שמיים בריכות שחיה

בריכות שחיה בחולון

איך לתחזק בריכות שחייה?

בריכות שחייה הם חלק בלתי נפרד מהנושא שנקרא בפי כולם "החיים הטובים", לאחרונה, ניתן לצפות בלא מעט בעלי בתים פרטיים, פנטהאוזים ומרכזים שונים לטובת פתרונות ספא כאלה ואחרים,כמו בריכות שחייה בסגנונות שונים, ג'קוזי, בריכות מחומות, בריכות מחוממות וכיוצא באלה.

בריכות השחייה מעבר להנאה אותה הן מספקות לנו בין אם לצרכים הפרטיים ובין אם לצרכים "ציבוויים יותר" דורשות תחזוקה לא רק ברמת השמירה על פעילות רציפה ותקינה אלא גם ובמיוחד על רמת ההיגיינה.

תחזוקת בריכות השחייה נחלקת לשלושה פרמטרים או פרטים מרכזיים , אש באים לידי ביטוי על ידי החומרים, חומרים הגלם ואפשרויות שימור בריכות השחייה בפני בלאי וירידה ברמת ההיגיינה.

 

אחזקת בריכות שחייה    אחזקה מקצועית של בריכות

 

מאילו חומרים עשויות בריכות השחייה

בריכות השחייה מיוצרות ברובן מסיליקון, קרמיקה ולעיתים גם בטון, הכל תלוי בצורך שהבריכת ממלאת, בגודלה ובסוג שלה. קיימות בריכות שחייה אשר מכילות חומרי גלם פלסטיים וכאלה אשר מכילות ברובן חומרים פלסטיים בלבד. חשיבות איכות חומרי הגלם מתבטאת לא רק בבלאי שלהם אלה בבריאות המבלים והשוהים בה. חשוב מאוד להבין כי השפעת טמפרטורת המים על חומרי הגלם מהם עשויה הבריכה עשויה להיות משמעותית במיוחד, כתוצאה מהשפעת המים העומדים. על כן, חשוב מאוד להקפיד על איש המקצוע אשר משווק ומתקין לכם את הבריכה ולחשוב כמה פעמים על סוג הבריכה בה אתם בוחרים, במיוחד כאשר מדובר בבריכת שחייה פרטית.

להרחבה על נושא אחזקת בריכות שחייה:

http://www.shamaimpools.com/אחזקת_בריכות

מהו אורך החיים של חומרי הגלם?

אורך חייהם של חומרי הגלם מהם בנויה בריכת השחייה הוא ארוך משמעותית בייחוד בשל חוזק החומרים וייציבותם אשר נדרשת על פי התקן. יחד עם זאת, תחזוקת הבריכה ואיכות תחזוקת הבריכה משפיע באופן משמעותי על בלאי חומרי הגלם ועל בריאותיות הבריכה. התקנת משאבת בריכה איכותית, ניקוי נאות ותכוף של הבריכה, תחלופת מים שוטפת ובזמן, שימוש בכלור איכותי והחלפתו על פי הוראות היצרן והמתקין, ימנעו מצבים של חלודה, אבנית וירוקת, אשר ישפיעו לא רק על בלאי חומרי הגלם אלא על בריאותיות המים, אשר משפיעים על מערכת הנשימה, העיניים ובריאות העור.

 

בריכות שחייה יחודיות   אחזקת בריכות

כיצד נשמור על בריכת השחייה בפני בלאי מהיר

בחירת משאבות בריכה איכותיות, ניקוי שוטף דו שנתי לפחות של הבריכה על ידי איש מקצוע, בחירה בחומרי גלם ועיצוב איכותיים, כמו חומרי החיפוי של הבריכה, משטחי וחיפויים בסביבה הבריכה וכמובן, שימוש בחומרי חיטוי איכותיים אשר מוחלפים על פי ההוראות של מתקין ו/או משווק הבריכה יעזרו לנו לשמר את חומרי הגלם ואת הבריאות שלנו ושל אורחי הבית בעת השהייה בבריכה, במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים אשר לעיתים בולעים ושותים את המים – החיטוי והתחזוקה, יסייעו לנו בשמירה על שירות איכותי וארוך טווח.

שמיים - אחזקת ובניית בריכות

שמיים בריכות שחיה

שמיים בריכות שחיה הינה החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק בריכות שחיה בהתאמה אישית.
צוות החברה מתמחה בבניית בריכות יוקרה המתאימות באופן מושלם לצרכי הלקוח וכן צוות החברה מלווה את התהליך החל משלב התכנון הראשוני ועד טיפול שותך באחזקת הבריכה.

שם איש קשר: רן זינגר

סיווגים