבים מראה עשיר ומלא בסלון הבית. ניתן להזמין מערכות ישיבה פינתיות לבית במגוון גדלים אולם יש לשים לב כי מערכות הישיבה הנרכשות אינן גדולות מדי לגודלו של הסלון – מה שעלול ליצור תחושת עומס על המתבונן.

המאמר בחסות Dolce-Divani מערכות ישיבה, סלונים וריהוט יוקרתי לבית

Dolce-divani סלון פינתי

חברת Dolce-divani מייבאת ריהוט יוקרתי מאיטליה, כל מוצריה הם מהאיכותיים ביותר. החברה מציעה עיצובים ייחודים ומרשימים במחירים השווים לכל כיס. סגנון העיצובים נע בין המודרני הקלאסי לאתנתי האינטמי. אתם מוזמנים להגיע לאולמות התצוגה ולהתרשם ממערכות ישבה מעור/בד, חדרי שינה, מזנונים ועוד. החברה בעלת מספר סיניפים בבת ים, ראשון לציון, אשדוד ואזור. אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם

שם איש קשר: גבריאל

סיווגים