אלעד איאש מאמן כושר

אימון ספורט וכושר בבת ים

היתרונות בלקיחת מאמן כושר אישי

תוכן: כידוע לנו כיום מודעות אורח החיים של האדם עלתה עם השנים בענייני כושר ותזונה נכונה. רובנו מעוניינים לעלות את תוחלת החיים שלנו ולהתחיל לחיות חיים בריאים פיזית ונפשית אך איננו יודעים איך לעשות זאת. במאמר הבא אתן לכם כמה טיפים איך לשנות את אורח חייכם לבריאים וטובים יותר ולמה לקיחת מאמן כושר אישי יכול לסייע לכם לתהליכים מהירים ותוצאות טובות יותר! - זה לא סוד שרובנו רוצים ליראות טוב, להיות בריאים ולאכול כל הבא ליד מבלי לעשות כל מעש. לצערנו ולטובתנו זה לא עובד כך. עשיית כושר ותזונה נכונה מסייעת לרבות מפלאי מהגוף. אחד התהליכים החשובים ביותר בעשיית כושר זה שיפור התהליכים המטבוליים בגוף: עיכול טוב יותר של המזון, שריפת שומן והוצאת רעלים תוך כדי אימון ולאחריו, זרימת דם, יווצרות נימי דם חדשים ותפוקת לב טובה יותר, שיפור דרכי הנשימה, התפתחות מסת שריר שעוזרת למטלות היומיומיות וכמובן מראה חיצוני טוב יותר. - חלקם הרבים שכבר רוצים להתחיל לעשות כושר ולשנות את הרגלי התזונה שלהם ולעלות את תוחלת חייהם, אינם יודעים איך לעשות זאת מכמה סיבות: חוסר מודעות עצמית, חוסר מוטיבציה, חוסר ניסיון/ חוסר ידע, חוסר משמעת עצמית וחוסר ביטחון עצמי. לכן תפקידו של מאמן הכושר האישי הוא לזהות את חסרונותיו של אותו אדם ולהתמקד בנתינת עצות מקצועיות, יחודויות ואסרטיביות לאותם נקודות התורפה. בכך מתחילים את סידרת אימוני הכושר בליווי תזונה נכונה אשר תשפר את תוחלת חייו של האדם מכל בחינותיו. - 10 יתרונות בלקיחת אימונים אישיים: 1. עבודה נכונה והדרגתית לפי תוכניות אימונים לכל מתאמן ומתאמן שתואמות לרמתו, מגבלותיו ויכולותיו. 2. ייעוץ לשיפור הרגלי חיים ותזונה מעבר לאימונים היומיומיים. 3. שיפור ושיקום פציעות, בעיות או לקויי יציבה כלשהם על הצד הטוב ביותר. 4. זיהוי נקודות התורפה השונים וחיזוקם. 5. התחייבות לסידרת אימונים ושמירה על כושר והרגלי חיים מאוזנים. 6. ציוד מקצועי ומגוון לכל שרירי הגוף תוך כדי הנאה והתאמה לכל מתאמן ומתאמן. 7. אימונים באווירה מגוונת לפי נוחות ורצון המתאמן (בית, חוף-ים, פארקים, מקום העבודה וכ'ו). 8 גמישות זמני האימונים לפי נוחות המתאמן. 9. אימון אישי המלווה ביחס אישי תוך כדי שימת דגשים על נקודות חלשות הנמצאות אצל כל מתאמן ומתאמן. 10. וכמובן תוצאות מהירות ויעילות בדרך הטובה ביותר עם דגש על מטרתו של כל מתאמן ומתאמן.

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

אלעד איאש מאמן כושר

שמי אלעד איאש יליד 1988, מאמן כושר אישי ואומנויות לחימה בוגר מכללת "וינגייט". תחומי עניין: מאמן קפוארה לכל הגילאים, מומחה בקרבות-מגע(איגרוף תאילנדי, קיקבוקס אירובי, קפוארה) ובמרכיבי הכושר הגופני: אימוני כוח, סבולת שריר, היפרטרופיה(הגדלת מסת שריר), סבולת לב-ריאה, אירובי, שיפור הקואורדינציה, מהירות תגובה וגמישות.

תוכנית האימון האישית מותאמת לצרכיו, יכולותיו ורצונותיו של המתאמן לדוגמא: הצרת היקפים/הרזיה, חיטוב הגוף, הגדלת מסת שריר, שיפור הקואורדינציה, שיפור גמישות, שיפור כוח מתפרץ ומהירות תגובה, הכנה לטריאתלון/מרתון, שיקום פציעות/בריאות הגוף ושינוי הרגלי תזונה. תוצאות והשגים מהירים מובטחים: בהתמדה, עבודה אינטנסיבית והשקעה של המתאמנ/ת

שם איש קשר: אלעד איאש

סיווגים