מדרגות לולייניות בטיחותיות

מדרגות בעיצוב לולייני, הוא צורך מיוחד המשרת בתים עם מעברים צרים בעת בניית קומה/ות נוספות. יחד עם זאת, המדרגות הלולייניות עשויות להיות אלמנט פחות אהוד בקרב הצרכן הפרטי ואפילו הלקוח העסקי מפאת רמת הבטיחות הנמוכה שלהן, המסכנת את העולים והיורדים. האם ישנו פתרון גם במקרים בהם אין מנוס אלא לעשות שימוש במדרגות הלולייניות?

שבו מיטב אדריכלי הפנים ותכננו את הדור הבא של המדרגות הלולייניות וכעת ניתן לראות שפני העיצוב הפרטני בתחום עיצוב הנגישות במישור המדרגות ניתן לתפעול קל ובטיחותי הרבה יותר מבעבר

מדרגות לולייניות למעברים צרים

באזורים בעלי מעברים צרים תוכלו למצוא בדרך כלל מדרגות לולייניות לבית בעלות רמות בטיחות נמוכה ביותר. התכנון של חללים הללו בוצע כך כדי שאזור העלייה אל הקומה השנייה לא יגזול יותר מידי מקום או מרחב מהקומה ומהשטח הפתוח מהקומה התחתונה/הקומות התחתונות.  אבל מה אפשר לעשות עם המצב הקיים? אחד הפתרונות הטובים ביותר כאשר האופציה היחידה היא מדרגות לולייניות והמעבר צר הוא לעצב מדרגות בעלות מבנה אטום המאפשרות השענות קדימה בעת העלייה, מדרגות בעלות שלבים הן בין המדרגות הפחות בטיחותיות הקיימות כתוצאה מהפתחים והחרכים הקיימים בין מדרגה למדרגה.

הום סטון תכנון ובניית מדרגות לבית מאבן טבעית

מן המותר לציין את החשש בעת העלייה והירידה בהן. על אף שרבים התקוממו ויאמרו שמדובר בעיצוב אומנותי סוריאליסטי, חשיבות הבטיחות גוברת על הכל פרט למראה הארעי שיוצרות מדרגות בעיצוב כזה.

אפשרות לעיצוב מדרגות יוקרתיות למראה אינה מגבילה את עצמה כתוצרה מהמבנה הצר של אזור המדרגות ומאפשרות תכנון נוסף, בטוח ועשיר הרבה יותר. עיצוב מדרגות לולייניות מבטון אומנותי עם פרזול מעוצב מצד מעקה הבטיחות לא רק שיעצימו את רמת הבטיחות בבית אלא גם יתנו פן נעים ומושקע הרבה יותר. מדרגות לולייניות משיש למשל הן בין העיצובים שעתידים לפרוץ בתקופה הקרובה אל עולם הדירות והבתים הפרטיים.

מדרגות לולייניות בעלות משטח רחב  הן בין המדרגות הבטיחותיות ביותר והחדשניות ביות בתחום הבתים הפרטיים והלקוחות  הפרטיים. הנגישות אותן מאפשרות המדרגות הללו באות לידי ביטוי במיוחד בנושא האורחים. כמה פעמים קרה לכם שארחתם משפחה ו/או חברים לארוחה בתוספת משב רוח קריר בקומת הגג, ואחד או כמה מן האורחים פשוט העדיפו להישאר בקומה התחתונה או גרוע מזה לוותר על האירוע כולו מפאת אימת המדרגות הלונה – פארקיות אצלכם בבית? לא חבל לוותר על אותם ערבים נעימים רק בגלל גלל גרם מדרגות אחד?

מעקות בטיחות מותאמים למדרגות לולייניות

פתרון נוסף וחשוב ביותר בתחום, בא לידי ביטוי בתחום המעקות, אחד הפרטים החשובים ביותר שיש לוודא הוא בטיחותם של המעקות ויכולת ההיאחזות, במקרה של איבוד שיווי משקל, מניעתו ומניעת הנפילה או ההחלקה בעיקר כאשר המדרגות אינן בנויות בקו ישר.

שער בטיחות למדרגות –  שלוש נקודות בטיחותיות

שלושת נקודות הבטיחות חשובות ביותר במקרה בו יש בדירתכם גרם מדרגות. בלימת נפילה ארוכה, אשר צוברת תאוצה ממרחק למרחק עשויה למנוע מקרים מצערים במיוחד של פגיעה חמורה, כמו פציעות ולעיתים להוות סכנת חיים, שלוש תחנות האחת בנקודה העליונה, השנייה בנקודה האמצעית והשלישית בנקודה התחתונה בגרם המדרגות ואם ישנו צורך גם יותר, בסגנון שתי וערב ימזערו את הסכנות הללו ויצרו מראה מעוצב. זאת ועוד, מחסומים אלה, ניתן לסגור ולחסום באופן מלא, כחלק משמירה על בטיחות הילדים.

המאמר בחסות הום סטון ריצוף לבית, מדרגות ושיווק שיש

הום סטון - ריצוף לבית ועבודות שיש ואבן

חברת הום סטון מתמחה בשיווק, מכירה והרכבת שיש למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי כבר למעלה מ13 שנים.
מדרגות שיש, חיפוי קירות חוץ ופנים, ריצוף שיש לבתים ולעסקים ועבודות שיש מיוחדות בהתאמה אישית על פי בקשת הלקוח במגוון סוגי שיש ואבן.
לפרטים נוספים בקרו באתר הבית:http://www.home-stone.info

שם איש קשר: שי

סיווגים