רודה מערכות ישיבה

רהיטים - יצור ושיווק בנתניה

מערכות ישיבה מעור או מבד יתרונות וחסרונות

כשהבית הולך ונראה לכם יותר ויותר ישן, רובנו מבינים כי יש צורך בשדרוג משמעותי של רהיטי הבית השונים. צבע, בחירת ריהוט חדש ואבזור של המטבח יכולים לסייע רבות לעיצוב ולחידוש האנרגיות בבית.

בחירה בסלון חדש תעניק לבית מראה רענן אולם ישנה חשיבות מרבית להשקעה לפני הבחירה הסופית של  הריהוט בסלון ובמטבח. בין הרהיטים הנוטים להתכלות יותר מכל נמצא את מערכות הישיבה. מערכות ישיבה כיום אינן דומות במאומה למערכות הישיבה הישנות של שנות התשעים.


החופש, הפתיחות והמוכנות לעיצובים מגוונים ושונים הביאו אל הסלון הישראלי אינספור עיצובים חדשניים שלא היו קיימים קודם לכן. אלו כוללים עיצובים לא שגרתיים וסגנונות יוצאי דופן, בדיקת גבולות ושבירה של הגבולות הקיימים והנורמטיביים בעיצוב, בחירה של גוונים לא רגילים ושילוב מספר רב של סגנונות באופן אקלקטי האומר "כל המרבה הרי זה משובח". אין ספק כי מגוון העיצובים הקיים כיום הינו בין המגוונים והאיכותיים ביותר שקיימים, והחופש העיצובי הקיים כיום מאפשר לרבים לעצב את ביתם כפי שמעולם לא חלמו שיוכלו. 

שני הסוגים הפופולאריים ביותר

נכון להיום שני הסוגים המהווים את חומרי הגלם הבסיסיים והפופולאריים ביותר בעיצוב מערכות ישיבה הם הבד והעור. בשל עמידותם והעיצוב הייחודי שלהם, מערכות הישיבה המודרניות הינן בעלות גדלים ייחודיים, צורות שונות ומגוונות ועיצובים המאפשרים את הצבתם במיקומים שונים בבית. הן לעור והן לבד יש יתרונות משלהם כך שחשוב לבחון כל אחד מהם באופן נפרד לפני הבחירה הסופית. בעוד שמערכות ישיבה מעור נחשבות ליוקרתיות יותר הרי שמערכות הישיבה מבד הינן בעלות מחירים נוחים ומגוון רחב של עיצובים. 


מאחר ומערכות הישיבה תופסות מקום משמעותי בבית, יש להן נטייה להתלכלך מהר יותר. כמו כן, דווקא מיקומן המרכזי בבית מעלה את החשיבות של השמירה על ניקיונן. בשל כך חשוב לשים לב ליתרונות של כל אחת ממערכות הישיבה על חומרי הגלם השונים מהם הן עשויות. בעוד שמערכת ישיבה מבד הינה זולה יותר, מערכת הישיבה מעור קלה יותר לניקוי ועמידה יותר בטווח הזמן הארוך.

המאמר באדיבות רודה

רודה מערכות ישיבה

בין שלל מוצרינו תוכלו למצוא מערכות ישיבה מאיטליה בריפוד עור ובד, חדרי שינה בגימור עור, בד
או עץ במגוון חומרים ועיצובים, ארונות וחדרי ארונות בהתאמה אישית, פינות אוכל מעץ ומזכוכית,
מערכות קיר ומזנונים, מזרנים ופתרונות אירוח ופרטי עיצוב רבים לבית. לכל פינה בבית יש רודה.

חברת רודה היא יבואנית של מגוון מוצרים לבית מאיטליה והיבואנית הבלעדית של חברת
"דיטרה איטליה" (Ditre Italia) לישראל. אנו גאים להציג בפניכם את הדגמים הייחודים
של החברה הכוללים מערכות ישיבה, חדרי שינה וכורסאות מעוצבות, הכל במגוון עצום של
עורות ובדים לפי בחירתכם.

שם איש קשר: איתן

סיווגים