ההבדלים בין מגבר לרסיבר ומה עדיף לקולנוע ביתי

ההבדל הגדול והמיידי בין מגבר לרסיבר הוא שמגבר הוא רכיב, בעוד הרסיבר הוא מערכת. מגבר הוא רכיב המיועד לקבל אותות חשמליים בעוצמה נמוכה, ובאמצעות סט של קבלים חשמליים, להגביר את האות פי כמה וכמה, על מנת שניתן יהיה לשמוע אותם בעוצמה גבוהה. כך למשל, כאשר אתם מחברים את נגן האודיו שלכם למערכת הסטריאו ברכב, המגבר המצוי בתוך מערכת הסטריאו קולט אותו חלשים מאוד מנגן האודיו, אותות המתאימים לאוזניות בלבד, ומגביר אותם על מנת שניתן יהיה לשמוע אותם בכלל, ושמוע אותם בעוצמה גבוהה ברמקולים של הרכב בפרט.

מערכת אודיו שלמה אל מול מגבר בודד

רסיבר לעומת זאת, הוא מערכת אודיו שלמה הכוללת בתוכה מגבר כרכיב בלבד. בעוד שמגבר הוא פשוט ספק כוח המגיע כבלוק אחד ללא שום כפתור בדרך כלל, רסיבר הוא מערכת שיכול להכיל פונקציות נוספות כמו מקלט רדיו, קדם מגבר, מערכות לעיבוד אודיו כמו אקולייזר, דולבי וכדומה. הבחירה בין מגבר ובין רסיבר היא בחירה של טרייד אוף קרי, וויתור על פונקציונליות מסויימת לטובת פונקציונליות אחרת בכל אחת מן האפשרויות. כך למשל, מגבר נטו הוא האמצעי הטוב והאיכותי ביותר להגברת אותו חשמליים, ואם חשובה לכם הגברה בעלת עוצמה, הגברה נקייה, הגברה טהורה של אותו חשמליים, מגבר הוא הבחירה הנכונה עבורכם

רסיבר – הפתרון האידיאלי למרבית האפליקציות הביתיות

יחד עם זאת, בשילוב של מגבר באפליקציות ביתיות, אנחנו בדרך כלל מחפשים את המערכות שיספקו לנו את הערך הגבוה ביותר בצורה נוחה וסבירה. זה לא יהיה חכם להרכיב בבית טיפוסי עם סלון קטן, מגבר אחד גדול, לצידו מקלט רדיו, לצידו נגן תקליטורים ולצידו מערכת חיבור לכניסת אודיו חיצוני. במקום כל הרכיבים האלה, בונים רסיבר אחד שיודע לתת לנו את כל הפתרונות הנדרשים בתוך מערכת אחת, בצורה נוחה, קומפקטית ויעילה. הרסיבר מאפשר לנו גם לחבר יותר מרמקול אחד או שניים, ומאפשר למעשה חיבור של חמישה רמקולים ואפילו שבעה, בנוסף לרמקול סאב וופר להגברת בס. הרסיבר מספק לנו גם מגוון אופציות לעיבוד קול כמו אקולייזר, הגברת בס, הגברת טרבל, באלאנס בין הרמקולים, פיידינג של רמקולים וכדומה.

מערכת קולנוע ביתי עם רסיבר

עבור מרבית האפליקציות הביתיות, רסיבר יודע לספק לנו די והותר ערך, ואין צורך ברכישת מגבר בנפרד. כאשר מדובר באפליקציות מסחריות כמו השמעת מוסיקה באירועים, במועדונים או בטבע, מגבר יכול לספק את הערך הגבוה ביותר, מאחר והוא מספק עוצמה טובה יותר המובילה לאיכות טובה יותר גם בתנאים קשים. אם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר בהקשר של מערכת קולנוע ביתי, רסיבר הוא הפתרון הטוב ביותר, הוא מאפשר לכם ניתוב של השמע לחמישה רמקולים ויותר, בנוסף לסאב וופר, עיבוד קול, שליטה על עוצמת הקול בכל רמקול בנפרד ועוד שורה של פיצ'רים משמעותיים בתחום של קולנוע ביתי.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר של אודיו קונספט: http://www.audio-concept.co.il

אודיו קונספט - מערכות אודיו וקולנוע ביתי

אודיו קונספט - מערכות אודיו וקולנוע ביתי, רמקולים, מגברים, מקרן קול ועוד מגוון מוצרים

חברת אודיו קונספט עוסקת בייבוא, שיווק ומכירת מוצרי אודיו וקולנוע ביתי ממותגי הסאונד הטובים בעולם.

מבחר ענק של מערכות סטריאו, מגברים, רסיברים, מקרני קול, מערכות קולנוע ביתי ועוד מגוון מוצרים

מושלמים לחווית סאונד מעולם אחר.

אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו:
http://www.audio-concept.co.il/

שם איש קשר: יריב

סיווגים