10 טיפים לטיפול נכון במחשב

כמו דברים רבים בחיים, אם לא מתחזקים אותם כראוי- אנחנו לא יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. הזנחת הטיפול הנדרש גובה מאתנו מחיר. בתחום המחשבים ניתן להיווכח בכך באופן מוחשי ומובהק. להלן 10 טיפים לטיפול נכון במחשב. אם תיישמו אותם, תגבירו את הסיכוי שלכם להפיק ולמצות מהמחשב את המרב ואת המיטב. הסירו את האבק מחלקיו הפנימיים של המחשב. הצטברות אבק גורמת לפעילות אטית של מערכות המחשב ואף עלולה לגרום לקריסתו: שכבה עבה של אבק גורמת להתחממות חלקים חשובים במחשב ועלולה לגרום קצר, אשר התוצאה שלו- השלכת המחשב לפח. התקינו תוכנות אנטי וירוס וחיסול רוגלות ( Spybot) העדר הגנה מפני וירוסים ורוגלות עלול לגרום להשבתת המחשב ולפני כן להפצת פרטים אישיים על אודותיכם כגון מספר כרטיס האשראי, סיסמאות שונות וגניבת מידע חשוב. עשו סדר. מדי פעם רצוי לאחות קבצים על מנת לאפשר למחשב גישה מהירה אל הקבצים המסודרים. לרוקן את האשפה. לשם כך ניתן להסתייע בתכנה חינמית CCleaner שבאמצעותה מתבצע ניקיון מקיף ויסודי למחשב. הסירו תוכנות שאין לכם שימוש בהם. מדי פעם מומלץ לבדוק מה הן התוכנות שאין לכם צורך בהן וייתכן כי אינכם זוכרים שהתקנתם אותן במחשב, כמו גם תוכנות שעולות באופן אוטומאטי עם אתחול המחשב. (טיפ בתוך טיפ: ודאו כי אכן מדובר בתוכנה בלתי חיונית. אם אינכם בטוחים- פנו לטכנאי מחשב מקצועי). נקו את הרג'יסטרי – המהווה את בסיס הנתונים המכיל את כל ההגדרות של המחשב. עם הזמן עלולים להצטבר בה נתונים ישנים ושגויים, המאטים את פעילות מערכת ההפעלה ועלולים לפגום ביציבותה. על מנת להאיץ מחשב אטי ניתן להשתמש בתוכנה חינמית (IObit Toolbox) המכילה כלים לשיפור ושדרוג ביצועי המחשב ערכו גיבוי לחומרים החשובים לכם על דיסק קשיח חיצוני, דיסק און קי ובכל אמצעי שהמידע החיוני עשוי להישמר בו גם אם המחשב קורס או נגנב. שאלו שאלות. אם אתם לא בטוחים אם יש לבצע פעולה מסוימת או להימנע ממנה- אל תהססו ופנו אל טכנאי מחשבים שינחה וידריך אתכם, יסיר ספקות ויאפשר לכם להשתמש במחשב באופן בטוח ובטיחותי. חשוב, כמובן, לטפל היטב במחשב אבל לא פחות חשוב ( מן הסתם אף יותר…) לטפל גם בעצמכם. עזבו מעת לעת את המחשב. יש גם חיים מחוץ לו…

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

tech-pc solutions (פתרונות מחשוב ורשתות תקשורת)

tech-pc solutions הוא עסק המספק שירותי מחשוב באזור נתניה וכפר יונה אשר בשרון, במטרה לתת מענה לרבים המשתמשים באופן קבוע ושוטף במחשבים אם לעבודה ואם לכל פעילות אחרת.

אנחנו מספקים שירותים ופתרונות מחשוב רבים ומגוונים. אנחנו נותנים מענה מקצועי, מהיר ויסודי, לכל צורך ולכל דרישה, בתוך הזמן הקצר ביותר האפשרי, וזאת מתוך הבנה את ההכרח במתן שירות מהיר למי שזמנם יקר, חשוב וקצוב.

מה אנחנו מציעים ומספקים?
@ טיפול בכל תשתיות המחשוב,השרתים והרשתות.

@ אספקת ציוד והתקנת תחנות עבודה למשתמשי קצה.

@ מעבדה מקצועית לטיפול בכל סוגי התקלות במחשבים.

@ מכירת מחשבים והתקנת התוכנות בהם.

@ פרמוט מחשבים.

@ מכירת חומרות ותוכנות של היצרניות המובילות בעולם בתחום זה.

אנחנו מעניקים שירות מקצועי, אמין ואדיב, במחירים תחרותיים ואטרקטיביים

שם איש קשר: יוני\גילי

סיווגים