clinca TLV- אלי בן דוד

עיסויים בתל אביב יפו

עיסוי רפואי בעידן המודרני

מאז ימי אבי הרפואה המודרנית היפוקראטס הבריאות בימי החברה העתיקה  הוגדרה כאשר הגוף מאוזן ואילו המחלה הוגדרה כמצב של חוסר איזון בגוף.

כיום בתרבות המודרנית נחשב חוסר איזון כמצב של נורמה. מסלול החיים המהיר של חיינו ועבודה מאומצת הכוללת שעות לא שגרתיות לחצים נפשיים ותזונה לקויה גורמת לגוף האנושי לשלם את המחיר על הדרישות הגבוהות אשר גורמות לגוף שלנו לקרוס תחת הנטל במאה ה-21.

 

רובו המכריע של האנשים נע על גבול הבריאות -חולי ובמצב של חוסר איזון משווע יש קושי להתמודד עם לחצי היום יום.

אך צריך לזכור כי לכל אחד יש את הפוטנציאל החבוי לבריאות מושלמת בדיוק כמו לחולי וכל הדרוש כנקודת פתיחה לבריאותנו הוא הרצון להגיע למצב של איזון גופני שיאפשר לנו ליהנות מבריאות ומחיוניות מקסימאלית!

המעבר ממצב של חוסר איזון לאיזון דורש תהליך פשוט ולא מזיק. תהליך כזה נגיש לכל, בעקבות העלייה המתמדת במודעות הגוף נפש בשנים האחרונות ונפיצות הגישה הטבעית לשימוש בשירותי הרפואה המשלימה שכיום מתיימרת להיות נחלת הכלל ומועדפת ברוב המקרים בכל הנוגע לשיטות ריפוי באמצעות תרופות מסוכנות וניתוחים מסובכים במיוחד לכל מה שקשור לכאב.

הידעתם? הגוף מסוגל לרפא את עצמו אם נותנים לו הזדמנות לכך. בגלל שכוח ריפוי זה שוכן בגופנו, עלינו לדעת כיצד לחזק ולהזין אותו, לא להחליש אותו! העיסוי הרפואי עוזר לנו לעשות זאת בכך שהוא מעודד ומזרז את גופנו לאזן את עצמו להפעיל את כוחות הריפוי הפנימיים וכן מסייע לבנות מחדש את האיזון הטבעי לתפקוד נורמאלי.

מעטים מאוד מודעים לתפקיד החשוב שיש לעיסוי הרפואי בבריאות ובריפוי ובודדים מעניקים תשומת לב כל שהיא לטיפולי עיסוי רפואי אמיתי.

רוב האנשים יש את הנטייה להזניח את גופם ולייסרו במנחי יציבה ותנועה שגויים אשר גורמים לעומס על שרירי הגוף והשלד ובהמשך לתגובת שרשרת אשר יוצרת שינוי בהם ויכולים לגרום לכאב וסבל מיותרים.

 

לעיסוי הרפואי תפקיד ראשוני במעלה בהשגת בריאות ותחושת רווחה טובות יותר.

ההשפעה של העיסוי הרפואי היא גורפת. כל האיברים הבלוטות וכלל מערכות הגוף מושפעות ישירות מהטיפול.

בגופנו מאות נקודות הדק (נקודות טריגר) אשר פרוסות על כל שריר ושריר. כאשר מופעל גירוי באמצעות לחיצה על נקודות אלה מתעוררת תגובה לא רצונית כגון: תחושת כאב, נימול, שריפה וכו.. באיברים ובבלוטות המחוברים על ידי רשת עצבית ייחודית. כאשר עובדים על הנקודות בצורה הנכונה ישנה השפעה עמוקה על מצבנו הבריאותי..

נקודות הדק אלו יכולות להיות רגישות במיוחד במגע במהלך עיסוי רפואי וזאת בשל נוכחותם של קצוות עצבים המצויות בשפע ברקמה השרירית ובסביבתה, ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירת מטפל מיומן בעיסוי רפואי. העצבים מולכים באמצעות פולסים חשמליים, כאשר מפעילים לחץ על נקודה מסוימת במהלך טיפול עיסוי רפואי על נקודות הדק מופעלים פולסים עצביים אלקטרו כימיים שיוצרים "שדר" המועבר בסופו של תהליך למערכת העצבים האוטונומית. מערכת זו מושפעת בראש ובראשונה מהפעולה הלא רצונית של השרירים.

מטרת המטפל בעיסוי רפואי הוא להחזיר את המטופל למצב של איזון ותפקוד מקסימאלי עד כמה שניתן. והצעד החשוב ביותר לצורך זה הוא הפחתת מתחים ושיכוך הכאבים כדי להביא את הגוף למצב של הרפיה ורגיעה.

יש לזכור הרגיעה היא הצעד הראשון בדרך לאיזון שכן כבר הוכח שמצב נפשי ופיזיולוגי קשורים אחד בשני ואין להפרידם כלל. כאשר גופנו רפוי ורגוע טונוס השרירים יורד למצב נורמאלי הדם יכול לזרום ללא הפרעה ולספק את חומרי ההזנה והחמצן הנחוצים לתאים ובכך איברי הגוף יכולים לשוב למצבם הנורמאלי ולתפקד כיאות.

מטפל מנוסה ומקצועי בעיסוי רפואי יכול לאבחן בגופו של המטופל אילו שרירים נמצאים במצב של חוסר איזון ולכן אינם מתפקדים כנדרש. ולכן ייטפל באותם השרירים עד לתיקון חוסר האיזון ובכך יוכל להשיב את הגוף לפעילות טובה יותר.

תרפיה בעזרת עיסוי רפואי הינה יעילה במצבי בריאות-חולי אך בפרט בשמירה על מצב מתמשך של בריאות טובה ומניעת מחלות!

אלי בן דוד - מומחה לרפואה משלימה בטכניקת טריגר פויינט לטיפול בכאב.

clinca TLV- אלי בן דוד

שלום לך שמי אלי בן דוד- מומחה לעיסוי רפואי ושיקום אורטופדי. נמצא בתחום כ 10 שנים, במהלכם טיפלתי בקבוצות כדורגל וספורטאים שונים וכיום עובד באופן פרטי בקליניקה במרכז תל אביב
ונותן בנוסף שרות לבתי עסק וארועים כולל אספקת מטפלים ומטפלות מנוסים.

אני מתמחה בעיסוי רפואי וטריגר פויינט שיטה שמתאימה לטיפול בכאבים כרונים, כאבי גב צוואר ומפרקים, פריצות דיסק, נוקשות, כאבי ראש, מתח נפשי, ועוד.. וכן טיפול מצויין ויעיל לתחזוקה שוטפת ושחרור הגוף והמערכות השונות.

לתאום טיפול: 072-2214778

20% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: אלי

סיווגים