מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים

אתם חולמים - אני מעצבת . כי שירות נותנים מאהבה ולא כי צריך

מי הם אנשי המקצוע בתהליך של בנייה או שיפוץ ?

בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה.

במאמר זה יוצגו בפניכם בקצרה בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה

קבלן השלד – מבצע את עבודות השלד, הבסיס למבנה הבית המעניק את הצורה והיציבות. עם סיומו מתחיל תהליך בניית הפנים. בחירת סוג הקבלן (פרק נפרד) . דאגו לקבל סט חוזים עם בעלי המקצוע (המגנים עליכם) , בחנו מה חסר ומה יש להשלים.  איכות הקבלן – בחרו קבלן שמבצע עבודתו ביסודיות רבה, בדיוק רב, המפגין בקיאות בדרישות התקן הישראלי ובעל מיומנות בתחום. בחנו המלצות ואופן עבודה מול בעלי מקצוע אחרים. גובה הצעת המחיר - תופעה זו שכיחה ומוטעית. מחיר גבוה יתכן ויכיל יותר פרמטרים. לבדיקתכם היסודית.

מפקח בניה -  אחראי על כל ניהול הפרוייקט תקציבית וביצועית. רצוי מפקח שלא מנהל הרבה פרויקטים במקביל. ההשלכה המידית שתהיה על הפרויקט שלכם כמו לדוגמא בהגדלת התקציב תוך כדי לא מתוכנן.                                                                                                              

קבלן איטום - אחראי לביצוע עבודות האיטום: המרתף, חדרים רטובים (מקלחות), מרפסות אדניות, גגות וכו.                                    

חשמלאי -  מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. עבודתו כוללת : הארקת יסוד-  ריתוך של ברזלי ביסוס הבית יחד ומהם הורדה של ברזל נוסף אל האדמה, הכנות לחשמל זמני, חשמל בסוף שלד, הרכבת לוחות חשמל ומשיכת חוטי חשמל. הכנת הבית לביקורת חברת חשמל ולחיבורו לחשמל קבוע.  הרכבת גופי התאורה והאביזרים שנרכשו.

אינסטלאטור - הכנות אינסטלציה - התקנת צנרת המים ואביזרים, התקנת הביובים והקווים אליהם, בדיקת לחץ,

הטמעת צינורות ניקוז למזגנים. בסיום התהליך הרכבת הכלים הסניטריים.

איש המיזוג אויר - הכנות התשתית למיזוג אויר, במידת הצורך הכנה לשילוב של הנמכת גבס במערכת המיני מרכזית . הרכבה וחיבור המזגנים.

קבלן האלומיניום – על פי תוכנית המבנה ודרישות המעצב תוצג תוכנית האלומיניום והחלוקה לפתחים השונים.

ישנם כמה סוגי תריסים : כיס, רגיל, שלב אור, חשמלי / לא חשמלי.   הרחבה בפגישה

קבלן טייח – אחראי על הכנת השלד לטיח. פינוי השטח מכל הגורמים המפריעים כמו חוטי קשירה, ברזלים. הקירות חייבים להיות נקיים. נקודות החשמל מסומנות . ביטון צנרות החשמל והאינסטלציה, משקופים עיוורים , סיתותי הקירות. התקנה של רשתות אינטרגלס בכל התפרים. הרכבת פיגומים, טיפול בבלוקים, שכבת הרבצה, הרכבת פינות טיח, שכבה מיישרת, יישום חיפוי חיצוני ופנימי לקירות הבית, ובסוף התהליך צביעת הבית בטיח לבן.  במקרה של חיפוי חיצוני באבן או בריקים , יבוצעו הכנות לטיח ולכל הנדרש יבוצעו בהתאם להוראות היצרן.

קבלן גגות רעפים - אחראי לבניית תשתית הגג והרעפים, הנחת הרעפים ויישום התוכניות לפרטיה על פי תוכנית אדריכל/מעצב שהועברה אליו. גג ללא רעפים יקבל טיפול אחר, שיאטום אותו מגרמי השמיים.

 מסגר או חברה העוסקת בעבודת מסגרות – הכנה של השערים, מעקות ועבודות ברזל ופרזול.

עבודות הפיתוח חצר ומרפסות - כוללת התייחסות למסגרת החיצונית של המבנה:  שבילי הבטון, גדרות, חניות, משטחי בטון , גינות , פרגולות , פילר וכדומה.

עבודת הרצף - בדרך כלל מתחיל ומסיים את עבודתו ברצף. סדר עבודתו בעל חשיבות רבה להמשך עבודות הריצוף והמשך תהליך הבנייה.  מומלץ להתחיל לרצף מקומות בהם יש תלות לעבודות אחרות באתר. לדוגמא : המטבח – עם סיום עבודת הרצף, הנגר יקח מידות סופיות למטבח. ובאזור המדרגות – בחינת ההכנה למדרגות, הרצף/הקבלן ידאגו  לחומר "השחור" הנדרש להכנה לקראת עבודת הריצוף.

הצבעי – אחראי על עבודות הצבע – צביעה רגילה, צביעה דקורטיבית, שילובי בריקים,  צביעה על עץ .....וכן הלאה

איש הגבס – עבודות גבס למיניהן: קירות הפרדה, הכנה למערכת מיזוג מיני מרכזית,  ויטרינות והנמכות תקרה

עבודות לביצוע אחרי סגירת הבית?  קודם מומלץ לבצע ניקיון ראשוני יסודי . הדברה. לאחר מכן ניתן להתחיל למלא א את הבית : הרכבת המטבח, הרכבת ארונות מקלחת, מקלחונים ואביזרי אמבטיה, הרכבת ארונות בגדים ,  והרכבת גופי תאורה, רהיטים ובסוף התהליך – כמובן הדיירים. 

בברכה,

ענת פרידמן

"מבט אחר"

מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים

מבט אחר- הזרקור שלנו מופנה אליכם - תחת קורת גג אחת - תיווך-השבחה-עיצוב פנים -
בהנהלת ענת פרידמן. לאחר שנים של עבודה בתחום העיצוב , נראה ברור וכמו מובן מאליו החיבור אל עולם התיווך.
משרדנו שמח להציע שירותיו ואת החיבור בין עולם התיווך לעולם העיצוב. קצת על כל עולם :

תיווך והשבחה - בית כן אפשר למכור לבד, בעזרתנו תינתן בידכם האפשרות להגיע למחיר הטוב הקיים בשוק,
להנות ממאגר של דירות ובתי עסק שכבר בחנו עבורכם.

עיצוב פנים - בעזרת היידע והניסיון בעבודה רב השנים, הליווי שלנו יסייע בעדכם לעבור את הבנייה או השיפוץ בצורה נוחה, מהימנה עם הקפדה על התקציב ומניעת חריגות, תוך שמירה על שגרת החיים,מחשיבה משותפת ועד הכניסה לבית עד תליית המנורות והצבת השטיח בכניסה. בנוסף למעוניינים - יעוץ בתחום הפאנג שוואי.

מוזמנים להציץ באתר , להתרשם מעבודות ולקרוא מאמרים בנושאי עולם העיצוב והבנייה
להרים טלפון ולתאם פגישה.....050-2056633 .... נשתמע ענת

5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ענת פרידמן

סיווגים

וידאו: