אלפא פרקטים

פרקטים ברמת גן

כיצד לבחור איש מקצוע לצורך התקנת פרקטים?

בבואנו לרכוש רכב או דירה, לרוב נביא בחשבון את המחיר. בשונה מרכב או דירה בבואנו להתקין פרקטים לבית יש להביא שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת התקנת פרקטים על ידי בעל מקצוע.

אמינות

אמינות היא תכונה הקיימת בכל אחד מצוות העובדים שלנו המומחה בהתקנת פרקטים. אנו מאמינים כי בעל מקצוע צריך להיות לא רק איכותי אלא גם אמין, כזה שניתן לסמוך עליו בעת העבודה. כיצד זה בא לידי ביטוי אצלנו? העובדים שלנו מגיעים בזמן לבית בו מתבצעת ההתקנה תוך הכנת התשתית בצורה הטובה ביותר ושימוש בחומרים מתאימים. הקפדה על לוחות זמנים היא ערך עליון אצלנו! אנחנו נגיע אליכם בשעה שנקבעה כי אנו מאמינים שהקפדה על לוחות זמנים היא מה שהופך את התהליך לנינוח יותר.

בהתאם לסוג הפרקט

אם נדמה לכם כי התקנת פרקטים מתבצעת בשיטה אחת הרי טעיתם! התקנת פרקטים נעשית בהתאם לסוג הפרקטים וכיום ניתן לראות מספר סוגי פרקטים כגון: למינציה או עץ,כאשר לכל אחד מסוגי הפרקטים תכונות שונות שיש להביא בחשבון בעת ההתקנה.  

אנו באלפא שטיחים משתמשים בשיטות שונות להנחת הפרקטים זאת בהתאם לסוג הפרקט. כך למשל, פרקט העשוי מעץ ניתן להניח בשיטות שונות:

  • הדבקה: אנו מקפידים על הדבקה איכותית תוך בדיקת איכות הדבק.
  • מסמור:בעת מסמור אנו מקפידים לבדוק את איכות הברגים לחיבור על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מקצועיות

עבור רבים מכם התקנת פרקטים נשמעת כמו משימה פשוטה למדי נכון? כי מה בסך הכל צריך לעשות לחבר כמה קורות אחד לשני, אך האמת היא כי כל שלב בהתקנה חייב להתבצע על ידי בעלי מקצוע תוך שמירה על מקצועיות, אחרת אתם עשויים למצוא את עצמכם עם פרקטים שיש רווחים בין הקורות. לאחר שהבנתם מה הופך אותנו לחברה מובילה בתחום התקנת פרקטים – החשיבות של בחירת סוג הפרקט ואמינות, הגיע הזמן למקצועיות. מדובר בשלב חשוב בו בעל המקצוע נבח על הידע שלו. לחברתנו יש לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ אשר יכולים להעיד על עבודה מקצועית ללא פשרות.

אמינות, איכות ומקצועיות- אלה הם הפרמטרים ההופכים את החברה שלנו למובילה בתחומה, כאשר אנו רואים חשיבות רבה לשים את הדגש על המקצועיות. התקנה שלא עולה יפה תוך עזיבת השטח אינה חלק מהעבודה שלנו. אנו מקפידים להגיע לשטח ולבדוק כי הכל נעשה כמו שצריך תוך שמירה על מקצועיות תוך תיאום עם הלקוחות, כי מבחינתו הלקוחות הם החשובים ביותר. לפיכך, בעת ההגעה אנו מקפידים לתשאל את הלקוחות על מנת שנוכל לוודא כי אכן אנו מתייחסים לנושא בצורה דומה כדי שהחדר יראה בדיוק כפי שרציתם וכך תוכלו ליהנות ממנו.

המאמר בחסות אלפא פרקטים וטפטים מעוצבים
בקרו באתר של אלפא פרקטים

אלפא פרקטים

חברת אלפא פרקטים עוסקת בשיווק ומכירת פרקטים, טפטים ושטיחים בעיצוב חדשני ומקורי. פרקטים עץ, פרקט למינציה, פרקט פיס וי סי, טפטים לחדרי ילדים, שטיחים מקיר לקיר ועוד מגוון ענק של מוצרים לבית.

לפרטים נוספים בקרו באתר:http://www.alfa-parquet.co.il/
או בטל:03-5751980

שם איש קשר: אלפונסו

סיווגים